Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Legg ut av en da? :):sjenert:

Tja vel, har tatt en øl og føler meg litt mer modig.

Denne holder hvertfall ike ut 7 kvarters regelen.

Har kun et bilde av den ene på pc'n.

Se bort ifra familia teksten det er redigert på.

Vet den er spesiell og og at mange sikkert syntes den er rar, men den betyr masse for meg :jepp:

Bildet fjernet :gjeiper:

Endret av Lady Graceaga
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Legg ut bilder duuuuuuuuuuu :-)

men jeg la jo ut for noen dager siden :gjeiper:

tatt dem bort nå da men!

Legger ut inket mitt, kun fordi jeg er så stolt :rodmer:

fine! :jepp:

synes tattisen min på armen er stusselig i forhold..

hva har du da pandamann?

harke sett noen tattis der jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,, here it goes.

Dette er tattisen min mens den var helt fersk og nylaget. Teksten er Sanskrit og betyr "Jeg er den ene". opprinnelig skulle det være en henvisning til Den åttedelte sti innen Budhismen men etter at broren min døde har det også blitt en referanse til at jeg er den eneste broren som er igjen i søskenflokken og den eneste sønnen.

Han som gjorde den er Dirk Vanderlinden og er han som gjør DJ Ashba i Guns & Roses. DJ Ashba reiser fra LA til Norge for å få nye tattiser.

wow, målløs, den var flott, og historien bak den og,gir deg en stor klem jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

meg på tur....

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/myelettereåhindrefolkfraåsiterebildetommanleggerdettilsomvedleggsistedetforåleggeutenlink.jpg

Bloksberg neste..........

Ikke kopier bildet dah....

(anledningen var utdrikningslag...)

*Høyreklikk - lagre bilde som*

(Du sa bare at man ikke kunne kopiere, så jeg regner med at det er lov å lagre? :Hehe:)

Finfin.. heks.

+1

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempe stilig Lady G, hva står den for:) ? Eller rettelse, hva fikk deg til og ta den? :)

Det er våpenskjoldet til famileien min, på min fars side.

Så den står selvsagt for familie og opphav ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er våpenskjoldet til famileien min, på min fars side.

Så den står selvsagt for familie og opphav ;)

Stilig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

wow, målløs, den var flott, og historien bak den og,gir deg en stor klem jeg :klemmer:

takk :kose:

den er betydningsfull og verdifull for deg, og det er viktig :)

ja, synes det. synes det er teit med folk som tar tattiser fordi det er mote og at det ikke ligge rnoen historie bak. en tattis er jo for livet og da må det bety noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :kose:

ja, synes det. synes det er teit med folk som tar tattiser fordi det er mote og at det ikke ligge rnoen historie bak. en tattis er jo for livet og da må det bety noe.

Så enig i det du sier at det må bety noe, men samtidig ikke heeeeeeeelt enig, er noen som tar det for kunsten sin skyld :rodmer:

Men jeg tok min pågrunn av litt historie, men det er litt personlig :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Høyreklikk - lagre bilde som*

(Du sa bare at man ikke kunne kopiere, så jeg regner med at det er lov å lagre? :Hehe:)

Finfin.. heks.

+1

Hah!

(solgte kosteskaftet for en pris av 300kr på byen denne kvelden da..........jeg var ganske overbevisende at det var et magisk kosteskaft......)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 på innlegget til padawan, ikke akkurat pga tattisen (er ikke så veldig begeistret for sånt), men definitivt historien bak. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Så enig i det du sier at det må bety noe, men samtidig ikke heeeeeeeelt enig, er noen som tar det for kunsten sin skyld

gjør man det for kunsten sin skyld og det er fin så er jo det gyldig grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah!

(solgte kosteskaftet for en pris av 300kr på byen denne kvelden da..........jeg var ganske overbevisende at det var et magisk kosteskaft......)

Du du går jo Martha Loise en høy gang! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så enig i det du sier at det må bety noe, men samtidig ikke heeeeeeeelt enig, er noen som tar det for kunsten sin skyld :rodmer:

Men jeg tok min pågrunn av litt historie, men det er litt personlig :sjenert:

Helt enig digger både de med betydning og de som er kunstverk, men jeg er ikke fan av masse produserte tattoveringer som enkelte tribals og tramp stamps er :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig digger både de med betydning og de som er kunstverk, men jeg er ikke fan av masse produserte tattoveringer som enkelte tribals og tramp stamps er :gjeiper:

Ikke jeg heller, men noen liker jo det og:) Er glad vi alle er individuelle :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du du går jo Martha Loise en høy gang! :kjefte:

Ikke heeelt Martha........ men når jeg har inntatt mine høyst elskverdige skotske malt så blir jrg veldig overbevisende........kremt......(pappaen min er så stolt over at han har ei datter og 4 sønner, og jenta i familien er den som elsker skotsk malt, og samler på de...) (hadde jeg funnet ei fjær i lommeboka ville jeg blitt dypt bekymret.....mtp at jeg bor i en by og har ingen fjærkre i nærheten.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...