AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25121 Del Skrevet 1. mai 2016 Ok, nå kommer et ærlig utsagn : Du er veldig pen Kadust, men du hadde vært mye penere med dine naturlige bryn. Ble alt for tegna og harde for meg. Anonymkode: eb3ce...111 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25122 Del Skrevet 1. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, nå kommer et ærlig utsagn : Du er veldig pen Kadust, men du hadde vært mye penere med dine naturlige bryn. Ble alt for tegna og harde for meg. Anonymkode: eb3ce...111 Enig Nydelig jente! Får vi se et bilde der du har usminkede bryn, @KaDust? Anonymkode: 9a6e0...5c4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 1. mai 2016 #25123 Del Skrevet 1. mai 2016 13 timer siden, KaDust skrev: Heisann. Du er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 1. mai 2016 #25124 Del Skrevet 1. mai 2016 @kisskissbangbang Dægern, du var pen! Herregud, huden din Katten er veldig heldig. Og jeg digger Noora-sveisen Hvilke hudprodukter bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. mai 2016 #25125 Del Skrevet 1. mai 2016 3 timer siden, Tasia skrev: @kisskissbangbang Dægern, du var pen! Herregud, huden din Katten er veldig heldig. Og jeg digger Noora-sveisen Hvilke hudprodukter bruker du? Tusen takk, så koselig! Jeg tror huden min ser bedre ut på det bildet enn i virkeligheten Bruker ikke hudprodukter, vasker med såpe Ett av punktene på skjerp deg-lista mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. mai 2016 #25126 Del Skrevet 1. mai 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor holder du håret ditt slik? Anonymkode: fdc11...273 Jeg hadde en dårlig hårdag, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. mai 2016 #25127 Del Skrevet 1. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig Nydelig jente! Får vi se et bilde der du har usminkede bryn, @KaDust? Anonymkode: 9a6e0...5c4 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, nå kommer et ærlig utsagn : Du er veldig pen Kadust, men du hadde vært mye penere med dine naturlige bryn. Ble alt for tegna og harde for meg. Anonymkode: eb3ce...111 Ja, jeg hadde nok vært penere med naturlige bryn, men desverre så mistet jeg de etter en liten flamme-ulykke i tenårene mine. Bryna mine usminka er tatoverte bryn, så det er samma greia. Så det er nok ikke mulig siden de aldri vil vokse ut igjen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EventyrFredrik Skrevet 1. mai 2016 #25128 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei mine kjære fans! Her er toppbloggern EventyrFredrik. Kykelikyyy. Vær snille da, ikke noe slemme kommentarer. Sånt liker vi ikke altså. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. mai 2016 #25129 Del Skrevet 1. mai 2016 35 minutter siden, KaDust skrev: Ja, jeg hadde nok vært penere med naturlige bryn, men desverre så mistet jeg de etter en liten flamme-ulykke i tenårene mine. Bryna mine usminka er tatoverte bryn, så det er samma greia. Så det er nok ikke mulig siden de aldri vil vokse ut igjen. Det var trist å høre! Men syns dette er en meget god grunn til hvorfor folk må slutte å pirke på utseende til folk i denne tråden - Vi vet ikke historien til brukeren man kommenterer. Syns du hadde fine bryn, og er en pen jente! 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. mai 2016 #25130 Del Skrevet 1. mai 2016 46 minutter siden, EventyrFredrik skrev: Hei mine kjære fans! Her er toppbloggern EventyrFredrik. Kykelikyyy. Vær snille da, ikke noe slemme kommentarer. Sånt liker vi ikke altså. Hallo der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 1. mai 2016 #25131 Del Skrevet 1. mai 2016 49 minutter siden, KaDust skrev: Ja, jeg hadde nok vært penere med naturlige bryn, men desverre så mistet jeg de etter en liten flamme-ulykke i tenårene mine. Bryna mine usminka er tatoverte bryn, så det er samma greia. Så det er nok ikke mulig siden de aldri vil vokse ut igjen. La faktisk overhodet ikke merke til at det skulle være noe off med dem. Synes det er gjort en jævlig god jobb mtp utgangspunktet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 1. mai 2016 #25132 Del Skrevet 1. mai 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Tusen takk, så koselig! Jeg tror huden min ser bedre ut på det bildet enn i virkeligheten Bruker ikke hudprodukter, vasker med såpe Ett av punktene på skjerp deg-lista mi! Ingen tvil om at Gud har vært litt snillere med andre Pen var du i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. mai 2016 #25133 Del Skrevet 1. mai 2016 37 minutter siden, SophiaLoren skrev: Det var trist å høre! Men syns dette er en meget god grunn til hvorfor folk må slutte å pirke på utseende til folk i denne tråden - Vi vet ikke historien til brukeren man kommenterer. Syns du hadde fine bryn, og er en pen jente! 