AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25301 Del Skrevet 9. mai 2016 4 timer siden, Okapi skrev: Forsåvidt lenge siden jeg har tatt en selfie. Her er han du snakket om jo!! Skikkelig fint hår som du sa! @incognita Anonymkode: ecf7d...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #25302 Del Skrevet 9. mai 2016 23 timer siden, Enhjørning skrev: Oi! Tusen takk ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2016 #25303 Del Skrevet 9. mai 2016 Den Sunday, May 08, 2016 at 6.55, AnonymBruker skrev: Vi vil ha et bilde av deg nå Jerry. Anonymkode: 3450c...364 Pøh...det vil vi ikke, tenk. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25304 Del Skrevet 9. mai 2016 Og de peneste får færrest likes... Hvorfor det? Ser samme greie på fb Anonymkode: 1aaf3...4c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25305 Del Skrevet 9. mai 2016 Den 29.10.2015 at 19.04, Ragnar89 skrev: Ingen litt eldre kvinner her? Bare bilder av glatte ungjenter jo, ikke at det er noe feil med det altså. Men digger de litt eldre MILF på 39 her :D LOL Anonymkode: 198b6...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simsam Skrevet 9. mai 2016 #25306 Del Skrevet 9. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og de peneste får færrest likes... Hvorfor det? Ser samme greie på fb Anonymkode: 1aaf3...4c6 De er bare misunnelige Jeg er sånn midt på treet, helt grei lissom... men får masse flere likes enn en jeg kjenner som legger ut masse bilder. og hun ser jo ut som en modell... Kanskje det er misunnelse som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25307 Del Skrevet 9. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og de peneste får færrest likes... Hvorfor det? Ser samme greie på fb Anonymkode: 1aaf3...4c6 Jeg syns pene folk får mange likes jeg. Men hva som er pent og ikke pent er jo ganske individuelt Anonymkode: a62ec...b90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25308 Del Skrevet 9. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og de peneste får færrest likes... Hvorfor det? Ser samme greie på fb Anonymkode: 1aaf3...4c6 Det er faktisk objektivt hvem man synes er penest. I tillegg er det nok noen som unngår å trykke liker på en bruker de ikke liker f.eks., og også mange som trykker liker kun på favorittbrukerne sine. Anonymkode: 830fa...09e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senjolin Skrevet 9. mai 2016 #25309 Del Skrevet 9. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk objektivt hvem man synes er penest. I tillegg er det nok noen som unngår å trykke liker på en bruker de ikke liker f.eks., og også mange som trykker liker kun på favorittbrukerne sine. Anonymkode: 830fa...09e Nei, det er det ikke. Det vil alltid finnes noen personer som flertallet vil sannsynligvis synes er pen, men det betyr ikke at de nødvendigvis er objektivt pene. Bare se på de forskjellige trådene om pene folk rundt omkring her på KG. Personlig trykker jeg liker på alle jeg synes er pene, noen få jeg ikke synes er pene og noen hvis de har få likerpoeng på bildet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. mai 2016 #25310 Del Skrevet 9. mai 2016 13 timer siden, kisskissbangbang skrev: Veldig fin, men irriterende tynnkledd. Her er det kaldt! Jeg har vært varm disse dagene, HELE dagen, for første gang på lenge. Fortjener det altså. 12 timer siden, bjone skrev: Utrolig pen dame 💞 Haff. Men takk. 12 timer siden, Katten.2.0 skrev: I'd tap that. You're terrible, Muriel! 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og de peneste får færrest likes... Hvorfor det? Ser samme greie på fb Anonymkode: 1aaf3...4c6 Men tuuuuuuusen takk. Nå måtte jeg bla tilbake ti sider for å se hve alle disse pene var som får færrest likes og det var jo MEG! Jaggu er du grei altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 9. mai 2016 #25311 Del Skrevet 9. mai 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og de peneste får færrest likes... Hvorfor det? Ser samme greie på fb Anonymkode: 1aaf3...4c6 Åh, er det DERFOR mitt AB bildet her inne fikk så få likes, aha, thanks for clearing that up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 9. mai 2016 #25312 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) 41 minutter siden, simsam skrev: De er bare misunnelige Jeg er sånn midt på treet, helt grei lissom... men får masse flere likes enn en jeg kjenner som legger ut masse bilder. og hun ser jo ut som en modell... Kanskje det er misunnelse som gjør det? Kan jo være det er fordi hun legger ut så mange bilder at hun ikke får så mye respons per bilde, at hun ikke liker andres bilder, at hun ikke kjenner facebookvennene sine like godt som deg, ikke er like godt likt, osv. Tror jeg aldri trykker like på facebookbilder etter hvor pene jentene er og jeg gjør det ikke her på KG heller. Endret 9. mai 2016 av Summers 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 9. mai 2016 #25313 Del Skrevet 9. mai 2016 Jeg vinner på sånne barmhjertighetslikes neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25314 Del Skrevet 9. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er han du snakket om jo!! Skikkelig fint hår som du sa! @incognita Anonymkode: ecf7d...f7d Sa hun det til deg og!? Men ja, han er en skikkelig hunk, incognita. Kanskje du skal sende PM som du har snakket så mye om? Anonymkode: b1f98...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaugrana Skrevet 9. mai 2016 #25315 Del Skrevet 9. mai 2016 (endret) Poff* Endret 9. mai 2016 av Blaugrana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #25316 Del Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, Blaugrana skrev: Incognita må da være offer for et eller annet ettersom disse gjentakende historiene om noe hun tilsynelatende skal ha sagt om en bruker dukker opp.. Offer for kåtskap, forelskelse og fysisk tiltrekning, kanskje........? Anonymkode: b1f98...dd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simsam Skrevet 9. mai 2016 #25317 Del Skrevet 9. mai 2016 2 timer siden, Summers skrev: Kan jo være det er fordi hun legger ut så mange bilder at hun ikke får så mye respons per bilde, at hun ikke liker andres bilder, at hun ikke kjenner facebookvennene sine like godt som deg, ikke er like godt likt, osv. Tror jeg aldri trykker like på facebookbilder etter hvor pene jentene er og jeg gjør det ikke her på KG heller. Nei, merker det litt selv. Jeg trykker ikke like på en person bare fordi han/hun er pen, men fordi dette er en person jeg kjenner godt eller liker, eller at de pleier å kommentere/like mine bilder, da blir jeg litt skyldig på en måte. Hun her er fin, men hun liker aldri mine bilder, og siden jeg egentlig syns hun er en narssisist prøver jeg å avvenne henne med å ikke gi henne denne oppmerksomheten som hun hungrer etter - nemlig likes :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. mai 2016 #25318 Del Skrevet 9. mai 2016 @Ragnar89 Det er ikke baaaare glatte, vakre ungjenter her... (ser det er en stund siden du skrev innlegget om det, men kommenterer det allikevel siden du ble sitert litt lengre opp på siden her) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. mai 2016 #25319 Del Skrevet 9. mai 2016 2 minutter siden, Polly Ester skrev: @Ragnar89 Det er ikke baaaare glatte, vakre ungjenter her... (ser det er en stund siden du skrev innlegget om det, men kommenterer det allikevel siden du ble sitert litt lengre opp på siden her) Flott dame med et nydelig smil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. mai 2016 #25320 Del Skrevet 9. mai 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Flott dame med et nydelig smil! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg