AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #26741 Del Skrevet 20. juli 2016 Så sant, så sant! 1010101010010101010100101010101000101010110010101010101001010101010100 Anonymkode: edf30...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 21. juli 2016 #26742 Del Skrevet 21. juli 2016 Kjempefin @kisskissbangbang! Kjenner meg så igjen i den kommentaren du fikk, jeg fikk en lignende da jeg var 13/14 og den har brent seg fast. Viser meg knapt uten sminke, tragisk men sant. Sykt hvor mye en enkel og sikkert ikke gjennontenkt kommentar kan få konsekvenser. I ditt tilfelle er det iallefall ikke sant, som de fleste andre skriver så ser du smashing ut uten sminke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. juli 2016 #26743 Del Skrevet 21. juli 2016 5 timer siden, neon_sun skrev: Kjempefin @kisskissbangbang! Kjenner meg så igjen i den kommentaren du fikk, jeg fikk en lignende da jeg var 13/14 og den har brent seg fast. Viser meg knapt uten sminke, tragisk men sant. Sykt hvor mye en enkel og sikkert ikke gjennontenkt kommentar kan få konsekvenser. I ditt tilfelle er det iallefall ikke sant, som de fleste andre skriver så ser du smashing ut uten sminke :-) Ja, jeg kan ikke huske at det stakk noe særlig der og da, men jeg tenker fortsatt at jeg har maskuline trekk uten sminke, så det kicka jo igang noe. Men jeg synes det er på tide å slutte å være så sjølopptatt nå, er tross alt snart ei ordentlig voksen dame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. juli 2016 #26744 Del Skrevet 21. juli 2016 Utrolig vakker du er KKBB! Snerten snelle Dessuten synes jeg ikke du har maskuline trekk, jeg synes derimot du har klassiske og rene trekk. Fin! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. juli 2016 #26745 Del Skrevet 21. juli 2016 7 minutter siden, skruf skrev: Utrolig vakker du er KKBB! Snerten snelle Dessuten synes jeg ikke du har maskuline trekk, jeg synes derimot du har klassiske og rene trekk. Fin! Tusen takk, så utrolig koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 22. juli 2016 #26746 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Skal vi få litt liv i tråden igjen? Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie. Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! *poooosh* Endret 22. juli 2016 av Uchiha Madbrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #26747 Del Skrevet 22. juli 2016 7 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Skal vi få litt liv i tråden igjen? Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie. Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! Kjekk! :-) Anonymkode: e862a...eed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. juli 2016 #26748 Del Skrevet 22. juli 2016 10 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Skal vi få litt liv i tråden igjen? Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie. Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #26749 Del Skrevet 22. juli 2016 17 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Skal vi få litt liv i tråden igjen? Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie. Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! Du er kjempekjekk nå også men du hadde vært en soleklar tier uten skjegget eller hvis du hadde tredagers Anonymkode: b913c...935 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juli 2016 #26750 Del Skrevet 22. juli 2016 32 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Skal vi få litt liv i tråden igjen? Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie. Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 22. juli 2016 #26751 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) Time to feed my ego, maybe? Dessuten er/var det sol ute :D Tror dog ikke at jeg har baller nok til å la det bli liggende lenge. Har blitt gjenkjent før x) Aaaaaand it's gone! Endret 23. juli 2016 av Freakingawesome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 22. juli 2016 #26752 Del Skrevet 22. juli 2016 3 minutter siden, Freakingawesome skrev: Har blitt gjenkjent før x) Gjør det noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 22. juli 2016 #26753 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjekk! :-) Anonymkode: e862a...eed Tusen takk! 32 minutter siden, Polly Ester skrev: Tusen takk for komplementet og tipset! Syns det er litt gøy med å spare skjegg for nå, så spennende hihi. 12 minutter siden, Mysticgirl skrev: Endret 22. juli 2016 av Uchiha Madbrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #26754 Del Skrevet 22. juli 2016 44 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Skal vi få litt liv i tråden igjen? Fikset håret og skjegget idag, så er egentlig helt perfekt timing for en fredagsselfie. Første gang på 5-6 mnd (siden jeg begynte å spare) at nærme venner og familie godkjenner skjegget. Før det har de bare kommet med tusen IS vitser.... så ja... er fornøyd at de endelig holder tåta! Du har en fin hår-sveis! Anonymkode: edf30...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. juli 2016 #26755 Del Skrevet 22. juli 2016 Kjekk som alltid Uchiha. Hyggelig å se deg igjen, freaking, long time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juli 2016 #26756 Del Skrevet 22. juli 2016 11 minutter siden, Freakingawesome skrev: Time to feed my ego, maybe? Dessuten er/var det sol ute :D Tror dog ikke at jeg har baller nok til å la det bli liggende lenge. Har blitt gjenkjent før x) Kjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 22. juli 2016 #26757 Del Skrevet 22. juli 2016 @Uchiha Madbrah Du er utrolig lik Ricky Martin på det bildet, en brunere utgave vel og merke Er ment som kompliment i tilfelle noen skulle lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 22. juli 2016 #26758 Del Skrevet 22. juli 2016 6 minutter siden, Yme skrev: Gjør det noe da? Selvsagt gjør det det, KG er min lille guiltye pleasure, Noone shal know! 2 minutter siden, Silfen skrev: Kjekk som alltid Uchiha. Hyggelig å se deg igjen, freaking, long time. Hva kan jeg si? Trenger en pause fra galskapen innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. juli 2016 #26759 Del Skrevet 22. juli 2016 14 minutter siden, Freakingawesome skrev: Time to feed my ego, maybe? Dessuten er/var det sol ute :D Tror dog ikke at jeg har baller nok til å la det bli liggende lenge. Har blitt gjenkjent før x) Så morsomt å se deg igjen! Lenge siden sist. Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 22. juli 2016 #26760 Del Skrevet 22. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har en fin hår-sveis! Anonymkode: edf30...4db Helt enig. Tusen takk! <3 6 minutter siden, sweety pie skrev: @Uchiha Madbrah Du er utrolig lik Ricky Martin på det bildet, en brunere utgave vel og merke Er ment som kompliment i tilfelle noen skulle lure Haha, tusen takk! 18 minutter siden, Freakingawesome skrev: Time to feed my ego, maybe? Dessuten er/var det sol ute :D Tror dog ikke at jeg har baller nok til å la det bli liggende lenge. Har blitt gjenkjent før x) Lookin' awesome brah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg