marleneK92 Skrevet 5. februar 2016 #23401 Del Skrevet 5. februar 2016 @Belladonna Kjempevakker! Likte også det lille smilet ditt godt @Enhjørning Tusen takk! kjempekoselig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edain Skrevet 5. februar 2016 #23402 Del Skrevet 5. februar 2016 @Belladonna Gud, så vakker du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2JZ Skrevet 5. februar 2016 #23403 Del Skrevet 5. februar 2016 Den 1.2.2016 at 22.09, AnonymBruker skrev: Hva er vitsen med å poste bilde av seg selv, men å slette det innen time igjen? For at folk skal få "knytte et ansikt til brukeren" innen en viss tidsramme, eller slettes bildet etter at man er fornøyd med kommentarene og alle bekreftelsene man får? Er så kleint å se den fiskingen etter komplimenter her inne. Anonymkode: c6592...d6a Spot on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 5. februar 2016 #23404 Del Skrevet 5. februar 2016 2 timer siden, Belladonna skrev: Tja, da er det vel min tur, da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 5. februar 2016 #23405 Del Skrevet 5. februar 2016 11 timer siden, marleneK92 skrev: Her er jeg Herlig smil! 3 timer siden, kisskissbangbang skrev: Trøtt fredagsselfie med bestevennen min. Vi laga en kjempefin bildeserie sammen (sjøl om kompis konsekvent ser sykt mye bedre ut enn meg), og nå koser vi oss med KG og musikk. Koselig! 😇 2 timer siden, Belladonna skrev: Tja, da er det vel min tur, da. Wow! @Alja Fine bein! :D og sokker :D Vil også ha ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 5. februar 2016 #23406 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Utenfor Rådhuset under innspillingen av Snømannen Prøvde å få med bakgrunnen, men kameraet ble litt "blendet" pga alle lyskastere rundt bygget Endret 5. februar 2016 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 5. februar 2016 #23407 Del Skrevet 5. februar 2016 1 minutt siden, Pjokkeline skrev: Utenfor Rådhuset under innspillingen av Snømannen Prøvde å få med bakgrunnen, men kameraet ble litt "blendet" pga alle lyskastere rundt bygget *bilde* åå du er så søt ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aucaman Skrevet 5. februar 2016 #23408 Del Skrevet 5. februar 2016 5 minutter siden, Pjokkeline skrev: Utenfor Rådhuset under innspillingen av Snømannen Prøvde å få med bakgrunnen, men kameraet ble litt "blendet" pga alle lyskastere rundt bygget *bilde fjernet* Hadde du vært en eksamen hadde det ikke vært noen tvil om toppkarakteren for å si det sånn. Kjempepen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belladonna Skrevet 5. februar 2016 #23409 Del Skrevet 5. februar 2016 @marleneK92 @Edain @MinnisMus og @Pjokkeline, Tusen takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 5. februar 2016 #23410 Del Skrevet 5. februar 2016 3 timer siden, Belladonna skrev: Tja, da er det vel min tur, da. Helt utrolig vakker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belladonna Skrevet 5. februar 2016 #23411 Del Skrevet 5. februar 2016 @lipgloss Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 5. februar 2016 #23412 Del Skrevet 5. februar 2016 @Pjokkeline Tusen takk! Og så herlig bildet av deg flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #23413 Del Skrevet 6. februar 2016 38 minutter siden, Pjokkeline skrev: Utenfor Rådhuset under innspillingen av Snømannen Prøvde å få med bakgrunnen, men kameraet ble litt "blendet" pga alle lyskastere rundt bygget Fineste Orienten nord for ekvator Anonymkode: ecf7d...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. februar 2016 #23414 Del Skrevet 6. februar 2016 1 time siden, Pjokkeline skrev: Koselig! 😇 Mer trist enn koselig, kanskje Fin Pjokkeline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. februar 2016 #23415 Del Skrevet 6. februar 2016 11 timer siden, kisskissbangbang skrev: Smaker på. Noen ville si det er hot! Her er proposjonene litt ekstra rare pga vinkel, men de er ca sånn. Bare at under den jakka er det en overkropp som matcher enda dårligere enn det der ut. Jeg blir sånn sjuk-tynn på overkroppen før beina blir slanke Skulle tatt bilde nå men har baggy joggis på og har ikke barbert leggene siden før jul. Er det siste der greit å innrømme? I og med at jeg har sett helheten din så må jeg faktisk si meg uenig! Synes du er veldig proporsjonal. Men jeg har samme kroppstype. De tjukke lårene mine kommer alltid til å være det. Hadde blitt sykelig tynn på overkroppen hvis jeg skulle slanket lårene til en størrelse jeg var litt mer fornøyd med. Men har lært meg å akseptere det nå da. I tenårene derimot hatet jeg dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #23416 Del Skrevet 6. februar 2016 Anonymkode: edf30...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 6. februar 2016 #23417 Del Skrevet 6. februar 2016 10 timer siden, Honeyblossom skrev: åå du er så søt ♥ 10 timer siden, Aucaman skrev: Hadde du vært en eksamen hadde det ikke vært noen tvil om toppkarakteren for å si det sånn. Kjempepen! Det var hyggelig sagt 10 timer siden, marleneK92 skrev: @Pjokkeline Tusen takk! Og så herlig bildet av deg flott! Litt fornøyd selv, var bare god timing og stemning rundt 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Fineste Orienten nord for ekvator Anonymkode: ecf7d...f7d Det var noen hyggelig ord :-) 9 timer siden, kisskissbangbang skrev: Mer trist enn koselig, kanskje Fin Pjokkeline Jeg syns hele bildet og beskrivelsen så bare så koselig ut 🙈 Flott er du uansett! Ha en herlig lørdag alle.. her er det straks jobb(vil bare ligge og dra meg på sofaen egentlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 6. februar 2016 #23418 Del Skrevet 6. februar 2016 @Belladonna: Du har et passende nick. (Bella donna og ikke planten altså.) Bildet ditt... og nå blir jeg litt flau, men bildet ditt gjorde meg svimmel og så litt rørt, og så fikk jeg rusk i øyet, og det måtte jeg nesten le av. Du er så vakker at jeg vurderer om jeg er psykotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 6. februar 2016 #23419 Del Skrevet 6. februar 2016 17 timer siden, Belladonna skrev: Tja, da er det vel min tur, da. Vakker! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #23420 Del Skrevet 6. februar 2016 Hvorfor er det nærmest utelukkende bare kvinner som tørr å legge ut noen bilder her inne ? Anonymkode: edf30...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg