Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nordavind

Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det :) Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå :) Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino :) Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen :)

god helg, Jacklost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det :) Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå :) Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino :) Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen :)

attachicon.gifimage.jpg

Fine du , både utenpå og inni  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Fame, du har utrolig nydelig øyne. Meget pen jente, må jeg si. Heldig han fyren som har kapra deg ;)

Og et veldig vakkert smil også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde Jacklost. Synes du har skikkelig pene øyne. :jepp:

Takk :klem1:

 

god helg, Jacklost!

God helg :cowboy:

 

Fine du , både utenpå og inni  :blomst:

Du er alltid så god du Godjente, takk! :):hug:

 

Fint bilde :)

Takk :)

 

FREDAG  :vin:  :vin:  med quiz og tacokveld! :nigo: Og ja, jeg ser litt skalla ut på det bilde, men det er en del av sjarmen  :sjokkert:

Du er så vakker! :)

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det :) Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå :) Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino :) Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen :)

image.jpg

Du var deil. Singel? :rodmer:

Anonymous poster hash: f9e98...fc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var deil. Singel? :rodmer:

Anonymous poster hash: f9e98...fc6

Mener du virkelig det? Det er første gangen noe har sagt at jeg er deilig =)

 

Jacklost er nok singel :)

 

Om jeg visste at det komme til å bli mottatt så godt at jeg lastet opp bilder så hadde jeg gjort det for lenge siden, jeg var så paranoid over alt mulig som kunne skje basert på hva andre folk har opplevd før :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg kunne ta en slik fredags selfie som dere kaller det :) Forhåpentligvis så får de som ikke fikk sett sist gang se det nå :) Jeg tok dette bildet akkurat før jeg skal dra på kino :) Bildet blir liggendes til utover kveld eller i morgen tidlig, han en god helg alle sammen :)

image.jpg

Heit

Anonymous poster hash: 192ba...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har samme utstråling som Severus Jack. Dere hadde vært et pent par :)

Å Gud :P du er ikke sann ;-)

Anonymous poster hash: b458d...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mener du virkelig det? Det er første gangen noe har sagt at jeg er deilig =)

 

Jacklost er nok singel :)

 

Om jeg visste at det komme til å bli mottatt så godt at jeg lastet opp bilder så hadde jeg gjort det for lenge siden, jeg var så paranoid over alt mulig som kunne skje basert på hva andre folk har opplevd før :P

Det er nok jentene her inne som er mest utsatt. Jenter er jenter verst. :) Ellers er jo denne tråden utmerket for å få en selvtillittsboost. 

Anonymous poster hash: 7890d...c00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har samme utstråling som Severus Jack. Dere hadde vært et pent par :)

Oh God. Det er dette som er noe av det kleineste i denne tråden. 

Anonymous poster hash: 7890d...c00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har skrevet noe sånt, er det garantert en AB...

 

Når skal folk slutte å debattere om AB-ere, så lenge KG tillater folk å poste anonymt, så skjønner jeg ikke hvorfor flere klager på funksjonen, det er bare å slette brukerkontoen sin hvis enkelte funksjoner irriterer så mye at en må ødelegge flere tråder ved å ta opp den såkalte "AB-problematikken." 

 

Jeg er enig i at denne tråden forsures av enkelte AB-er som kun er ute etter å spre irritasjon (kan ikke moderatorer blokkere slike brukere som gjentatte ganger bryter reglene/ødelegger tråder, som f.eks. den AB-en som gir terningkast?), men her er det mange som poster med brukernavn som skriver like irriterende, nå er det for eksempel to tullinger som har avsporet tråden med idiotsnakk, som er ti ganger mer irriterende enn den AB-en som gir terningkast.

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gif20150918_191244.jpg

 

FREDAG  :vin:  :vin:  med quiz og tacokveld! :nigo: Og ja, jeg ser litt skalla ut på det bilde, men det er en del av sjarmen  :sjokkert:

Utrolig pen og for et smil.

 

Looking good Jacklost!

Anonymous poster hash: 53573...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...