Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Noen vil nok tenke seg dit hen at det er litt mye.. Da sitter man ganske mye på KG, i steden for å være ute i det virkelige liv. Anonymous poster hash: b458d...89b

Jeg vil ha deg til å snakke dritt til meg over PM. Tror du du kan fikse det?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker, on 29 Sept 2015 - 22:19, said:

 

Og 750 innlegg, ble medlem igjen 23 sept.

Anonymous poster hash: 57b30...269

 

 

Jack lost har også skrevet så vidt over hundre innlegg bare i dag, og står dermed for litt over to prosent av alle  innleggene som har blitt skrevet på dette forumet i heile dag....

Anonymous poster hash: 2a7ac...b1c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forhåpentligvis så roer dette med kranglingen litt :) Det ble tatt for rundt en måneds tid siden :) Bildet blir ikke liggendes her noe lenge

attachicon.gifimage.jpg

Det er da ikke noe krangling her nå.

Anonymous poster hash: 4391f...b40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste jeg skulle ha tatt meg bryet med å klippe stortåneglen. Jeg må dessverre ta turen til legevakta og få stanset denne blødningen, beklager til alle som satt og gledet seg til denne debuten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis så roer dette med kranglingen litt :) Det ble tatt for rundt en måneds tid siden :) Bildet blir ikke liggendes her noe lenge

attachicon.gifimage.jpg

Du har utrolige snille øyne, Jacklost. De som har deg som venn har en ordentlig venn  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste jeg skulle ha tatt meg bryet med å klippe stortåneglen. Jeg må dessverre ta turen til legevakta og få stanset denne blødningen, beklager til alle som satt og gledet seg til denne debuten.

Typisk troll å ikke holde ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Du ser da fin ut når du smiler Jacklost, du ser da ikke psyco ut som du har fortalt tidligere. ;) Fortsett med å smile på bilder! :jepp::tommelopp:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har utrolige snille øyne, Jacklost. De som har deg som venn har en ordentlig venn  :blomst:

Det var et utrolig hyggelig kompliment, takk! :)

Og pene lepper/tenner :)Anonymous poster hash: e6e4b...b44

Takker :)

Du ser da fin ut når du smiler Jacklost, du ser da ikke psyco ut som du har fortalt tidligere. ;) Fortsett med å smile på bilder! :jepp::tommelopp:

Det er bra det :P:)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...