Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Herregud, har det noe å si a'? Fisking eller ikke fisking, det er SÅ mange flotte mennesker her inne, som er spesielle på hver sin måte :) Og hvis noen er ute etter litt komplimenter, er det så jævlig farlig å gi dem komplimenter da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bruker83924
36 minutter siden, grenlandstuppa skrev:

Poster som regel anonymt siden jeg har veldig mange kjentfolk på KG, så brukernavnet sees nok ikke så ofte, men men.

Woow😵 du var utrolig pen 🙌🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
58 minutter siden, grenlandstuppa skrev:

Poster som regel anonymt siden jeg har veldig mange kjentfolk på KG, så brukernavnet sees nok ikke så ofte, men men.

Vakker! :blomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa
10 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Woow😵 du var utrolig pen 🙌🙈

10 timer siden, Pjokkeline skrev:

Vakker! :blomst: 

Takk skal dere ha :D Kjenner at jeg er nysgjerrig på deg ElizabethTaylor, siden det står så mange fine ord om deg bakover i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sweety pie skrev:

Jeg skjønner ikke en ting folkens. Er man pen og stolt, så er det fisking etter komplimenter. Men hvis man legger ut en tullebilde og man ikke akkurat ser fin ut i akkurat det bildet, jo da er man så tøff og fin og bla bla. 

Man kan se mange eksempler på det. Legger en tynn dame ut av seg selv i bikini, så er hun så bitch and bla bla. Og hvis en dame som har litt ekstra kilo gjør det samme, er hun tøff.

Whats the point? 

Henger ikke her nok til å vite om det stemmer. Men personlig kommenterer jeg i hvert fall bare bilder der jeg kjenner igjen brukerne fra forumet sånn ellers.

Kan hende du opplever responsen litt feil i så fall. Folk som får mye respons til tross for at du synes andre er penere (...?), de gjør seg sikkert mer bemerket på forumet utenom bildetråden.

Bare en teori...

Uansett sjeldent jeg ser bilder av noen som ikke fortjener en hyggelig/fin kommentar, men det blir jo litt voldsomt å skulle poste hilsen til alle her inne, særlig folk jeg ikke har lagt merke til før i det hele tatt. Da trykker jeg i så fall bare "liker".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Cartman skrev:

Ligner på Børge Brende? Hva har du røyka? Honeyblossom er søt som faen: Jeg måtte spist 12 muskatnøtter, drukket 2 liter vodka, spist 2 pakker paracet og bli skutt av amors piler, for å si det samme om Brende.

Tenk heller slik: AB må syns Børge Brende er rimelig hot, ettersom han syns Brende er lik HoneyBlosson ;) Og nå fikk han en unnskyldning til å poste bilde av Børge også! 

Anonymkode: 06df4...442

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, O.G. skrev:

ET ser ut som Megan Fox. 

Har sett et bilde av henne, og syns ikke hun lignet noe på Megan Fox. Men pen er hun, hun har heller ikke disse nordiske trekkene! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett et bilde av henne, og syns ikke hun lignet noe på Megan Fox. Men pen er hun, hun har heller ikke disse nordiske trekkene! 

Det syns ikke jeg heller. Vi ser helt forskjellig ut. Hører dog ofte jeg ligner på Miranda Kerr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
6 timer siden, grenlandstuppa skrev:

Takk skal dere ha :D Kjenner at jeg er nysgjerrig på deg ElizabethTaylor, siden det står så mange fine ord om deg bakover i denne tråden :)

Du kan alltids sende en pm hvis nysgjerrigheten blir for stor. Har spammet litt for mye de siste dagene,  så legger nok ikke ut med det første 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aucaman
3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Det syns ikke jeg heller. Vi ser helt forskjellig ut. Hører dog ofte jeg ligner på Miranda Kerr.

Og litt Pocahontas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

Eller en yngre utgave av Catherine Zeta Jones kanskje? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Hehe, vet du hva? Da jeg skrev innlegget skulle jeg skrive at du minte meg litt om Miranda Kerr, for du gjør faktisk det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mini-mio skrev:

Ingen er så lik ET som denne jenta

Untitled_646x363.png?1449602190

Jeg syns ikke det lignet heller... Men hun er lik Miranda Kerr!

Nå spammer jeg denne tråden litt, sorry! Er syk og har ikke noe bedre å gjøre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Nyeste bildet av meg er vel egentlig fra nyttårsaften. En evighet siden jeg la ut noe i denne tråden. Og jada, med dette bildet er jeg klar over at noen kanskje snakker litt negativt om det :fnise:

IMG_3800 2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Enhjørning skrev:

Nyeste bildet av meg er vel egentlig fra nyttårsaften. En evighet siden jeg la ut noe i denne tråden. Og jada, med dette bildet er jeg klar over at noen kanskje snakker litt negativt om det :fnise:

IMG_3800 2.JPG

Shit, du er digg! Hilsen jente :ph34r: 

Anonymkode: b16ca...955

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
19 minutter siden, Enhjørning skrev:

Du er skikkelig vakker, Enhjørning :sjokkert: Ble sjalu her jeg sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer unna med den enorme utringingen fordi du er så naturlig og sukkersøt i ansiktet, Enhjørning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
33 minutter siden, Enhjørning skrev:

Du er jo bare så sinnssyk fin da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...