Gjest Nordavind Skrevet 20. februar 2016 #23841 Del Skrevet 20. februar 2016 @incognita endelig! Så fin du er😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 20. februar 2016 #23842 Del Skrevet 20. februar 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: @incognita endelig! Så fin du er😊😊 Taaaakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 20. februar 2016 #23843 Del Skrevet 20. februar 2016 @incognita jeg trodde faktisk du var litt eldre. Du skriver så voksent og reflektert. Så der fikk jeg meg en liten overraskelse 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 20. februar 2016 #23844 Del Skrevet 20. februar 2016 1 minutt siden, sweety pie skrev: @incognita jeg trodde faktisk du var litt eldre. Du skriver så voksent og reflektert. Så der fikk jeg meg en liten overraskelse 😉 Ja, man kan faktisk si at hun er en gammel sjel i et ungt legeme. Og for et flott legeme! Og sjel! (Nok vin på meg :)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #23845 Del Skrevet 20. februar 2016 18 minutter siden, incognita skrev: Taaaakk Øh, slik du har beskrevet deg flere ganger (grå mus osv) stemmer jo ikke i det hele tatt. Veldig pen Anonymkode: 875a3...66d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 20. februar 2016 #23846 Del Skrevet 20. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Øh, slik du har beskrevet deg flere ganger (grå mus osv) stemmer jo ikke i det hele tatt. Veldig pen Anonymkode: 875a3...66d Alt er relativt. Hun er en grå mus i forhold til dem hun sammenligner seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. februar 2016 #23847 Del Skrevet 21. februar 2016 14 minutter siden, Trollkarlen skrev: Alt er relativt. Hun er en grå mus i forhold til dem hun sammenligner seg med. Wtf? Og hvem er det? Hun er jo blodheit. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 21. februar 2016 #23848 Del Skrevet 21. februar 2016 Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev: Wtf? Og hvem er det? Hun er jo blodheit. Neeei, man kan jo lure. Men hvis hun genuint mener at hun er en grå mus, så har jeg også lyst å se hvem hun sammenligner seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. februar 2016 #23849 Del Skrevet 21. februar 2016 En grå mus kan også bli forvandlet til en svane. Fine bilder av dere som har postet innpå her. Hver og en av dere fortjener en blomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 21. februar 2016 #23850 Del Skrevet 21. februar 2016 @incognita Det var da et utrolig vakkert ansikt, men herregud som du skremte meg med den øverste delen av pleddet! Trodde først det var en sykelig tynn underarm, og deretter en dildo (størrelse hest) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. februar 2016 #23851 Del Skrevet 21. februar 2016 51 minutter siden, sweety pie skrev: @incognita jeg trodde faktisk du var litt eldre. Du skriver så voksent og reflektert. Så der fikk jeg meg en liten overraskelse 😉 Trodde jeg var eldre? Bevares. Nå er jeg spent, utifra bildet, hvor gammel tror du undertegnede egentlig er? 48 minutter siden, mini-mio skrev: Ja, man kan faktisk si at hun er en gammel sjel i et ungt legeme. Og for et flott legeme! Og sjel! (Nok vin på meg :)) Haha, ja ... nok vin på deg!!! 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øh, slik du har beskrevet deg flere ganger (grå mus osv) stemmer jo ikke i det hele tatt. Veldig pen Anonymkode: 875a3...66d Takk for fine ord. Det varmer en liten gråmus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. februar 2016 #23852 Del Skrevet 21. februar 2016 2 minutter siden, Antlers skrev: @incognita Det var da et utrolig vakkert ansikt, men herregud som du skremte meg med den øverste delen av pleddet! Trodde først det var en sykelig tynn underarm, og deretter en dildo (størrelse hest) Ja, nettopp. Jeg legger ut bilde av meg selv på KG iført kun et pledd hvor jeg holder en hestedildo med min sykelig tynne underarm. Velvel, takk for komplimentet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 21. februar 2016 #23853 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) 3 timer siden, sweety pie skrev: Whaaat @Pjokkeline, hvorfor havnet du på legevakten pga cookie spising? Du, jeg spiste faktisk ingenting av det jeg ikke tåler :o Lå bare på sofaen og så på tv. Plutselig klødde det intenst i ansiktet og følge meg glovarm, gikk så inn på badet for å se i speilet... Joda, der hadde ansiktet hovnet opp Fikk en eller annen form for allergisk reaksjon, som tydeligvis Bøe utløst litt senere? Vet ikke... Har kryssallergi, tåler verken nøtter, bær, urter, frukt og grønnsaker(kan kun spise om de et varmebehandlet ) @incognita Du er lekker som fy da!! Endret 21. februar 2016 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 21. februar 2016 #23854 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) 6 timer siden, kisskissbangbang skrev: Joda! Med instagramfilter, og edderkoppvipper fordi jeg ikke gidda å legge ny mascara i morres og gikk på jobb med gårsdagens. Den fineste selfien jeg fikk til i dag, så værsågo'. Fineste grisen! Neida, du er fin både med og uten grisenese Endret 21. februar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 21. februar 2016 #23855 Del Skrevet 21. februar 2016 2 timer siden, incognita skrev: Wooow Incognita. Du ser helt annerledes ut enn hvordan jeg forestilte deg. Alltid trodd du var en brunette, og med helt andre trekk. Nydelig jente altså, virkelig vakker. Kan ikke forstå hvorfor du mener du er plain jane. Du ligner faktisk litt på Amanda Syfried på det bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. februar 2016 #23856 Del Skrevet 21. februar 2016 50 minutter siden, Pjokkeline skrev: @incognita Du er lekker som fy da!! ... takk! 9 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Wooow Incognita. Du ser helt annerledes ut enn hvordan jeg forestilte deg. Alltid trodd du var en brunette, og med helt andre trekk. Nydelig jente altså, virkelig vakker. Kan ikke forstå hvorfor du mener du er plain jane. Du ligner faktisk litt på Amanda Syfried på det bilde Hehe takk takk søte deg. Også Amanda Seyfried da, som er sånn ca dødspen - det har jeg aldri hørt før, men tar til meg den ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 21. februar 2016 #23857 Del Skrevet 21. februar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: ... takk! Hehe takk takk søte deg. Også Amanda Seyfried da, som er sånn ca dødspen - det har jeg aldri hørt før, men tar til meg den ass! Det første som slo meg når jeg så bilde faktisk. Du er virkelig en pen jente! Er forresten så glad jeg var tidlig hjem fra byen i kveld, slik jeg rakk å se deg. Hadde dødd av irritasjon hvis jeg ikke rakk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. februar 2016 #23858 Del Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: Det første som slo meg når jeg så bilde faktisk. Du er virkelig en pen jente! Er forresten så glad jeg var tidlig hjem fra byen i kveld, slik jeg rakk å se deg. Hadde dødd av irritasjon hvis jeg ikke rakk det Takk for det, og det er virkelig du også. Håper du har hatt en fortreffelig aften på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 21. februar 2016 #23859 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Angra. Hadde et svakt øyeblikk Veldig kjekt med sjeldne fjes i tråden i natt! Endret 21. februar 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 21. februar 2016 #23860 Del Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: Siden jeg er så sykt tøff i natt, så legger jeg ut en selfie uten sminke. Du er nydelig, både med og uten sminke. Og i tillegg er du en så snill og god jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg