Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924

Gir et bidrag med gårsdagens fredags selfie, for å få tråden mer på sporet igjen. 

*poff*

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir et bidrag med gårsdagens fredags selfie, for å få tråden mer på sporet igjen. 

Flotte øyenbryn! Også har du en virkelig fin hudtone.

Anonymous poster hash: 7890d...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste her som ligger litt over gjennomsnittet. Du er veldig vakker.

Anonymous poster hash: fe2a7...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste her som ligger litt over gjennomsnittet. Du er veldig vakker.

Det er jo hyggelig for oss andre å høre. 

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhet er subjektivt. :) Jeg er ikke enig i vedkommendes uttalelse. 

Anonymous poster hash: 7890d...c00

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok også poenget. Halvparten av komplimentene i denne tråden er jo enten backhanded compliments eller stikk til andre. Bare fordi de kan, bare fordi det er lov, og bare for å være dritt mot andre.

"Ikke legg ut bilder om du ikke tåler tilbakemelding", ser jeg folk si. Ja, meget mulig det, men vi har alle et etisk ansvar for hva vi sier til andre mennesker, og hvilket miljø vi vil ha.

Anonymous poster hash: 14d87...f20

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok flere her som ligger over gjennomsnittet, men har ikke sett igjennom hele tråden. De fleste andre jeg har sett er gjennomsnittspene, så sier ikke at noe. Er stygge, fordi ingen er stygge, men ikke noe utenom det vanlige pen heller. Synes elizabethtaylor er det. Og jeg er ikke Stiani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok også poenget. Halvparten av komplimentene i denne tråden er jo enten backhanded compliments eller stikk til andre. Bare fordi de kan, bare fordi det er lov, og bare for å være dritt mot andre.

"Ikke legg ut bilder om du ikke tåler tilbakemelding", ser jeg folk si. Ja, meget mulig det, men vi har alle et etisk ansvar for hva vi sier til andre mennesker, og hvilket miljø vi vil ha.

Jeg mener det er mere feil av samtlige brukere her og fortelle hvor vakre absolutt ALLE er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke ha vært mer enig

tumblr_m6gcetvhPy1r2qvkg.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke ha vært mer enig

tumblr_m6gcetvhPy1r2qvkg.gif

Forresten synes jeg du er over gjennomsnittet pga øynene og utstrålingen din også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det om å være penest her. Tråden heter, hvordan ser du ut? Nemlig! Kommer veldig ann på øyet som ser. Å påstå at ene er penere enn den andre, blir bare veldig barnslig. En som er vakker for en, trenger ikke nødvendigvis være vakker for en annen. Pen, gjennomsnittspen, ikke pen!! Hallo!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det om å være penest her. Tråden heter, hvordan ser du ut? Nemlig! Kommer veldig ann på øyet som ser. Å påstå at ene er penere enn den andre, blir bare veldig barnslig. En som er vakker for en, trenger ikke nødvendigvis være vakker for en annen. Pen, gjennomsnittspen, ikke pen!! Hallo!!

Barnslig å si at alle er eksepsjonelt vakre og, når de fleste er gjennomsnittlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du synes det er helt greit med den personen som gir terningkast og liksom ikke ser om ei dame er dame eller mann?

Da jeg var lita så lærte jeg meg at alle mennesker har noe spesielt ved seg. Likedan lærte jeg meg at har du ikke noe pent å si så kan du heller tie stille. 

Dette er noe som ungdommen tydeligvis ikke har lært lengre. Glad jeg lærer mine barn alminnelig folkeskikk og høflighet. Man sier ikke stygge ting om andres utseende, sånn er det bare. 

Anonymous poster hash: 744c5...ff9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig å si at alle er eksepsjonelt vakre og, når de fleste er gjennomsnittlig.

I følge deg. I følge meg er det flere som er over snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så nøye å påpeke om noen er over eller under snittet da? Herregud. MÅ man være enten eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så nøye å påpeke om noen er over eller under snittet da? Herregud. MÅ man være enten eller? 

Det virker sånn, alle skal vel settes i "bås"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...