Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Silfen skrev:

Uhm,  følelse av?  Er ting som er uoppnåelig kun ting man ønsker å ha?  Ny definisjon for meg,  men men. 

Det er selvfølgelig det det handler om, når det er snakk om personer, og spesielt i sammenheng med at det er utseende dems som er fokuset... Man kan ikke se at et menneske er uoppnåelig, men man kan ha følelsen av det...

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Yme skrev:

Det er selvfølgelig det det handler om, når det er snakk om personer, og spesielt i sammenheng med at det er utseende dems som er fokuset... Man kan ikke se at et menneske er uoppnåelig, men man kan ha følelsen av det...

Åååh. Pen og dum, akkurat slik jeg foretrekker mine menn :hjerte:

Anonymkode: e0739...77d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh. Pen og dum, akkurat slik jeg foretrekker mine menn :hjerte:

Okei, så når damene her inne omtaler Cyrus som uoppnåelig, har det ingen ting med følelsen av uoppnåelighet å gjøre, og heller at de greier å se at han er det, egentlig basert på ingen ting?

Du forstår at det går an å føle at noe, eller noen, er uoppnåelig, sant? Det er feks mange som har følt at en jobbstilling har vært uoppnåelig, men etter å ha jobba hardt for det, har de greid å få stillingen.

Det er ganske utrolig at man skal måtte beskrive noe såpass enkelt, i så stor detalj, for at det skal bli forstått... Er nok ikke jeg som er dum her, gitt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke dum @Yme Jeg skjønner hva du mener. Skjønner ikke hvorfor folk skal kverulere med deg om det. Sånne ting er ganske obviuos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, sweety pie skrev:

Du er ikke dum @Yme Jeg skjønner hva du mener. Skjønner ikke hvorfor folk skal kverulere med deg om det. Sånne ting er ganske obviuos.

Det er få mennesker som ikke er smarte nok til å forstå noe som er så enkelt, men jeg tenker det handler mest om at man bare ønsker å være litt frekk. Det er jo typisk sånn "tenåringsrebell" :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Yme skrev:

Det er få mennesker som ikke er smarte nok til å forstå noe som er så enkelt, men jeg tenker det handler mest om at man bare ønsker å være litt frekk. Det er jo typisk sånn "tenåringsrebell" :ler:

Sier han som kun liker syltynne jenter, kun de som er gode nok. 

Anonymkode: 7af84...228

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier han som kun liker syltynne jenter, kun de som er gode nok. 

Anonymkode: 7af84...228

Der tok du meg! Nå forstår jeg endelig at man ikke kan ha en følelse av at noe er uoppnåelig.

En annen ting jeg liker, er jenter som er gode i grammatikk. De er også gode nok, men ellers er jeg helt uoppnåelig.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg sa min mening og yme svarte. Hvordan noen får det til å bli til at det da er jeg som kverulerer er egentlig ganske uforståelig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Yme skrev:

Der tok du meg! Nå forstår jeg endelig at man ikke kan ha en følelse av at noe er uoppnåelig.

En annen ting jeg liker, er jenter som er gode i grammatikk. De er også gode nok, men ellers er jeg helt uoppnåelig.

Ah da er jo du og uoppnåelig om du bare skal ha tynn tynne jenter. Synd.

Anonymkode: 9e6b1...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ah da er jo du og uoppnåelig om du bare skal ha tynn tynne jenter. Synd.

Anonymkode: 9e6b1...167

Jeg liker verken usunt undervektige, eller usunt overvektige jenter... Men det som er mest turn off, er mennesker som bruker ord som "bælfeit" og "syltynn" når de beskriver andres utseende, fordi det er umodent. Umodenhet i voksen alder, er en konsekvens av at man er mindre intelligent, etter min erfaring.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, Yme skrev:

Okei, så når damene her inne omtaler Cyrus som uoppnåelig, har det ingen ting med følelsen av uoppnåelighet å gjøre, og heller at de greier å se at han er det, egentlig basert på ingen ting?

