Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråd ryddet.

Kan dere være så snill og IKKE quote andres linker? Da mister man styringa over sine egne bilder, og det skal vel ikke mye fantasi til for å skjønne at det ikke er ok...

Kosemose, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Jeg sjekker alltid hva appene vil ha tilgang til, og det du skriver her, stemmer bare ikke. Hvertfall på telefoner med Android.

Facebook 1.8.3

Google+

Twitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook 1.8.3

Google+

Twitter

Ja, og de 3 appene har funksjoner som krever tilgang til gps og alt det der, som når man feks skal "sjekke inn" på Facebook. De 3 appene er ikke 90 % av appene som finnes. Det meste av ting man laster ned, krever bare tilgang til til sletting/lagring på telefonen (spill som feks lagrer progresjonen din) og telefonsantaler (så de skal kunne sette seg på pause, om noen ringer)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Tråd ryddet.

Kan dere være så snill og IKKE quote andres linker? Da mister man styringa over sine egne bilder, og det skal vel ikke mye fantasi til for å skjønne at det ikke er ok...

Kosemose, mod

jeg gjør det for å være slem noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Ja, og de 3 appene har funksjoner som krever tilgang til gps og alt det der, som når man feks skal "sjekke inn" på Facebook. De 3 appene er ikke 90 % av appene som finnes. Det meste av ting man laster ned, krever bare tilgang til til sletting/lagring på telefonen (spill som feks lagrer progresjonen din) og telefonsantaler (så de skal kunne sette seg på pause, om noen ringer)

Da har du neppe den siste versjonen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du neppe den siste versjonen av de.

Her har du en liste over hva Facebook krever, på Android.

Det er mye, men alle sammen er knytte til funksjoner som Appen har, og de er selvfølgelig ikke der for å stjele info om deg.

Akkurat det samme med Twitter og Google+

Det er sosiale nettverkssider. De er lagd for at du lett skal kunne dele en hel del info, som feks hvor du er, bilder du har tatt osv, så de trenger alle disse tilatelsene.

Det betyr ikke at, som du skrev, hvis man har installert apps, deler man infoen sin automatisk, da de aller fleste apps ikke krever alle disse tingene, og de tre overnevnte gjør ikke det uten at du ber dem om det.

Edit: Jeg prøve akkurat å dele infoen min på facebook, om hvor jeg er. Da fikk jeg beskjed om at den ikke hadde tilgang til plasseringen min, fordi jeg ikke har skrudd på GPS på telefonen min.

Men folk burde selvfølgelig være mer obs på hva appene krever tilgang til... Laster man ned et bakgrundsbilde som krever tilgang til telefonsamtaler og sms, er det noe veldig muffens på gang, og da skal man holde seg unna.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i hvert fall hørt han derre Katten si det. :skravle:

Tviler på at nokon av mannfolka her inne er farlege så :fnise: Alle er nok berre nokon søte pusekattar :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...