Gjest Miss_sunshine Skrevet 14. desember 2011 #301 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Vel.. Jaja! Dette er meg (: Dog en stund siden dette ble tatt.. Endret 25. desember 2011 av Miss_sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 14. desember 2011 #302 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Rundt 1 år gammelt, men likevel Veldig pen! Vi har så mange søte brukere her altså Vel.. Jaja! Dette er meg (: Dog en stund siden dette ble tatt.. Åå, du reflekterte virkelig brukernavnet ditt, du så jo ut som en liten solstråle Endret 14. desember 2011 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. desember 2011 #303 Del Skrevet 14. desember 2011 Vel.. Jaja! Dette er meg (: Dog en stund siden dette ble tatt.. Kjære vene, noe så søtt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. desember 2011 #304 Del Skrevet 14. desember 2011 Rundt 1 år gammelt, men likevel Ntåå! Nussin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 14. desember 2011 #305 Del Skrevet 14. desember 2011 Rundt 1 år gammelt, men likevel Shit, du er så lik venninna mi at dere kunne vært eneggede tvillinger. Jeg var bombesikker på at du var henne, og skulle til å sende en PM, men så ser jeg du skriver i en annen tråd at du er 19. Hun er 8 år eldre enn deg. Jeg sitter og sammenligner bildet ditt med et bilde av henne akkurat nå, og jeg ser overhodet ikke forskjell på dere. Øynene, munnen, nesa, kinnbena... Alt er likt. Hun har til og med helt lik sveis. Sprøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 14. desember 2011 #306 Del Skrevet 14. desember 2011 Vel.. Jaja! Dette er meg (: Dog en stund siden dette ble tatt.. Nydelig! Nicket ditt passer veldig godt til deg . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. desember 2011 #307 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) imotsetning til tidligere tråder, så dukker det opp så mange nye bilder her med små jevne mellomrom..så tøft at så mange tørr det, uten sånn " frivilling tvang" slik som det ofte ble til tider i de andre bildetrådene fryktelig mange søte jenter her! men jeg synes gutta også kan bidra litt Endret 14. desember 2011 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_sunshine Skrevet 14. desember 2011 #308 Del Skrevet 14. desember 2011 Er litt av en selvtillits-boost å legge ut bilde her! Er så greit med positiv respons og ikke kritikk som man får mer enn nok av ellers :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 15. desember 2011 #309 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) imotsetning til tidligere tråder, så dukker det opp så mange nye bilder her med små jevne mellomrom..så tøft at så mange tørr det, uten sånn " frivilling tvang" slik som det ofte ble til tider i de andre bildetrådene fryktelig mange søte jenter her! men jeg synes gutta også kan bidra litt Har lasta opp allerede. Tatt når jeg var i Iran sommer 2010. Jepp, det er te jeg har i hånda. Gjett hvilket lag jeg holder med. Endret 1. januar 2012 av SemperFi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #310 Del Skrevet 15. desember 2011 Vel.. Jaja! Dette er meg (: Dog en stund siden dette ble tatt.. Du er fin du, Miss_sunshine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #311 Del Skrevet 15. desember 2011 et bilde til av meg, tatt i 2008; (ps, er ikke mine briller) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roflgirl Skrevet 15. desember 2011 #312 Del Skrevet 15. desember 2011 Her er meg, et av mine profilbilder på facebook. NÅ får jeg vel en del dømming pga hårfargen haha... bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 15. desember 2011 #313 Del Skrevet 15. desember 2011 Her er meg, et av mine profilbilder på facebook. NÅ får jeg vel en del dømming pga hårfargen haha... bilde Fint bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 15. desember 2011 #314 Del Skrevet 15. desember 2011 roflgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 15. desember 2011 #315 Del Skrevet 15. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 15. desember 2011 #316 Del Skrevet 15. desember 2011 Her er meg, et av mine profilbilder på facebook. NÅ får jeg vel en del dømming pga hårfargen haha... bilde Du så ut som en prinsesse som har kommet rett ut fra et spill Og det er ment som et kompliment, kjempesøt er du jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roflgirl Skrevet 15. desember 2011 #317 Del Skrevet 15. desember 2011 haha har fått høre det flere ganger at jeg ser ut som en "dukke" på bildet ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheBasics Skrevet 15. desember 2011 #318 Del Skrevet 15. desember 2011 Shit, du er så lik venninna mi at dere kunne vært eneggede tvillinger. Jeg var bombesikker på at du var henne, og skulle til å sende en PM, men så ser jeg du skriver i en annen tråd at du er 19. Hun er 8 år eldre enn deg. Jeg sitter og sammenligner bildet ditt med et bilde av henne akkurat nå, og jeg ser overhodet ikke forskjell på dere. Øynene, munnen, nesa, kinnbena... Alt er likt. Hun har til og med helt lik sveis. Sprøtt. Åh, nå ble jeg nysgjerrig. Har ingen i slekta eller noe som ligner på meg, så lurer på hvordan hun ser ut. Hvor er hun ifra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. desember 2011 #319 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) Moi Mvh Yvonne Endret 17. desember 2011 av Yvonne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 16. desember 2011 #320 Del Skrevet 16. desember 2011 Har denne erstattet kroppstråden eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg