Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er gammel, men vovven er liten og søt, i det minste :)

så fine :jepp: det samme gjelder deg pjokkeline :biggrin: 

 

edit: og alja!! Må ikke glemme alja :biggrin: 

Endret av Fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet det finnes både vis din kropp og vis kroppsdel-tråder, ja? Altså, ikke noe å si på skulderen din, bare feil tråd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor så opptatt av hvordan folk ser ut. Alle vet jeg er godt innafor begrepet hot, det må holde:)

De finns sikkert noen få menn som er kjekkere enn meg, men ingen av de ha opplevd å få følgende beskjed med skarpt peket mot deg:

- Alle får utvidede pupiller før dødsøyeblikket. Det er fordi sjelen skal få anledning til å flykte.

Jeg får den dag i dag frysninger av dette som skjedde i Hindu Kush for ett år siden.

Det må telle mer enn bare utseendet.

Nå er eggene ferdige. Liker de bløtkokte på grovt brød med te.

      

388392.jpg

Endret av Lanista1984
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker kvinner som er interessert i historie eller verdensrommet. Hun må ikke være så jævla hot. Men hvis hun liker tynne damestrømper, er jeg solgt.

Jeg driter i bilder på VG. Er så lei av det amerikanske bildet av hva som er hot. Jeg er født i Brooklyn. Men jeg hater det amerikanske bildet av perfekt.

Jeg liker det feminine, med meninger og bla, bla bla

 

  

kunar13.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utfordrer deg til å ta en selfie her og nå, lanista, fremfor å fremstille deg som en annen enn hvem du er med lånte nettbilder.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sånn! uten fullt navn :fnise::fnise:

larahalloween.jpg

Hvorfor i all verden har du en pistol i beltet??? Eller noe som skal se ut som det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...