Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fordi hun er Lara Croft ....

 

Hehe, ok :) Her hadde jeg visst misset endel :) Uansett, Alja, du ser flott ut!

 

 

Endret av Majott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hehe, ok :) Her hadde jeg visst misset endel :) Uansett, Alja, du ser flott ut!

 

 

Takk for det Majott! :) (er en softgun da, ikke ekte saker) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Du så kjempe bra ut :blomst:

Åh, tusen takk ElizabethT! :laugh: Godt å høre det så bra ut, var redd det ikke ble helt gjennomført stil. Glemte hansker bla, og feil farge på toppen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Åh, tusen takk ElizabethT! :laugh: Godt å høre det så bra ut, var redd det ikke ble helt gjennomført stil. Glemte hansker bla, og feil farge på toppen :fnise:

Det la jeg ikke merke til. Men så med en gang hvem du skulle være ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hoppetaugutten

Jeg veide 78 kilo der, dette var rundt høsten 2011 og jeg hadde gått ned fra 108 til 78 på 1 år O: Og nå har jeg gått opp alle de kiloene pluss 10. Det er alt for lett å legge på seg alt igjen :/

 

Men takk :) Jeg ser at ansiktet mitt der ser mye tynnere ut og jeg hadde langt hår :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 78 kilo der, dette var rundt høsten 2011 og jeg hadde gått ned fra 108 til 78 på 1 år O: Og nå har jeg gått opp alle de kiloene pluss 10. Det er alt for lett å legge på seg alt igjen :/

 

Men takk :) Jeg ser at ansiktet mitt der ser mye tynnere ut og jeg hadde langt hår :P

Du har skrevet feil på bilde, derfor det misoppfattes. Skal vel stå 40 kilo lettere på bilde da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nydelig du er Løkky! Elsker vippene dine! Hvilken maskara bruker du? :-) 

Tusen takk! 
Uhm... Jeg husker neimen ikke i farta, men veldig fornøyd med den! På dette bildet har jeg dog løsvipper på, måtte prøve hvordan det føltes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Uhm... Jeg husker neimen ikke i farta, men veldig fornøyd med den! På dette bildet har jeg dog løsvipper på, måtte prøve hvordan det føltes :)

Okei :) Nydelig var du i allefall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...