Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Tidenes runketråd dette  :icon_lol:  :gullengel:  :bolledeig:  :lur:

 

...  :scorpis:

 

Og Jacklost: Jeg synes du passet best uten skjegg  :biggrin:

 

Betyr dette at du masserer kjønnsorganet ditt mens du ser på bildet av brukere her? Vil du si hvem du ser på når du masserer deg selv?

Anonymous poster hash: 1b886...ca7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

 

Betyr dette at du masserer kjønnsorganet ditt mens du ser på bildet av brukere her? Vil du si hvem du ser på når du masserer deg selv?

Anonymous poster hash: 1b886...ca7

 

Spøk er et ganske enkelt ord å stave, så hvis du ikke allerede vet hva det betyr så finner du det lett f.eks her: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

 

Edit: Og om jeg må si det selv, dårlig spøk er heller ikke så vanskelig å stave.  :fnise:

Den skulle henspeile alle folk som skriver sånn "runketråd under oppseiling" whatever. 

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Ja jeg er jo rene guttungen :)

Gullgutten mener du vel? ;):Hehe: Fine bilder forresten, begge bildene ser bra ut. :tommel: Ser du har fått masse poeng i tillegg, det er da vel mye til stas med mye positivt respons som det her! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Dette kommer til å vare veldig kort, men *bildetlink borte* er skogskvinnen Ardwinna i fri utfoldelse, helt på bærtur.

Så flott! :) :)

Hvor er bildet tatt? Ser ut som et veldig fint området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullgutten mener du vel? ;):Hehe: Fine bilder forresten, begge bildene ser bra ut. :tommel: Ser du har fått masse poeng i tillegg, det er da vel mye til stas med mye positivt respons som det her! :jepp:

Takk Sunflower :klem1:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott! :) :)

Hvor er bildet tatt? Ser ut som et veldig fint området :)

 

Oppi skauen rett ved der jeg bor. Er ikke så veldig gira på å trene på treningssentre så jeg prøver å få litt mer sprett i kroppen ved å gå tur i skauen i bratt oppoverbakke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Oppi skauen rett ved der jeg bor. Er ikke så veldig gira på å trene på treningssentre så jeg prøver å få litt mer sprett i kroppen ved å gå tur i skauen i bratt oppoverbakke :nigo:

Og så får du nyte mer av naturen og utsikten rundt deg i tillegg, det vil du ikke oppleve så mye av innpå et treningssenter. ;):)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så får du nyte mer av naturen og utsikten rundt deg i tillegg, det vil du ikke oppleve så mye av innpå et treningssenter. ;):)

 

Og ikke minst endrer omgivelsene seg litt for hver gang og jeg kan velge musikken selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Oppi skauen rett ved der jeg bor. Er ikke så veldig gira på å trene på treningssentre så jeg prøver å få litt mer sprett i kroppen ved å gå tur i skauen i bratt oppoverbakke :nigo:

Kjempe deilig med sånne muligheter!

Har selv marka rett ved, hadde senest søndagsturen der :)

Så deilig og beroligende til sinns det er, med fri natur og omgivelser! :)

Og godt for kroppen er det også, med ulendt terreng :D

Spesielt nå om dagen, når en kan gå rundt og plukke blåbær samtidig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvordan kan en være stygg men fortsatt søt? Er man søt så er man ikke stygg.

Det går helt fint å være begge deler. Stygg men søt, se på avataren min han er også stygg men søt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Det går helt fint å være begge deler. Stygg men søt, se på avataren min han er også stygg men søt

Synes ingen av dere er stygge. Både du og Jasper Cillesen er to fine og søte mennesker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severus, de menneskene som har fått deg til å tro at du er stygg, juger så det renner. Du er søt og har en million dollar smile. Jeg vil så gjerne at du skal tro det selv også. Se i speilet hver dag og si at du er søt, tilslutt vil du se at det faktisk er en søt jente som ser seg i speilet :) Smil til livet og livet vil smile til deg :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 da haha, men får ofte høre at jeg ser fryktelig mye yngre ut. Får håpe det holder seg til jeg blir eldre ;)

Tro meg, det er bare en fordel du har gående her. Hva synes du forresten om skjegg siden jeg tør spørre. Med vennlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...