👌 Nå er jeg ikke jeg av typen som tar seg nær av ærlige kommentarer på den måten. Om noe så setter jeg pris på det! Vet likevel at de fleste ikke er like lite fintfølende som meg, så det er nok greit å holde slike kommentarer for seg selv dersom brukeren selv ikke har spesifisert at det er greit med slike kommentarer. Men kan vel si at det for min del er fritt fram. 26 minutter siden, Katten.2.0 skrev: La faktisk overhodet ikke merke til at det skulle være noe off med dem. Synes det er gjort en jævlig god jobb mtp utgangspunktet! Takker og bukker, Katten. Kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd selv. Det er langt værre uten bryn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. mai 2016 #25134 Del Skrevet 1. mai 2016 4 minutter siden, KaDust skrev: Nå er jeg ikke jeg av typen som tar seg nær av ærlige kommentarer på den måten. Om noe så setter jeg pris på det! Vet likevel at de fleste ikke er like lite fintfølende som meg, så det er nok greit å holde slike kommentarer for seg selv dersom brukeren selv ikke har spesifisert at det er greit med slike kommentarer. Men kan vel si at det for min del er fritt fram. Takker og bukker, Katten. Kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd selv. Det er langt værre uten bryn. Tipper du puller off å være brynløs og jeg! Veldig pen! Tar gjerne kjevelinja di om du byr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. mai 2016 #25135 Del Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Tipper du puller off å være brynløs og jeg! Veldig pen! Tar gjerne kjevelinja di om du byr. Det kan vel diskuteres, men takk! Jeg byr kjevelinja mi om vi kan bytte kjeve helt? Den er bare utviklet på den ene siden, så du vil måtte leve med sterke smerter i kjeveleddet (artrose i begge leddene), knust menisk og du vil måtte operere snart hvor operasjonen bare gir en 50/50 sjanse for forbedring av smerter. Skulle gjerne unnslippet det der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25136 Del Skrevet 1. mai 2016 13 timer siden, kisskissbangbang skrev: Tok bilde før og etter jeg fjerna sminken. Så glatt og din hud, vil gjerne vite hemmeligheten? Anonymkode: 3e5b7...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. mai 2016 #25137 Del Skrevet 1. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så glatt og din hud, vil gjerne vite hemmeligheten? Anonymkode: 3e5b7...b47 Såpe og vann. Og sporadisk fjerning av sminke på kvelden, kanskje to ganger i uka ... Jeg er helt elendig på å stelle huden min! Men som sagt ser nok huden min litt penere ut på det bildet enn i virkeligheta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 1. mai 2016 #25138 Del Skrevet 1. mai 2016 14 timer siden, kisskissbangbang skrev: Tok bilde før og etter jeg fjerna sminken. For en skjønnhet du er 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25139 Del Skrevet 1. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så glatt og din hud, vil gjerne vite hemmeligheten? Anonymkode: 3e5b7...b47 Sikkert filter på.snap Anonymkode: 5a839...1fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #25140 Del Skrevet 1. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så glatt og din hud, vil gjerne vite hemmeligheten? Anonymkode: 3e5b7...b47 14 timer siden, kisskissbangbang skrev: Tok bilde før og etter jeg fjerna sminken. Litt utydelig bilde så vanskelig å se hvordan du egentlig ser ut, men du ligner på meg faktisk, bare at nesen min er litt annerledes enn din og litt større lepper (skjønner for øvrig ikke hvorfor alle vil ha større lepper, kan aldri bruke rød leppestift da det blir "too much"), men uansett morsomt å se bilde. Fint bilde Anonymkode: fd8f9...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg