Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja nå ser jeg det. Jurgy har helt rett! Du og jack hadde vært perfekte sammen. :)

Anonymous poster hash: f9e98...fc6

Enig!

Anonymous poster hash: 192ba...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

 

Det er ingen som har svar på det, derfor syns jeg de skal gi det er forsøk   :jepp:  

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

 

Nå er jo begge to veldig forskjellige. Er ikke så sikker på om de ville ha passet sammen på det personlige plan. Sjølv om dere mener at noen ville sett bra ut sammen utseendesmessig betyr ikke at de ville ha passet sammen som par i det virkelige liv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo begge to veldig forskjellige. Er ikke så sikker på om de ville ha passet sammen på det personlige plan. Sjølv om dere mener at noen ville sett bra ut sammen utseendesmessig betyr ikke at de ville ha passet sammen som par i det virkelige liv. ;)

Sånn som du prøver å sabotere! Er du sjalu kanskje :lurerIkkeMegSmilefjes:

Anonymous poster hash: f9e98...fc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Sånn som du prøver å sabotere! Er du sjalu kanskje :lurerIkkeMegSmilefjes:

Anonymous poster hash: f9e98...fc6

Jeg er ingen kirsten giftenkniv, men at jeg kommer med en del sannheter burde da vel være lov. ;) Det beste er å ikke prøve å spleise sammen mennesker som ikke har sagt noe om å ha interesse for hverandre. Kanskje greit å tulle med det en gang, men hvis det blir nevnt flere ganger kan det bli slitsomt for dem det gjelder.

 

Haha! Men hvis du vil tro at jeg er sjalu får du lov til å tro det. :) Your problem, not mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen kirsten giftenkniv, men at jeg kommer med en del sannheter burde da vel være lov. ;) Det beste er å ikke prøve å spleise sammen mennesker som ikke har sagt noe om å ha interesse for hverandre. Kanskje greit å tulle med det en gang, men hvis det blir nevnt flere ganger kan det bli slitsomt for dem det gjelder.

Haha! Men hvis du vil tro at jeg er sjalu får du lov til å tro det. :) Your problem, not mine!

Knuskelusk

Anonymous poster hash: f9e98...fc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det :) Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå :) Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino :) Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen :)

 

 

Så fin. Hyggelig å se en så godt likt bruker  :blomst:

Anonymous poster hash: c15ec...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er det å like å se på sport og ha kort hår synonymt med å være lesbisk på forumet her?

Jeg er så glad på dine og Jack sine vegne! To sommerfugler som sammen lyser opp en verden fylt av krig og mørke :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...