Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 1.2.2016 at 22.09, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å poste bilde av seg selv, men å slette det innen time igjen? For at folk skal få "knytte et ansikt til brukeren" innen en viss tidsramme, eller slettes bildet etter at man er fornøyd med kommentarene og alle bekreftelsene man får? 

Er så kleint å se den fiskingen etter komplimenter her inne.

Anonymkode: c6592...d6a

Spot on 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
11 timer siden, marleneK92 skrev:

Her er jeg :)

Herlig smil! :)

3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Trøtt fredagsselfie med bestevennen min. Vi laga en kjempefin bildeserie sammen (sjøl om kompis konsekvent ser sykt mye bedre ut enn meg), og nå koser vi oss med KG og musikk.  

Koselig! 😇

2 timer siden, Belladonna skrev:

Tja, da er det vel min tur, da.

Wow! :hjerter:

@Alja Fine bein! :D og sokker :D Vil også ha ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Utenfor Rådhuset under innspillingen av Snømannen :fnise: Prøvde å få med bakgrunnen, men kameraet ble litt "blendet" pga alle lyskastere rundt bygget :fnise:

IMAG3614.jpg

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom
1 minutt siden, Pjokkeline skrev:

Utenfor Rådhuset under innspillingen av Snømannen :fnise: Prøvde å få med bakgrunnen, men kameraet ble litt "blendet" pga alle lyskastere rundt bygget :fnise:

*bilde*

åå du er så søt ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman
5 minutter siden, Pjokkeline skrev:

*bilde fjernet*

Hadde du vært en eksamen hadde det ikke vært noen tvil om toppkarakteren for å si det sånn. Kjempepen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Pjokkeline skrev:

IMAG3614.jpg

Fineste Orienten nord for ekvator :rodmer:

Anonymkode: ecf7d...f7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Pjokkeline skrev:

Koselig! 😇

Mer trist enn koselig, kanskje :ler:

Fin Pjokkeline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Smaker på. Noen ville si det er hot!

Her er proposjonene litt ekstra rare pga vinkel, men de er ca sånn. Bare at under den jakka er det en overkropp som matcher enda dårligere enn det der ut. Jeg blir sånn sjuk-tynn på overkroppen før beina blir slanke :fnise:

Skulle tatt bilde nå men har baggy joggis på og har ikke barbert leggene siden før jul. Er det siste der greit å innrømme? 

I og med at jeg har sett helheten din så må jeg faktisk si meg uenig! Synes du er veldig proporsjonal. ;)

Men jeg har samme kroppstype. De tjukke lårene mine kommer alltid til å være det. Hadde blitt sykelig tynn på overkroppen hvis jeg skulle slanket lårene til en størrelse jeg var litt mer fornøyd med. :P Men har lært meg å akseptere det nå da. I tenårene derimot hatet jeg dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym2233
10 timer siden, Honeyblossom skrev:

åå du er så søt ♥

:blomst:

10 timer siden, Aucaman skrev:

Hadde du vært en eksamen hadde det ikke vært noen tvil om toppkarakteren for å si det sånn. Kjempepen!

Det var hyggelig sagt :)

10 timer siden, marleneK92 skrev:

@Pjokkeline Tusen takk! Og så herlig bildet av deg :) flott!

:blomst: Litt fornøyd selv, var bare god timing og stemning rundt :)

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fineste Orienten nord for ekvator :rodmer:

Anonymkode: ecf7d...f7d

Det var noen hyggelig ord :-) 

9 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Mer trist enn koselig, kanskje :ler:

Fin Pjokkeline :)

Jeg syns hele bildet og beskrivelsen så bare så koselig ut 🙈 Flott er du uansett! :)

Ha en herlig lørdag alle.. her er det straks jobb(vil bare ligge og dra meg på sofaen egentlig :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

@Belladonna: Du har et passende nick. (Bella donna og ikke planten altså.) Bildet ditt... og nå blir jeg litt flau, men bildet ditt gjorde meg svimmel og så litt rørt, og så fikk jeg rusk i øyet, og det måtte jeg nesten le av. Du er så vakker at jeg vurderer om jeg er psykotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det nærmest  utelukkende bare kvinner som tørr å legge ut noen bilder her inne ?

Anonymkode: edf30...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...