Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Lite aktivitet her, for bidra med et da :)

Nydusjet med hårgele :)

attachicon.gifimage.jpg

 

Jeg er nesten sikker på at jeg har sett deg en plass, men nå kan jeg være litt surrete, så kanskje du bare har postet bilde tidligere, ikke at jeg følger så godt med på denne tråden, er sjelden aktiv her i denne tråden... Men, hvilken by bor du i?

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nesten sikker på at jeg har sett deg en plass, men nå kan jeg være litt surrete, så kanskje du bare har postet bilde tidligere, ikke at jeg følger så godt med på denne tråden, er sjelden aktiv her i denne tråden... Men, hvilken by bor du i? Anonymous poster hash: e56ae...6ec

Så du meg på bussen i går? :P Det var noen som tok bilde av meg på bussen i går som jeg mistenker er noen herfra :ninja:

Jeg er fra/bor i Ålesund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du meg på bussen i går? :P Det var noen som tok bilde av meg på bussen i går som jeg mistenker er noen herfra :ninja:

Jeg er fra/bor i Ålesund :)

 

Hva? Nei, er ikke så lite oppegående på den sosiale fronten at jeg tar bilder av fremmede på bussen ;)

 

Ok, men da tror jeg bare at du har postet bilde her tidligere, for jeg har aldri vært i Ålesund før. 

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Ah, der har vi det. Tusen takk <3

Velbekomme!

 

Du ser jo ut som en modell da! Kjempefint bilde av deg! Ser ikke så mye av hunden, men har sett et annet bilde og vet at den er skikkelig nusselig. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, der har vi det. Tusen takk <3

 

Så mye rosa og roser det var på bildet :)

 

Syns du ligner veldig på denne bloggeren: https://www.google.no/search?q=pilotfrue&biw=1278&bih=634&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIrfmyr_GPyAIVSxUsCh3NcQOR#imgdii=vAnvu3eaNewQxM%3A%3BvAnvu3eaNewQxM%3A%3BQJsbx6jjxs40cM%3A&imgrc=vAnvu3eaNewQxM%3A

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Nei synes ikke ho ligner på henne. Men forskjellige meninger kan en ha. Synes da ho ligner mer på henne som er på avatar bildet hennes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, der har vi det. Tusen takk <3

 

 

Du ser ut som en stjerne! (PS Jeg elsker hunder, er det en Leonberger montro)....  :blomst:

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo rene skjønnheten Jessica! :blomst:

Søt hund :)

 

Åh, tusen hjertelig takk! Alltid så oppmuntrende og god du :)

 

 

Velbekomme!

 

Du ser jo ut som en modell da! Kjempefint bilde av deg! Ser ikke så mye av hunden, men har sett et annet bilde og vet at den er skikkelig nusselig. ;):)

 

Så pent sagt av deg <3

 

Ja, han er en stor og fin gutt han. Elsker den skapningen der!

 

 

Bildet var da ikke for stort. Det var bikkja som tok for mye plass.   :roll:

 

:laugh:

 

Hahaha ja... med en kar som skal bli nesten 80 kg trenger han mye plass på et bilde ;)

 

 

 

 

Glad i alle farger egentlig, rosa er en av dem :biggrin: 

 

Synes du? :) Har aldri hørt det før :)

 

 

Nei synes ikke ho ligner på henne. Men forskjellige meninger kan en ha. Synes da ho ligner mer på henne som er på avatar bildet hennes. :)

 

Begynner å tro jeg har look-alikes overalt jeg.. haha.. titt og ofte folk som "har sett meg før" her og der uten at jeg har vært der :fnise:  

 

 

Nå skal jeg avgårde for å hente pusekatten min hos veterinæren. Wish me luck  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ut som en stjerne! (PS Jeg elsker hunder, er det en Leonberger montro)....  :blomst:

 

Åhhh, spør du meg så er det vel du som gjør det :) Men tusen takk Charmander - du gjorde meg glad :)

 

Leonberger in my heart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei synes ikke ho ligner på henne. Men forskjellige meninger kan en ha. Synes da ho ligner mer på henne som er på avatar bildet hennes. :)

 

Jeg syns hun er prikklik pilotfrua ja, mens syns hun ikke hun ligner på Simpson, hårfargen er jo den samme. :)

 

Synes du? :) Har aldri hørt det før :)

 

Ja, veldig like ansiktstrekk. Til og med samme kroppstype jo :)

 

attachicon.gif20150924_164038.jpg

 

Noen kattemennesker da?  :catmilk:  :catmilk:  :catmilk:

 

Jeg elsker katter!

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Du ser ut som en stjerne! (PS Jeg elsker hunder, er det en Leonberger montro)....  :blomst:

Symbolsk sett så har ho fått tittel som Stjerne(en av stjernene i himmelen)også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...