Du forstår at det går an å føle at noe, eller noen, er uoppnåelig, sant? Det er feks mange som har følt at en jobbstilling har vært uoppnåelig, men etter å ha jobba hardt for det, har de greid å få stillingen.

Det er ganske utrolig at man skal måtte beskrive noe såpass enkelt, i så stor detalj, for at det skal bli forstått... Er nok ikke jeg som er dum her, gitt.

Jeg tenkte generelt altså, ikke i akkurat denne debatten. Du må ikke bli fornærmet. :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte generelt altså, ikke i akkurat denne debatten. Du må ikke bli fornærmet. :( 

"Slapp helt av! Da jeg skrev at du var dum, mente jeg sånn generelt. Ikke bare i denne debatten!" :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, Yme skrev:

"Slapp helt av! Da jeg skrev at du var dum, mente jeg sånn generelt. Ikke bare i denne debatten!" :ler:

Det er ikke så lett å skille mellom de som er klar over det selv og de som nekter for det, vettu. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lett å skille mellom de som er klar over det selv og de som nekter for det, vettu. 

Mulig det. Personlig veit jeg at jeg ikke er dum, i og med at intelligensen min blei teste, i sammenheng med en utredelse. Det betyr selvfølgelig ikke at alle meningene mine alltid er lure, selv om jeg ikke nødvendigvis forstår dette selv mens jeg skriver... Det hender jeg ser innlegg jeg skrev for 6 måneder siden, og tenker "Hva i helvete... Hvordan kunne jeg skrive noe så fjernt??" enten fordi det er latterlig dumt, eller fordi jeg ser at jeg ikke har skjønt en dritt av hva den andre brukeren egentlig har skrevet til meg :fnise:

Jeg skal innrømme at jeg ikke blir sint på ekte, når jeg skriver den typen svar da, selv om det jeg skriver er veldig spydig. Jeg gjør det fordi jeg syns det er gøy, og jeg syns det er morsomt når folk skriver sånne kommentarer som du gjør nå, så uansett om du gjør det for å være dust, eller om du gjør det på kødd, er det ikke noe stress... men du må tåle at jeg tar igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Yme skrev:

Mulig det. Personlig veit jeg at jeg ikke er dum, i og med at intelligensen min blei teste, i sammenheng med en utredelse. Det betyr selvfølgelig ikke at alle meningene mine alltid er lure, selv om jeg ikke nødvendigvis forstår dette selv mens jeg skriver... Det hender jeg ser innlegg jeg skrev for 6 måneder siden, og tenker "Hva i helvete... Hvordan kunne jeg skrive noe så fjernt??" enten fordi det er latterlig dumt, eller fordi jeg ser at jeg ikke har skjønt en dritt av hva den andre brukeren egentlig har skrevet til meg :fnise:

Jeg skal innrømme at jeg ikke blir sint på ekte, når jeg skriver den typen svar da, selv om det jeg skriver er veldig spydig. Jeg gjør det fordi jeg syns det er gøy, og jeg syns det er morsomt når folk skriver sånne kommentarer som du gjør nå, så uansett om du gjør det for å være dust, eller om du gjør det på kødd, er det ikke noe stress... men du må tåle at jeg tar igjen.

Jeg synes du bare er søt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du bare er søt. :hjerte:

Ut ifra de 3 innleggene jeg har sett av deg, liker jeg deg også, så nå er vi BFFs. Det blir ditt ansvar å kjøpe et sånt hjertesmykke hvor hver av oss har en halvdel av det, rundt halsen. Jeg har nemlig ikke penger til sånt jåleri.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:sFun_sleeping: 

Anonymkode: a6209...5ac

Legg ut noen bilder da, hvis det blir kjedelig for deg. Jeg har lagt ut ganske mange. Hva med deg? Er du en bidragsyter, eller en klagebøtte?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig risikabelt... men i det minste så kan jeg kanskje få høre en tjukkasvits jeg aldri før har hørt.

Endret av Severin
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...