Yme Skrevet 19. juni 2016 #25881 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, Mysticgirl skrev: Takk! Det kommer et nytt et nå straks. Er flere som har spurt meg hvordan håret mitt ser ut når jeg lar det henge, så jeg tok en selfie etter morgenstellet, tidligere i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. juni 2016 #25882 Del Skrevet 19. juni 2016 54 minutter siden, Yme skrev: Takk! Det kommer et nytt et nå straks. Er flere som har spurt meg hvordan håret mitt ser ut når jeg lar det henge, så jeg tok en selfie etter morgenstellet, tidligere i dag. Åh, venter i spenning . Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25883 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Åh, venter i spenning . Hihi Måtte bare rydde ferdig her. Søndager er vaske og ryddedag :ler: Fikser det nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25884 Del Skrevet 19. juni 2016 Var noen som lurte på hvordan håret mitt ser ut om jeg ikke har det i strikk, og hvordan jeg steller det for å få sånne korketrekkere, så jeg tok dette etter pussing av tenner og hårkjemming, tidligere i dag. Det hadde akkurat blitt gredd da jeg tok dette bildet, så krøllene er litt slappere enn de pleier å være, og jeg steller ikke håret på noen spesiell måte. Det gres et par ganger i uka, og vaskes med "trippeldusj"-såpe, eller sånn billig håndsåpe de har hengende sidna vasken, på treningstudiet. Klipper ikke tupper eller noe sånt, og mye av det er røket på midten, fordi jeg mister en del av det på trening 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. juni 2016 #25885 Del Skrevet 19. juni 2016 Barsk og veldig kjekk @Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayumie Skrevet 19. juni 2016 #25886 Del Skrevet 19. juni 2016 24 minutter siden, Yme skrev: Var noen som lurte på hvordan håret mitt ser ut om jeg ikke har det i strikk, og hvordan jeg steller det for å få sånne korketrekkere, så jeg tok dette etter pussing av tenner og hårkjemming, tidligere i dag. Det hadde akkurat blitt gredd da jeg tok dette bildet, så krøllene er litt slappere enn de pleier å være, og jeg steller ikke håret på noen spesiell måte. Det gres et par ganger i uka, og vaskes med "trippeldusj"-såpe, eller sånn billig håndsåpe de har hengende sidna vasken, på treningstudiet. Klipper ikke tupper eller noe sånt, og mye av det er røket på midten, fordi jeg mister en del av det på trening Magnifique! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25887 Del Skrevet 19. juni 2016 13 minutter siden, Mayumie skrev: Magnifique! Men jeg har ikke sånt flott smil som viser litt fortenner, og det er tross alt den vakreste måten å smile på! 38 minutter siden, Mysticgirl skrev: Barsk og veldig kjekk @Yme Jo, takk! Jeg husker det fra sist du sa det, på forrige side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25888 Del Skrevet 19. juni 2016 @Yme Kan man virkelig se brystvorten din igjennom dressen? Er det en flash effekt eller noe, jeg skjønner ikke hvordan det går igjennom to lag klær hvor det ytterste er svart. Er den veldig stiv? Kan du poste ett av brystvorten din uten klær? Anonymkode: d591b...83e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vause Skrevet 19. juni 2016 #25889 Del Skrevet 19. juni 2016 Er du veldig høy @Yme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25890 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 1 time siden, Vause skrev: Er du veldig høy @Yme? Ja, jeg er ganske høy. Hvordan kan du se det, på et bilde hvor man bare ser ansikt og litt skulder? 1 time siden, AnonymBruker skrev: @Yme Kan man virkelig se brystvorten din igjennom dressen? Er det en flash effekt eller noe, jeg skjønner ikke hvordan det går igjennom to lag klær hvor det ytterste er svart. Er den veldig stiv? Kan du poste ett av brystvorten din uten klær? Anonymkode: d591b...83e Brystvortene min er sylskarpe og stive som faan, i tillegg til å være nesten 5 cm lange, så det er ikke så rart om du kan se dem. Du veit klørne til Wolverine? De metallknivene som kommer ut av hendene hans, når han blir sint? Det er litt samme greia som det. Om jeg kan poste et bilde av brystvorten uten klær? Assa... Hvis du er hypp på å sjekke ut tittsa mine, er det bare å spørre, så skal jeg ta et skikkelig bra bilde til deg. Endret 19. juni 2016 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vause Skrevet 