Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Ingen har problemer med at du gir komplimenter Jacklost, men det er bare det at du skriver det samme til alle. Hva med å utvide vokabularet litt? F.eks,; så fint hår du har. Så fint smil. Fint ansikt. Fine klær. Nydelige øyne osv. At komplimentene blir litt mer spesifikken til den personen som legger ut, hvis du skjønner? Pek ut noe som er ekstra fint akkurat ved den personen :)Anonymous poster hash: b458d...89b

Jeg ble klar over dette og jeg har prøvd å ikke overreagere med komplimentene mine de siste månedene :) Men det blir visst fortsatt for mye :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke for mye, men blir litt falskt når du skriver nøyaktig det samme til alle. Hvis du variere med hva du skriver, så blir det enda bedre :)

Anonymous poster hash: b458d...89b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for mye, men blir litt falskt når du skriver nøyaktig det samme til alle. Hvis du variere med hva du skriver, så blir det enda bedre :)

Anonymous poster hash: b458d...89b

HVA SÅ. Herregud, alt man skal henge seg opp i

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA SÅ. Herregud, alt man skal henge seg opp i

Du henger deg jo feks opp i ganske mye

Anonymous poster hash: 5dd53...7b2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Jacklost synes alle damene her inne er fine så er det vel ikke noe falskt ved å si det. Jeg er nesten tilbøyelig til å være enig med ham, også.



Anonymous poster hash: f0108...05f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjempe koselig med deg i denne tråden. Ikke slutt med komplimenter :)

Blir alltid så glad av å se deg Stueloff. Elsker stilen din!

Takk Skal du ha! :blomst:

Er enig med deg ang. Jacklost! Han er så koselig og positiv og det blir aldri feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at hun ikke var kjempepen, for det var hun, men jeg er ganske sikker på at det der er linser altså og ikke hennes naturlige øyne ;) om ikke så er det hvert fall ekstrem kontrast regulering etc.

(Dette var ikke ment slemt på noen som helst måte, jeg syntes som sagt hun var kjempepen, med eller uten linser :) )

Anonymous poster hash: 99495...bb8

 

Haha ja, du har kanskje rett i det. Men likte uansett bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nordavind

Tenkte å bidra med en selfie men har spist så mange hveteboller i dag at jeg må vente nå i en uke før jeg kan ta et publiserbar bilde igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er så skjønn ElizabethTaylor :rodmer:

Få se deg da.

Anonymous poster hash: 2770d...039

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Det er ikke for mye, men blir litt falskt når du skriver nøyaktig det samme til alle. Hvis du variere med hva du skriver, så blir det enda bedre :)

Anonymous poster hash: b458d...89b

 

Kanskje han mener det samme om alle. Mener du at han skal være falsk, og variere kun for å tilfredsstille deg? Og hvem er du eksakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede posta bilde flere ganger :)

Har sett dem :hug: vil se flere :rodmer:

Anonymous poster hash: 2770d...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...