Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

5 timer siden, MinnisMus skrev:

 giphy.gif.2095ca76ec87e1afa1ad61808b5127

:ler: 

Veldig pene jenter! Og ET: Er skikkelig nysgjerrig på smilet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Så utrolig pen :hjerter: Uten og høres for klisje ut, men du har skikkelig engleaktig hår!

Hihi, tusen takk :gullengel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

:ler: 

Veldig pene jenter! Og ET: Er skikkelig nysgjerrig på smilet ditt!

Det ryktes at @ElizabethTaylor postet smilebildet, hva med reprise for oss som gikk glipp av det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, ohdeergod skrev:

12417958_10156375210730065_8676839917724
:)

Du lignet veldig på jente du har på "profilbildet" - stilig! Pen, og fin hud! :)

Anonymkode: 06df4...442

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
13 timer siden, MinnisMus skrev:

 giphy.gif.2095ca76ec87e1afa1ad61808b5127

:fnise:

8 timer siden, kisskissbangbang skrev:

:ler: 

Veldig pene jenter! Og ET: Er skikkelig nysgjerrig på smilet ditt!

 

5 timer siden, mini-mio skrev:

Det ryktes at @ElizabethTaylor postet smilebildet, hva med reprise for oss som gikk glipp av det! :)

Kan kanskje legge ut et smile-bilde i kveld, hvis det blitt mer liv i tråden i løpet av dagen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hva skjer med at ALLE som poster her inne er sykt pene..? Er dette et hengested for "de vakre"?

Og ja, det var utrolig kleint å skrive det. 
Men det er jo sant, da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita
15 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Seriøst, hva skjer med at ALLE som poster her inne er sykt pene..? Er dette et hengested for "de vakre"?

Og ja, det var utrolig kleint å skrive det. 
Men det er jo sant, da.

Det er ikke noe hokus pokus. De som er pene (og vet at de er det) poster velvillig, de som ikke skjønner at de ikke er pene poster velvillig, og vi som vet at vi ikke er noen skjermsparere lar være å poste. :opplyser: 

(Jada, jeg har selv postet tidligere. Jeg har faser hvor jeg føler jeg tilhører den første gruppen (kanskje egentlig den andre?), men så får man seg en liten virkelighetsorientering da - også poster man ikke på en stund. Plutselig er jeg tilbake i gruppe 1 (2?) og det kommer bilde av meg her også :fnise: )

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

@mini-mio og @kisskissbangbang

Siden jeg er så utrolig klein, har jeg satt sammen et smile-collage til dere. Fjerner det ganske fort, sånn at jeg ikke trenger å drite meg ut for lenge:fnise:  Tok litt tid å få skrapa sammen bildene, men alle disse er da fra i fjor, utenom det ene som er 3 år gammelt. Enjoy!

 

Edit: Da blir det nok en stund til neste gang jeg poster. Begynner å ligne spamming fra min side👌

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

@mini-mio og @kisskissbangbang

Siden jeg er så utrolig klein, har jeg satt sammen et smile-collage til dere. Fjerner det ganske fort, sånn at jeg ikke trenger å drite meg ut for lenge:fnise:  Tok litt tid å få skrapa sammen bildene, men alle disse er da fra i fjor, utenom det ene som er 3 år gammelt. Enjoy!

 

smilecollage.jpg

Eneste som er kleint er når jenter som har nydelige smil prøver å fiske til seg komplimenter gjennom å si "jeg driter meg ut"...... 

Anonymkode: 85e38...be9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som er kleint er når jenter som har nydelige smil prøver å fiske til seg komplimenter gjennom å si "jeg driter meg ut"...... 

Anonymkode: 85e38...be9

Ro deg ned da. @ElizabethTaylor er ydmykheten selv. Mange som er på fisketur her inne ja, men hun er ikke en av de. :nei: 

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, incognita skrev:

Ro deg ned da. @ElizabethTaylor er ydmykeheten selv. Mange som er på fisketur her inne ja, men hun er ikke en av de. :nei: 

Hahahahahaha, hun er det ja............
Er vel få andre som skriver så mange fæle kommentarer om seg selv........

Anonymkode: 85e38...be9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
15 minutter siden, mini-mio skrev:

hahahahaha @ElizabethTaylor du er både ekstremt morsom og ekstremt pen :ler:

Tusen takk :blomst:

14 minutter siden, Hummels2 skrev:

 

Skulle likt å ramme inn det smilet der :) Perfekt

Takk :)

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som er kleint er når jenter som har nydelige smil prøver å fiske til seg komplimenter gjennom å si "jeg driter meg ut"...... 

Anonymkode: 85e38...be9

Tror du skal lese teksten en gang til. Jeg skriver jeg driter meg ut fordi jeg lagde et smile-collage, som faktisk er litt tragisk. Ikke fordi jeg smiler på bilde.

4 minutter siden, incognita skrev:

Ro deg ned da. @ElizabethTaylor er ydmykeheten selv. Mange som er på fisketur her inne ja, men hun er ikke en av de. :nei: 

Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

@mini-mio og @kisskissbangbang

Siden jeg er så utrolig klein, har jeg satt sammen et smile-collage til dere. Fjerner det ganske fort, sånn at jeg ikke trenger å drite meg ut for lenge:fnise:  Tok litt tid å få skrapa sammen bildene, men alle disse er da fra i fjor, utenom det ene som er 3 år gammelt. Enjoy!

 

Collage er kult da! 

Og du har et kjempepent smil :) 

Endret av bailey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ nydelig når du smiler! For øvrig aldri sett en pen dame bli mindre pen med et smil og munnen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

SÅ nydelig når du smiler! For øvrig aldri sett en pen dame bli mindre pen med et smil og munnen ;) 

article-2382415-1B187CFA000005DC-349_634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trollkarlen
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste som er kleint er når jenter som har nydelige smil prøver å fiske til seg komplimenter gjennom å si "jeg driter meg ut"...... 

Anonymkode: 85e38...be9

Rimelig tydelig hvorfor hun er misfornøyd med eget smil. Veldig pirkete da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
42 minutter siden, bailey skrev:

Collage er kult da! 

Og du har et kjempepent smil :) 

Takk Bailey ❤ Håper du legger ut et snart, skikkelig nysgjerrig på deg!

35 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

SÅ nydelig når du smiler! For øvrig aldri sett en pen dame bli mindre pen med et smil og munnen ;) 

Tusen takk 😊 Tror faktisk ikke jeg har sett deg smile med tenner og alt før, men pen er du absolutt! 

13 minutter siden, Silfen skrev:

Du har et særs sjarmerende smil ET. 

Takk det samme, Silfen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...