Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig sjelden jeg er i denne tråden å spionerer, but when I do, i feel unsightly :D

Husker tråden der KGB poeng-rangerte sitt eget utseende, og jeg var meget skeptisk til det høye snittet, men med denne tråden tatt i betrakning så later det jo faktisk til at folk var av den beskjedne sorten også!

 

Good on u guys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjelden jeg er i denne tråden å spionerer, but when I do, i feel unsightly :D

Husker tråden der KGB poeng-rangerte sitt eget utseende, og jeg var meget skeptisk til det høye snittet, men med denne tråden tatt i betrakning så later det jo faktisk til at folk var av den beskjedne sorten også!

 

Good on u guys :)

Du din giftige sjarmør ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kuult bilde. Litt seriøs da, men det er vel kanskje en del av imaget? ;):Hehe:

 

 

Er vel mest bare det at jeg ser megateit ut når jeg prøver å smile på kommando. :P

 

Kjekk mann :)

Okapi: Du ser så god og snill ut :-)

 

Takker. Men er nok ond. :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Er vel mest bare det at jeg ser megateit ut når jeg prøver å smile på kommando. :P

 

 

Takker. Men er nok ond. :sjokkert:

Se der, se der! Image greie! :laugh:

 

Ja, ja... Hvis du smiler litt forsiktig da, det burde da vel ikke se så teit ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jo, det ser enda teitere ut. Bør vel kurses.

Ja da så. Hvem vet, kanskje en gang når du smiler naturlig så klarer noen å knipse til et bilde av deg? ;):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det skjer sånn ca. hvert femte år. ;)

Ja, da burde det være et stort skilt der det står skrivi: "Vær klar med fotokamera, for nå kan det hende at Okapi smiler!" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Er ikke smilingen det går på, heller det at jeg sjelden er med folk, og de enda sjeldnere tar bilder.

Ja, ikke så lett det der. Mye artigere å ta bilder der en smiler når en er i godt selskap, mindre gøy når du ikke møter på hyggelige folk i en periode. Og vel, flere ganger der en tenker mer på å prate enn å posere masse foran kameraet. ;) Kommer vel an på hvilken personer en omgås med og hvilket humør en er i.  :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og poenget er?

At vedkommende har sett brystene til Arabella, vel. 

Anonymous poster hash: 7890d...c00

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...