Yme Skrevet 19. juni 2016 #25901 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, toothfairy skrev: Jeg dåååååner. Ting ble med ett så altfor hett på en ellers så ordinær søndag. Vi hadde fått så sykt vakre barn viking/fe-barn Det kan godt hende de barna hadde blitt veldig vakre... Om penisen min var lang nok til å kunne befrukte noe som helst, og det skal du ikke se bort ifra at den ikke er. For å være ærlig, har jeg aldri sett den. Leita litt en gang, men så kutta jeg meg på den strie hårveksten, og ga opp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 19. juni 2016 #25902 Del Skrevet 19. juni 2016 21 timer siden, Cyrus skrev: Aldri faktisk 😄 Hmm, det var rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 19. juni 2016 #25903 Del Skrevet 19. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Foretrekker å være anonym på denne tråden Anonymkode: 6a1c9...edc Jeg vet ikke hvorfor, men tenkte på Arabella med engang jeg så dette bildet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25904 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, sweety pie skrev: Jeg vet ikke hvorfor, men tenkte på Arabella med engang jeg så dette bildet Det er ikke Arabella. Men hun var pen. Anonymkode: 204dd...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25905 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke Arabella. Men hun var pen. Anonymkode: 204dd...129 Det var hun. Anonymkode: 1d023...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. juni 2016 #25906 Del Skrevet 19. juni 2016 6 timer siden, Yme skrev: Var noen som lurte på hvordan håret mitt ser ut om jeg ikke har det i strikk, og hvordan jeg steller det for å få sånne korketrekkere, så jeg tok dette etter pussing av tenner og hårkjemming, tidligere i dag. Det hadde akkurat blitt gredd da jeg tok dette bildet, så krøllene er litt slappere enn de pleier å være, og jeg steller ikke håret på noen spesiell måte. Det gres et par ganger i uka, og vaskes med "trippeldusj"-såpe, eller sånn billig håndsåpe de har hengende sidna vasken, på treningstudiet. Klipper ikke tupper eller noe sånt, og mye av det er røket på midten, fordi jeg mister en del av det på trening Kan lete for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25907 Del Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, toothfairy skrev: Kan lete for deg Kjør på! Men ta på deg vernehansker da, så du ikke skader deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 19. juni 2016 #25908 Del Skrevet 19. juni 2016 20 minutter siden, sweety pie skrev: Hmm, det var rart Folk har vel sett utifra innleggene mine at det ikke nytter å prate med meg tenker jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 19. juni 2016 #25909 Del Skrevet 19. juni 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Folk har vel sett utifra innleggene mine at det ikke nytter å prate med meg tenker jeg :D Hehe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 19. juni 2016 #25910 Del Skrevet 19. juni 2016 3 timer siden, Yme skrev: Syns ikke du skal la det gå inn på deg. Både Cyrus og Nordavinn får det dobbelte med likes, i forhold til meg, men det gjør jo ingen ting... Sånn bortsett fra at jeg blir nødt til å ta knærne dems, og kaste dem på havet, selvfølgelig, men det er jo på mange måter et kompliment, når jeg gjør det fordi de er penere enn meg Ikke knærne pliz. Bare det å kaste på havet er nok. Så lenge det er over 200m til kysten ellers så klarer jeg å svømme i land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 19. juni 2016 #25911 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, Nordavind skrev: Ikke knærne pliz. Bare det å kaste på havet er nok. Så lenge det er over 200m til kysten ellers så klarer jeg å svømme i land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25912 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, Nordavind skrev: Ikke knærne pliz. Bare det å kaste på havet er nok. Så lenge det er over 200m til kysten ellers så klarer jeg å svømme i land. Hmm... Njah... Det er jo stress å komme seg så langt ut da. Hva med at jeg dunker deg litt i kneet, med en sånn hammer man sjekker refleksen med, og setter deg ved en sølepytt? Da har jeg fått illustrert poenget mitt, og du slipper å miste knærne, og ingen av oss trenger å svømme langt. Bra plan? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juni 2016 #25913 Del Skrevet 19. juni 2016 12 minutter siden, toothfairy skrev: Kan lete for deg Kan du ikke bare backe off da? Sykt kleint med den krampeaktige flørtinga når han allerede åpenbart har tatt et valg mellom oss. Sier det såklart ikke for å være kjip, bare for å passe på deg så du ikke driter'æ'ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25914 Del Skrevet 19. juni 2016 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 19. juni 2016 #25915 Del Skrevet 19. juni 2016 4 minutter siden, Yme skrev: Hmm... Njah... Det er jo stress å komme seg så langt ut da. Hva med at jeg dunker deg litt i kneet, med en sånn hammer man sjekker refleksen med, og setter deg ved en sølepytt? Da har jeg fått illustrert poenget mitt, og du slipper å miste knærne, og ingen av oss trenger å svømme langt. Bra plan? Denne planen likte jeg mye bedre. Men jeg vil velge sølepytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. juni 2016 #25916 Del Skrevet 19. juni 2016 18 minutter siden, Yme skrev: Kjør på! Men ta på deg vernehansker da, så du ikke skader deg! Nei takk! Vært ute en vinternatt før, eller noe i den dur... Vernehansker er for babyer. Speaking of, @kisskissbangbang har kanskje bruk for et par? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. juni 2016 #25917 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, toothfairy skrev: Nei takk! Vært ute en vinternatt før, eller noe i den dur... Vernehansker er for babyer. Speaking of, @kisskissbangbang har kanskje bruk for et par? Åssen føles dét da, å være så dårlig på sjekking at du ikke engang klarer utkonkurrere en snørrunge? Men nå er jeg litt nysgjerrig på hvordan du ser ut faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25918 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 10 minutter siden, Nordavind skrev: Denne planen likte jeg mye bedre. Men jeg vil velge sølepytt! Haha, greit! Jeg er i det gode hjørnet i dag, så jeg skal til og med leie deg til sølepytten. Tror dette kan bli en stor suksess! 6 minutter siden, toothfairy skrev: Nei takk! Vært ute en vinternatt før, eller noe i den dur... Vernehansker er for babyer. Speaking of, @kisskissbangbang har kanskje bruk for et par? Prøver du å hinte til at hendene dine er så trælete, at de så å si er udødelige? Er det noen som har sladra om træl-fetisjen min? Endret 19. juni 2016 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25919 Del Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Men nå er jeg litt nysgjerrig på hvordan du ser ut faktisk Jeg prøvde å få hu til å legge ut noe, men hu er så jævla hard2gett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25920 Del Skrevet 19. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 64f69...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg