Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

å ta bort bilde igjen etter en halvtime- når en poster det på selveste svarte natten, så synes jeg det er litt unødvendig å poste i det hele tatt altså :( man blir jo bare nyskjerrig! kan du ikke poste igjen da? over pittelitt lengre tid ?

okei da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammamora, du er alt for søt. Jeg måtte se tre ganger. Ødelegger min effektive bildesurfing på den måten :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

dere jenter med eksotisk utseende ligner veldig på hverandre.... nydelig :rodmer:

synes du? :klo:

jeg synes heller norske blonde A4 jenter har en tendens til å ligne på hverandre... man kan nesten sammenlikne dem med en saueflokk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamora, du er alt for søt. Jeg måtte se tre ganger. Ødelegger min effektive bildesurfing på den måten :/

Hehe :P Takk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmen.

synes du? :klo:

jeg synes heller norske blonde A4 jenter har en tendens til å ligne på hverandre... man kan nesten sammenlikne dem med en saueflokk :sjenert:

på en positiv måte da:) de er døds pene, men sa det fordi jeg synes hun lignet på en som postet bildet sitt tidligere her, (purelove) de ligner sykt på hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

på en positiv måte da:) de er døds pene, men sa det fordi jeg synes hun lignet på en som postet bildet sitt tidligere her, (purelove) de ligner sykt på hverandre...

ja, jeg synes også de liknet veldig!

eksotiske mennesker har noe særeget ved seg :rodmer:

hvor har du dine vakre aner fra purelove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut at webkameraet var en enkel og grei måte å ta bilder på(selv om kvaliteten ikke er topp)

post-41673-0-82262600-1333122976_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Fant ut at webkameraet var en enkel og grei måte å ta bilder på(selv om kvaliteten ikke er topp)

Kjekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen min lekte seg med sitt nye kamera i Barcelona........;

Ja ja....

redigerer meg litt....ikke bleket hår....jeg hadde vært ei stund på jobb i Uganda da dette bildet ble tatt, så håret var relativt solbleket... (se bort ifra ingen sminke, derfor bleke lepper)

Feiger ut, sletter usminka bilde.....(selv om jeg jeg hadde hatt på meg..)

Endret av maya76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Mannen min lekte seg med sitt nye kamera i Barcelona........;

Ja ja....

redigerer meg litt....ikke bleket hår....jeg hadde vært ei stund på jobb i Uganda da dette bildet ble tatt, så håret var relativt solbleket... (se bort ifra ingen sminke, derfor bleke lepper)

Prinsesse Mette-Marit! :)

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse Mette-Marit! :)

Verste jeg har hørt!!!

(Ingen Valentinoklær her i gården....)

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...