Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest NerdMedSverd

Bruker omtrent kun v-neck når det er snakk om t-skjorter. Er mye mer behagelig, føler jeg blir litt kvelt av crew neck. Dessuten ser det mye bedre ut under en skjorte da man slipper at den synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Bruker omtrent kun v-neck når det er snakk om t-skjorter. Er mye mer behagelig, føler jeg blir litt kvelt av crew neck. Dessuten ser det mye bedre ut under en skjorte da man slipper at den synes.

Men bruker du sånn eller sånn ?

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Førstnevnte. Har verken stor nok kasse eller er harry nok til å bruke den siste.

Good. Da er du godkjent :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2008_6_douchebagneck.jpg

Skikkelig offtopic, men hvorfor har du bilde av en elg når kallenavnet ditt er Okapi? De er jo så mye søtere enn elg :)

God helg! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Khaleesi

Forøvrig, synes jenter sånt er lekkert? Husker jeg var innom H&M i høst for å kjøpe en genser, og samtlige hadde utringing til nedenfor brystet. Helt sprøtt, endte med å vente til vintersesongen fremfor å lempe på alle prinsipper for god smak. :gjeiper:

Det er pent å se på dersom gutten er bygd for det, men som Maria_Marihøne skriver, så er de drittsekker! Tar jeg alle under én kam? Indeed! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Fanteri! Du veit det selv... Du har ikke møtt ett eneste ålreit menneske der inne, og det veit du godt.

Careful mister! :gjeiper: Føler jeg må oppdatere deg litt. Men det kan vi ta senere!

Og vent litt: Jeg møtte jo deg der inne! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Careful mister! :gjeiper: Føler jeg må oppdatere deg litt. Men det kan vi ta senere!

Og vent litt: Jeg møtte jo deg der inne! :yvonne:

Det er akkurat det jeg mener... Du har ikke møtt noen ålreite karer der!

Dyp utringning på gutter er no go for meg.

Det florerer av sånne t-skjorter på homsebar. Jeg hadde inntrykk av at de gutta der hadde greie på hva som var trendy :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja, burde vell droppe den t shorta der fremover jeg da:( Er bare jævla digg å gå i!

Er forresten ikke noe drittsekk, selv om jeg har en t shorte med dyb utrgning, fælt a fordomsfulle folk er her inne da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme: Du er den mest ålreite karen jeg vet om! :dagens-rose:

:sjarmor:

Ikke si det da... Jeg har et image å opprettholde :gjeiper:

såpass ja, burde vell droppe den t shorta der fremover jeg da:( Er bare jævla digg å gå i!

Er forresten ikke noe drittsekk, selv om jeg har en t shorte med dyb utrgning, fælt a fordomsfulle folk er her inne da?

Jeg veit ikke helt om menneskene her inne er representative for resten av verden, så du skal ikke tenke på det. Man går i klær man liker, uansett hva folk måtte tenke om det, syns nå jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si det da... Jeg har et image å opprettholde :gjeiper:

Jeg veit ikke helt om menneskene her inne er representative for resten av verden, så du skal ikke tenke på det. Man går i klær man liker, uansett hva folk måtte tenke om det, syns nå jeg.

hehe,ja, er ikke akkurat slik at jeg blir lei meg :gjeiper:

Men har kun en tshorte som er slik og den har egentlig alt for dyp utrgning, så forstår at det kan se litt "harry" ut, som morra mi så fint sa det her om dagen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig offtopic, men hvorfor har du bilde av en elg når kallenavnet ditt er Okapi? De er jo så mye søtere enn elg :)

God helg! :fnise:

Godt spørsmål. Gikk vel litt fort i svingene, ramlet meg ikke inn at de kanskje kan ligne litt på hverandre hvis man myser langt unna i en mørk bakgate. Får ordne nytt bilde etterhvert. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siden husker jeg! Men den var vel gratis for alle, var den ikke det? Mer som nettby, eller myspace, men med mer fokus på dating?

Aldri brukt nettby, myspace har jeg kun brukt for musikkrelaterte utskeielser. Jeg klarte faktisk å ordne meg hønsing via spray, men som sagt - det var en gang i tidlig steinalder når jeg var ung og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...