Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis dere skulle være nysgjerrige på kombinasjonen lungebetennelse og gardeball, så har dere resultatet her. Jeg tusla rundt hele kvelden med blytung kjole og vekslet mellom 38 og 39 i feber. Som man ser var jeg derfor ikke spesielt happy bunny på bildet :sjenert: Men, A for effort, iallefall.

Tenker jeg fjerner bildet mitt nå, så dere skal få slippe å måtte gi noen eventuelle ytterligere sympatiplusser :)

Endret av Virina
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skulle være nysgjerrige på kombinasjonen lungebetennelse og gardeball, så har dere resultatet her. Jeg tusla rundt hele kvelden med blytung kjole og vekslet mellom 38 og 39 i feber. Som man ser var jeg derfor ikke spesielt happy bunny på bildet :sjenert: Men, A for effort, iallefall.

Haha, du så kanskje ikke så overglad ut, men veldig søt og pen læll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du så kanskje ikke så overglad ut, men veldig søt og pen læll!

Haha nei, jeg var veldig sliten og lei allerede der, enda det var relativt tidlig på kvelden enda. Ble pent nødt til å gå strake veien opp på rommet og legge meg så fort desserten var fortært, mens de andre danset og drakk resten av kvelden - jeg var helt skutt :sukk: Men, det var absolutt en fin opplevelse fordet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er meg på spatur i Riga. Det var ikke snakk om noe annet enn å kaste den største badekåpa etter den minste jenta :sjenert:

Endret av Alva_E
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

moi baby. :kjefte:

Kva type straff hadde du i tankane då? :sjenert:

Hei, det er meg på spatur i Riga. Det var ikke snakk om noe annet enn å kaste den største badekåpa etter den minste jenta :sjenert:

Åh,du er vakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bilde*

Hei, det er meg på spatur i Riga. Det var ikke snakk om noe annet enn å kaste den største badekåpa etter den minste jenta :sjenert:

Så fint bilde, kjempepent smil :D

Kan jeg bare spørre raskt hvordan du likte deg i Riga? Har tenkt litt i det siste at jeg kanskje skal dra dit i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint bilde, kjempepent smil :D

Kan jeg bare spørre raskt hvordan du likte deg i Riga? Har tenkt litt i det siste at jeg kanskje skal dra dit i sommer.

Tusen takk :)

Jeg var der i mars, og da var det ikke kjempefint. Mulig det er bedre å reise på sommeren?

I følge de jeg var med er nok Praha et bedre reisemål :) (spabehandlingene var riktignok upåklagelig, men de tilbyr vel mer eller mindre det samme i Praha:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er meg på spatur i Riga. Det var ikke snakk om noe annet enn å kaste den største badekåpa etter den minste jenta :sjenert:

Nydelig som alltid! :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pell deg over hit så kan du funne det ut. :lur:

Var vel ikkje eg så gjorde noko gale,ehm trur eg,kanskje :sjenert: Trur heller du får finne meg,om du vil straffe meg :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Alva! Du var utrolig vakker! :rodmer:

Ser på bildet ditt også, hvis du heter Alva 'på ekte' så er du veldig heldig, tror det er det fineste navnet jeg noen gang har hørt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

legg ut duuuu daybreake!

du er jo så søøøt!

Er då vel måte på kor mykje eg skal spamme tråden vel? :sjenert:

Men takk for det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...