19. juni 2016 #25891 Del Skrevet 19. juni 2016 @Yme Hodet ditt er ganske nærme taket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25892 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 10 minutter siden, Vause skrev: @Yme Hodet ditt er ganske nærme taket! Taket mitt er bare 2 meter høyt, så det er ganske mye lavere enn tak pleier å være. Hadde vært kult å være bortimot 2 og en halv meter høy da (Eller, forresten... Jeg sliter nok med å finne lang nok seng, så det hadde ikke vært kult ) Endret 19. juni 2016 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25893 Del Skrevet 19. juni 2016 19 timer siden, Cyrus skrev: Moro om flere folk vil bidra på denne tråden da. Tvert i mot så tror jeg at jeg skal slutte å bidra i tråden. Selvtilliten får seg en knekk når man sammenligner tilbakemeldingene vi får. Hilsen mann. Anonymkode: c7c46...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 19. juni 2016 #25894 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tvert i mot så tror jeg at jeg skal slutte å bidra i tråden. Selvtilliten får seg en knekk når man sammenligner tilbakemeldingene vi får. Hilsen mann. Anonymkode: c7c46...063 Jeg lover å kalle deg en kjekkas dersom du poster bilde 👍😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25895 Del Skrevet 19. juni 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Jeg lover å kalle deg en kjekkas dersom du poster bilde 👍😉 Hyggelig gest, men hadde nok betydd mere om det kom fra ei dame, og ikke minst, om det ikke bare hadde vært en sympatikommentar. Anonymkode: c7c46...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25896 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hyggelig gest, men hadde nok betydd mere om det kom fra ei dame, og ikke minst, om det ikke bare hadde vært en sympatikommentar. Anonymkode: c7c46...063 Jeg har inntrykk av at kommentarene varierer litt ut ifra hvilke damer som er pålogga. Akkurat nå har jeg fått en del plusser, men andre ganger, har det ikke skjedd så mye i det hele tatt. Man må liksom bare ha litt flaks med at man legger ut bildet akkurat samtidig som damene med den type smak i mannfolk, er inne i tråden Og uansett, det er bare bilder. Personlighet har jo veldig mye å si på hvor attraktiv man er, og det er mange mennesker som er skikkelig heite når man møter dem ute i den virkelige verden, uten at det skinner gjennom i fotografier av dem. Syns ikke du skal la det gå inn på deg. Både Cyrus og Nordavinn får det dobbelte med likes, i forhold til meg, men det gjør jo ingen ting... Sånn bortsett fra at jeg blir nødt til å ta knærne dems, og kaste dem på havet, selvfølgelig, men det er jo på mange måter et kompliment, når jeg gjør det fordi de er penere enn meg Endret 19. juni 2016 av Yme 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. juni 2016 #25897 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, Yme skrev: Jo, takk! Jeg husker det fra sist du sa det, på forrige side Kan ikke sies nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. juni 2016 #25898 Del Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Kan ikke sies nok Enig! Kan jeg melde meg på et slags abonnement hos deg, hvor du jevnlig sender komplimenter, for feks 134 kr i måneden? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25899 Del Skrevet 19. juni 2016 Foretrekker å være anonym på denne tråden Anonymkode: 6a1c9...edc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. juni 2016 #25900 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) 5 timer siden, Yme skrev: Var noen som lurte på hvordan håret mitt ser ut om jeg ikke har det i strikk, og hvordan jeg steller det for å få sånne korketrekkere, så jeg tok dette etter pussing av tenner og hårkjemming, tidligere i dag. Det hadde akkurat blitt gredd da jeg tok dette bildet, så krøllene er litt slappere enn de pleier å være, og jeg steller ikke håret på noen spesiell måte. Det gres et par ganger i uka, og vaskes med "trippeldusj"-såpe, eller sånn billig håndsåpe de har hengende sidna vasken, på treningstudiet. Klipper ikke tupper eller noe sånt, og mye av det er røket på midten, fordi jeg mister en del av det på trening Jeg dåååååner. Ting ble med ett så altfor hett på en ellers så ordinær søndag. Vi hadde fått så sykt vakre viking/fe-barn Endret 19. juni 2016 av toothfairy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg