Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må jo ikke slette bildet med en gang du legger det ut daa! :)

Ble litt feil, siden det var flere i bilde en bare meg, så måtte slette det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True Khaleesi

Møteplassen er veldig mye bedre enn sukker... Jeg har hatt profil begge steder, og damene på sukker virker stort sett veldig useriøse i forhold til de på møteplassen, og sistnevnte har jenter som til og med skriver først! :fnise:

Pøøøh! Jeg er blodseriøs og skriver ofte først selv om jeg er på sukker!

Møteplassen har dårlig design og alt er så rotete. Lenge leve Sukker!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøøøh! Jeg er blodseriøs og skriver ofte først selv om jeg er på sukker!

Møteplassen har dårlig design og alt er så rotete. Lenge leve Sukker!! :-D

Fanteri! Du veit det selv... Du har ikke møtt ett eneste ålreit menneske der inne, og det veit du godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danbanan: Du er pen, men jeg ville smilt og droppet dyp utringning om jeg var deg! ;-)

ok=)

Anngående dyp utringning, så kan jeg bare beskjære bilde litt, så syntes ikke det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

hvorfor har mannfolk dyp utringning? tenk om vinden tar tak i skjorta. da viser dere puppene. best å teipe de med gaffateip så ingen ser

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor har mannfolk dyp utringning? tenk om vinden tar tak i skjorta. da viser dere puppene. best å teipe de med gaffateip så ingen ser

haha, den shorta jeg har der har jo kanskje litt for dyp utrigning, siden den har blitt via så mye ut;) Ble faktisk "mobba" av min søster og mor pgr av den shorta der om dagen, så litt morro at det nevnes her inne:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forøvrig, synes jenter sånt er lekkert? Husker jeg var innom H&M i høst for å kjøpe en genser, og samtlige hadde utringing til nedenfor brystet. Helt sprøtt, endte med å vente til vintersesongen fremfor å lempe på alle prinsipper for god smak. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Forøvrig, synes jenter sånt er lekkert? Husker jeg var innom H&M i høst for å kjøpe en genser, og samtlige hadde utringing til nedenfor brystet. Helt sprøtt, endte med å vente til vintersesongen fremfor å lempe på alle prinsipper for god smak. :gjeiper:

Kan selvfølgelig ikke svare for alle, men for meg er det skikkelig turn-off. Og min erfaring er at de med laaaav utrigning faktisk er drittsekker!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig, synes jenter sånt er lekkert? Husker jeg var innom H&M i høst for å kjøpe en genser, og samtlige hadde utringing til nedenfor brystet. Helt sprøtt, endte med å vente til vintersesongen fremfor å lempe på alle prinsipper for god smak. :gjeiper:

Jeg tenker nok fort på harry og "enkle i hodet"-gutter når jeg tenker på såpass dypt utringede topper. Litt som han ene fra Charterfeber, Sven Fernandes.

Men jeg er ikke så veldig flink når det gjelder gutteklær, så kanskje det går an å style slike topper på en veldig sexy måte og! I så fall vil jeg gjerne ha bildebevis :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...