Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Menne..hvis ikke folk fjasa her hadde tråden ligget tre sider bak på Mine innlegg hos alle. Er jo ikke som om noe viktig fjases bort her. Så kan noen være greie og fortelle meg hvorfor det er så irriterende? Er det fordi vi kaster bort to minutter av KG-tiden deres?

Er enig i at fjasing er irriterende i seriøse tråder, men i en lite aktiv bildetråd på snikk snakk? :vetikke:

Er faktisk oppriktig nysgjerrig på hva som irriterer sånn. :blomst:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesielt fra de som ALDRI poster bilder selv. OMG, dere kaster bort surfetiden min, jeg surfer fra mobil og dere bruker opp mobildataen min på piss, jeg er sååååå sur ass!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hurra! 2 sider med internhumor som 5-6 stykker synes er morsomt! :ironi: 

Anonymkode: 367e1...e0a

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og klein flørting. 

Anonymkode: 1d023...a85

Og begge deler har jeg bidratt til. Slutt å ta livet så alvorlig. I en slik tråd er det rom for tøys og herlig tull. 

Bidra selv på en ikke-surmaget-måte,  da vil dere se at livet straks blir litt hyggeligere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
28 minutter siden, Citronella skrev:

Og begge deler har jeg bidratt til. Slutt å ta livet så alvorlig. I en slik tråd er det rom for tøys og herlig tull. 

Bidra selv på en ikke-surmaget-måte,  da vil dere se at livet straks blir litt hyggeligere :) 

Helt enig :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er man virkelig surmaga når man synes det er kleint å lese om suging av div kroppsdeler i en bildetråd? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man virkelig surmaga når man synes det er kleint å lese om suging av div kroppsdeler i en bildetråd? 

Ja, jeg synes det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Citronella skrev:

Jeg får assosiasjoner til en tråd for lenge siden, Citronella. Helt uskyldige kommentarer ble vridd og vrengt på, det føltes som om jeg var pervers som gav en ung mann komplimenter, uten at det var baktanker fra min side.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
10 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg får assosiasjoner til en tråd for lenge siden, Citronella. Helt uskyldige kommentarer ble vridd og vrengt på, det føltes som om jeg var pervers som gav en ung mann komplimenter, uten at det var baktanker fra min side.

Ok, Arabella. Det var på den tiden jeg var bitter og sur. Og jeg beklager. Virkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne tråden har virkelig nådd det kleineste nivået som var oppnåelig. Shit, ass. 

Anonymkode: c6592...d6a

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Fin som alltid :laugh:

Hvorfor skriver du " :laugh: " ? Det får det til å høres ironisk ut...

Anonymkode: fdc11...273

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du " :laugh: " ? Det får det til å høres ironisk ut...

Anonymkode: fdc11...273

Alt man skal kritisere. Jeg liker den smilyen, syns den er hyggelig. Var ikke ironisk ment mot Severus, og det tror jeg hun vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
43 minutter siden, qwerty123 skrev:

Lite kortare hår än sist men det känns bra :)

20160423_132051.jpg

Charmig kille :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...