Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

nå for tiden kan man slette loggen fra mobilen. tømme alt og tilbakestille mobilen. før i tiden var det andre tider! vi hadde ikke mobil og teknologi på den tiden. vi bodde i huler med 300 par sko vi lagde av skinn fra dyr vi hadde spist. det er dere for unge til å huske!

Dæææææmn strejt, maddafakkah!! :5:

Edit: Slenger med et bilde av den likbleike kroppen min, som aldri har vært, eller kommer til bli, mer solbrun enn dette.

post-10335-0-42311400-1329481008_thumb.j

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på parykkparty, ikke spesielt vellykkede parykker, men gud så morsomt det var!

POFF!!

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, koselig sagt :) Det ble noen rare parykkbytter i løpet av kvelden...tilslutt endte jeg opp med denne baklengs med en pirathatt på :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parykker kan brukes akkurat som caps, så baklengs er helt nydelig! Og igjen, akkurat som med caps, passer det fortreffelig sammen med pirathatt :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg mener å huske at jeg syns jeg var sååå lekker....jesus...helt til jeg så bildet dagen etterpå, er det mulig?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, jeg kan ikke tegne en strekmann engang, så det går nok ikke. Du får bruke fantasien din Yme, regner med at den er knall god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, jeg kan ikke tegne en strekmann engang, så det går nok ikke. Du får bruke fantasien din Yme, regner med at den er knall god!

Like god som nybakte veteboller!

post-10335-0-82853700-1329489140_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

SLik ser jeg ut når jeg ikke har barbert meg på en stund. Tok et siste bilde før jeg sier farvel til ansiktshåret hehe.

Endret av Hard Ride
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SLik ser jeg ut når jeg ikke har barbert meg på en stund. Tok et siste bilde før jeg sier farvel til ansiktshåret hehe.

Nei, ikke si farvel til det, da!

Kjempekjekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siklesmekk og jeg deler mat.

edit: bilde borte :(

Endret av WildThing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Like god som nybakte veteboller!

genial tegning yme :skratte:

jeg liker hvordan du presenterer alle dine morsomheter :fnise:

SLik ser jeg ut når jeg ikke har barbert meg på en stund. Tok et siste bilde før jeg sier farvel til ansiktshåret hehe.

ikke fjern det heller!

du er kjekk med skjegg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...