Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo

Gratulerer så mye med dagen, Jacklost! Etter min mening er du blant de få solstrålene her på KG. Kjekt å se at du ikke lar deg påvirke av idiotene her inne og fortsetter med å skrive på forumet. :blomst:

Endret av AnonGangerTo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen, Jacklost! Etter min mening er du blant de få solstrålene her på KG. Kjekt å se at du ikke lar deg påvirke av idiotene her inne og fortsetter med å skrive på forumet. :blomst:

Du er snill du :klem1:

Og takk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Ble ny mobil på meg i går, så endelig kan jeg ta klare bilder  :biggrin:

Her er et bilde tatt for 15 minutter siden. Ble rett i morgenkåpen og tøflene etter å ha vært på jobb siden kl. 7. Veldig herlig :hjerte:

Sinnsykt bra bilde. Du er pen og litt mystisk. Jeg liker mystiske mennesker :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn ser man ut etter man får en intramuskulær og den for en gangs skyld ikke merkes noe til:

 

 

 

Endret av Silfen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse

Sånn ser man ut etter man får en intramuskulær og den for en gangs skyld ikke merkes noe til:

 

 

Knallsøt jo Silfen!

 

(hekke litt i kulissene? Jeg fiser ikke mens jeg har sex altså)

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutter med å slenge med et bilde i ekte fjortis-ånd!  :fnise:

Beklager om kommentaren min "who cares" ble oppfattet som frekk. Jeg ville bare backe opp brukeren som ble "klagd" på  :blomst:

Må bare spørre, så du har opprettet en tråd om at du har blitt tjukk. Er dette liksom tjukke deg?

Anonymous poster hash: 79886...de5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

Jeg vet jeg sa at jeg ikke skulle poste her mer men jeg syntes at jeg overreagerte og jeg hisset meg opp av en enkel liten provokasjon :) Fra nå av så skal jeg ignorere alt folk sier for å provosere meg og jeg vil poste som nick fordi jeg syntes det bare ble styr og komplisert å operere under ab :P

Jeg tenkte jeg kunne ta en burdags selfie, nybarbert og nyklipt og skal til å gå opp til mormor for å feire bursdagen min der :)

Her er et bilde fra en stund tilbake som jeg tok men lastet aldri opp her, og så kan dere si hva dere synes om denne looken :)

Gratulerer så masse med dagen igår, vennen! :hoppendeglad::blomst:

Håper du hadde det koselig på besøk hos din mormor :hug:

Ble ny mobil på meg i går, så endelig kan jeg ta klare bilder :biggrin:

Her er et bilde tatt for 15 minutter siden. Ble rett i morgenkåpen og tøflene etter å ha vært på jobb siden kl. 7. Veldig herlig :hjerte:

Flott og nydelig :blomst: Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Sånn ser man ut etter man får en intramuskulær og den for en gangs skyld ikke merkes noe til:

 

Utrolig skjønt smil og nydelige øyne da! :):hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bruker83924

Enig! (Det er verre med oss som plukket brynene moteriktig tynne på slutten av 90-tallet for så å erfare at de liksom aldri ble helt seg selv igjen etterpå.)

Takk! Hadde ganske så tynne bryn før jeg og, pleide å klippe de i tillegg. Har 1 hull på den ene siden pga det, så må fylle inn med litt brynpudder.

 

Sinnsykt bra bilde. Du er pen og litt mystisk. Jeg liker mystiske mennesker :rodmer:

 

Takk, så hyggelig :blomst:  Føler ikke jeg er så mystisk da men.

Flott og nydelig :blomst:

Takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende hvordan med en gang en dame faktisk lykkes i å slanke seg, vender alle de andre feite seg mot henne med en gang.

Hø? Det er ikke snakk om silfen nå altså, brukeren vi snakker om har altså ikke slanket seg, men vil fordi hun har blitt tjukk. Derfor jeg spør om det bildet er tatt nylig etter at hun ble tjukk.

Er selv undervektig, så ingen misunnelse å spore her..

Anonymous poster hash: 79886...de5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Hø? Det er ikke snakk om silfen nå altså, brukeren vi snakker om har altså ikke slanket seg, men vil fordi hun har blitt tjukk. Derfor jeg spør om det bildet er tatt nylig etter at hun ble tjukk.

Er selv undervektig, så ingen misunnelse å spore her..

Anonymous poster hash: 79886...de5

 

Aha, jeg forstår. Beklager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre, så du har opprettet en tråd om at du har blitt tjukk. Er dette liksom tjukke deg?

Anonymous poster hash: 79886...de5

forstår folk virkelig ikke at det går an å se slank ut på bilder? Spesielt ansiktsbilder er lette å finne en bra vinkel. For alt noen av dere vet her inne, så ser jeg ut som en bulldoser fra kragebeinet og ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...