Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Er det å like å se på sport og ha kort hår synonymt med å være lesbisk på forumet her?

Nei. En kvinne kan ha kort hår, se på sport og fortsatt være femenin uten å måtte være lesbisk. :)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad på dine og Jack sine vegne! To sommerfugler som sammen lyser opp en verden fylt av krig og mørke :rodmer:

 

Du oppfører deg helt latterlig. Har synes ganske godt om deg tidligere men i det siste virker du bare corny og slem. Håper ikke dama di er samme ulla

Anonymous poster hash: c15ec...98d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad på dine og Jack sine vegne! To sommerfugler som sammen lyser opp en verden fylt av krig og mørke :rodmer:

jurgy, jeg vet du bare ville spøke litt men nå er det nok. Dette er bare irriterendes...
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jurgy, jeg vet du bare ville spøke litt men nå er det nok. Dette er bare irriterendes...

Det beste er bare å overse vedkommende, da blir det kjedelig.

 

Jo flere reaksjoner, jo mere vann på mølla.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Du oppfører deg helt latterlig. Har synes ganske godt om deg tidligere men i det siste virker du bare corny og slem. Håper ikke dama di er samme ulla

Anonymous poster hash: c15ec...98d

 

Han har vært sånn lenge så dama vet hva hun gikk til så er sikkert samme ulla. 

Anonymous poster hash: 53573...edf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært sånn lenge så dama vet hva hun gikk til så er sikkert samme ulla.  Anonymous poster hash: 53573...edf

Jeg vet hvem dama hans er (Eller hvilken bruker det er) og hun er langt i fra en dårlig person, hun er et fantastisk menneske!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten hadde vi faktisk døgna da han skreiv det, hadde ikke sovet på over 24 timer så dømmekraften var liksom ikke på topp. Håper dere kan se bort fra siste innlegg av jurgy. Han er vanligvis godheten selv.

Endret av iGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem dama hans er (Eller hvilken bruker det er) og hun er langt i fra en dårlig person, hun er et fantastisk menneske!

Altså jeg har ikke lest så mange av innleggene til dama, men liker man netthetsere så er man neppe et fantastisk menneske. 

Anonymous poster hash: 53573...edf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten hadde vi faktisk døgna da han skreiv det, hadde ikke sovet på over 24 timer så dømmekraften var liksom ikke på topp. Håper dere kan se bort fra siste innlegg av jurgy. Han er vanligvis godheten selv.

No hard feelings :klem1: Jeg har sett jurgy mye på kg før dette og han fremstår som en kul og trivelig fyr :) Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne at døgning kvalifiserer til at folk blir mobbere?  :vetikke:  Men godt han forstår at det gikk for langt. 



Anonymous poster hash: c15ec...98d
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli ganske tullete i hodet visst man har vært våken for lenge :P Jeg har opplevd det selv, jeg begynner å le av alt mulig som ikke er morsomt og sier usaklige ting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det vel ganske mange timer mellom hvert av innleggene til jurgy og han valgte å fortsette da han så hvor kjipt det var for de to andre. I tillegg til at jurgy har drevet med slikt ganske mange ganger tidligere også. 

 

Synes det nesten er verre når man mobber og ikke står for det og heller prøver å gi skjulte stikk og å late som om man ikke mente det. 



Anonymous poster hash: 53573...edf
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er det vel ganske mange timer mellom hvert av innleggene til jurgy og han valgte å fortsette da han så hvor kjipt det var for de to andre. I tillegg til at jurgy har drevet med slikt ganske mange ganger tidligere også. 

 

Synes det nesten er verre når man mobber og ikke står for det og heller prøver å gi skjulte stikk og å late som om man ikke mente det. 

Anonymous poster hash: 53573...edf

 

 

Tenker nøyaktig det samme. Det finnes faktisk ikke noe mer klysete enn folk som gjør seg dumme, forsøker å snakke over hodet på folk og som kommer med billige stikk som liksom skal være tvetydige. Alle kjente en eller flere sånne på ungdomsskolen, å se voksne folk holde på sånn er en heller tragisk opplevelse merker jeg.

Anonymous poster hash: 14d87...f20

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...