Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal adde et nytt bilde til galleriet mitt på min nettdating side, hvilke av disse to er best/ser mest naturlig ut :gjeiper:

Slettet dem, de blir litt for "kjedelige" tror jeg;)

Endret av danbanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en fin mann, bananen, men åpen skjorte på datingsider skriker nei i min verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en fin mann, bananen, men åpen skjorte på datingsider skriker nei i min verden.

Det er en genser, med knapper i halsen, ikke skjorte;) Men får vell beskjære bilde enda litt mere da, siden slikt tydeligivs har så stor betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå bare en person og ikke i din målgruppe heller, så sånn sett trenger du ikke ilegge mine meninger størst betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå bare en person og ikke i din målgruppe heller, så sånn sett trenger du ikke ilegge mine meninger størst betydning.

sånn, taken care of, hvilke bilde er best nå?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, taken care of, hvilke bilde er best nå?;)

:) Selv om jeg er fan av svart/hvitt, så var det litt uklart, så dermed går min stemme til det med farger. Der skjuler du også lampen i bakgrunnen.

Jada, vi ser ikke bare på dere. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

sånn, taken care of, hvilke bilde er best nå?;)

Jeg syntes det svarthvitt bildet var finest. Men de var fine og du ser veldig hyggelig ut på begge to, så det er egentlig det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Selv om jeg er fan av svart/hvitt, så var det litt uklart, så dermed går min stemme til det med farger. Der skjuler du også lampen i bakgrunnen.

Jada, vi ser ikke bare på dere. :sjenert:

Ja, litt uheldige omgivelser...men hvis man skal være så ekstrem bedømende om alt mulig rart, så har jeg vell fått forklaringa på hvorfor nettdating til tider virker helt umulig for oss mannfolk :skratte:

Men heldigivs så jeg har en del andre aktivitets bilder og slikt, som forhåpentligvis veier opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer testosteron med min gamle Mauser

Du har en Mauser! *Misunnelig* Hvor fikk du tak i den? Har du kikkertsikte også?

En sånn skal jeg ha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en Mauser! *Misunnelig* Hvor fikk du tak i den? Har du kikkertsikte også?

En sånn skal jeg ha!

Det er riktig nok en såkalt HV-Mauser som er kamret om til 30-06 etter krigen av forsvaret, men den har hakekors på siden og full rulle.

Nei, dessverre. Kikkert har jeg ikke skaffet. Undertiden klarer jeg meg fint uten kikkert. ;)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BamseB

Det er riktig nok en såkalt HV-Mauser som er kamret om til 30-06 etter krigen av forsvaret, men den har hakekors på siden og full rulle.

Nei, dessverre. Kikkert har jeg ikke skaffet. Undertiden klarer jeg meg fint uten kikkert. ;)

Må ikke ødelegge det våpenet der med kikkert!

Rikelig med olje og tørr oppbevaring er alt den trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg skulle kjøpt kikkert måtte det vært originalkikkerten, men denne er vanskelig å oppdrive, og er dessuten temmelig dyr. Jeg kom over en amerikansk nettside som solgte dette. De skulle ha nesten 10k for kikkerten som da var i "mint condition". Med moms og frakt blir det kostbart til slutt. : /

Men jo, jeg er veldig glad i den rifla og behandler den så pent jeg kan. :)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er jo greit at du er, men jeg bare ble så fryktlig nyskejrrig på hvordan du ser ut med uniform på kloss hold :sjenert:

Skal finne et!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bandit

Her er jeg på tur ut (på byen).

Også et bilde der jeg er ute i friluft.

Jeg går glipp av alt, ser jeg... Den sagnomsuste HunterLady, og jeg går glipp av bildet... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Overtidstrollet med et påklistra smil utpå kveldingen!

Endret av -Alva-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Overtidstrollet med et påklistra smil utpå kveldingen!

Tuuuuuusen takk, -Alva-! Nå følte jeg meg plutselig ikke utelatt! Nydelige jenta jo! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går glipp av alt, ser jeg... Den sagnomsuste HunterLady, og jeg går glipp av bildet... :(

Egentlig virker scriptet til godeste SemperFi mer og mer fornuftig. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...