Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg bare holder meg unna denne og alle bildetrådet framover når jeg bare blir så oppgitt og frustrert av dem..

Takk til dere fine brukere som har gitt meg mange fine komplimenter fra mitt første til mitt siste bilde. Dere er alle fantastiske :)

Anonymous poster hash: 02627...ce7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skriver du ikke med nick?

Det forklarte jeg tidligere i tråden, jeg orker ikke å forklare det igjen..

Anonymous poster hash: 02627...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det forklarte jeg tidligere i tråden, jeg orker ikke å forklare det igjen..

Anonymous poster hash: 02627...ce7

 

 

Ok, visste ikke at du hadde forklart deg før :) My bad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, visste ikke at du hadde forklart deg før :) My bad. 

Jeg kan finne fra innlegget hvor jeg skriver det :)

Anonymous poster hash: 02627...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en bruker som stalker meg og følger etter meg i tråder bare for å plage meg. Når jeg lagde denne brukeren så trodde jeg at jeg kunne klare å se vekk og ikke la meg irritere meg den hjelper ikke...

 

All den irritasjonen er ikke verdt det så da er dette det beste alternativet. Dere kommer til å merke hvem jeg er uansett når jeg er ab med en ny bruker :) (Det må være en ny bruker siden man kan poste som ab og nick med samme bruker og jeg har allerede en annen bruker jeg har brukt til å chatte med kg brukere via pm mens jeg var vekke så da går det greit) :)

 

Ellers kan man vel bruke img og lage en konto, og da kan man fjerne bildet etterpå?

Spørs. Det vil bli komplisert fordi jeg har tenkt til å slutte å være aktiv med nick i alle tråder grunnet stalking -_-

Så da måtte jeg ha posta som anonym (Med en annen bruker jeg har som skal erstatte denne) men da kan jeg ikke fjerne det :klo:

 

 

Ok, visste ikke at du hadde forklart deg før :) My bad. 

Her :)

 

 

Anonymous poster hash: 02627...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her :)

 

 

Anonymous poster hash: 02627...ce7

 

 

Synd at folk plager hverandre på den måten der :( 

..nok avsporing fra meg nå.. *poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg definerer meg selv som en pen jente akkuratt.. Men pleier poste bilde med sminke på.. Her kommer ett helt uten sminke... Trøttetryne da 😂

Siden noen slang ut utfordringen

Endret av Lizliz
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Vet ikke om jeg definerer meg selv som en pen jente akkuratt.. Men pleier poste bilde med sminke på.. Her kommer ett helt uten sminke... Trøttetryne da

Siden noen slang ut utfordringen

Synes du ser fin ut uten sminke og. Veldig pene øyne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Får bare spise litt popcorn i stedet :klem:

Nå fikk jeg plutselig lyst på popcorn sjølv. :( Spiser på en del marshmallows. Godt det og. Kos deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg definerer meg selv som en pen jente akkuratt.. Men pleier poste bilde med sminke på.. Her kommer ett helt uten sminke... Trøttetryne da 😂

Siden noen slang ut utfordringen

Kjempefin, absolutt en pen jente. Nydelig hud og øyenbryn! Tøff som poster sminkefri

Anonymous poster hash: 79886...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin, absolutt en pen jente. Nydelig hud og øyenbryn! Tøff som poster sminkefri

Anonymous poster hash: 79886...de5

 

Lizliz er absolutt en pen jente, men tøff? Tøff som viser seg uten sminke? Jeg gremmes. Hvordan er verden blitt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...