Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei nå får det pinadø holde. Nå har trynet mitt vært smurt ut over skjermene til folk lenge nok  :plystre: 

Endret av Ardwinna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser helt fantastisk ut Ardwinna :)

 

Takk for det! :blomst:

Er jo en av de damene her inne som er litt oppi årene så nå tas alt som lukter komplimenter i mot med åpne armer :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :blomst:

Er jo en av de damene her inne som er litt oppi årene så nå tas alt som lukter komplimenter i mot med åpne armer :biggrin:

Opp i årene? Jeg trodde helt alvorlig at du var i 20 åra, om du er i 30 åra så ser du i hvert fall ung ut for alderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opp i årene? Jeg trodde helt alvorlig at du var i 20 åra, om du er i 30 åra så ser du i hvert fall ung ut for alderen :)

 

Ja jeg er nok det :) Men føler meg som en 25-åring og det kommer jeg nok til å gjøre helt opp i pensjonistalder. Antakelig blir jeg en av disse mye omtalte gamle røyene som kler seg alt for ungt og blir heftig omdiskutert på KåGe :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lyst til å se innsida av nesa til Silfen

Jeg har lyst å seg deg stikke storetåen din opp i ræven din. Og du vet, gentlemen først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å seg deg stikke storetåen din opp i ræven din. Og du vet, gentlemen først.

Da må jeg pent be deg om reaksjonsvideo til mesterverket.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...