Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Severus (og skruf), takk for alt det fine dere har skrevet til meg. Dere er  bestandig så flink til å stille opp for folk!

Jeg har ikke tatt en eneste kommentar her som frekk, det er nok som en her skriver, at jeg muligens ikke ser like gammel ut offline. Men samme det!

Tusen takk til alle dere andre også :blomst:

Og Severus, jeg synes du er ordentlig herlig! Du har så mange fine trekk og smilet ditt kan få en gråstein til å smile fornøyd! Liker spesielt dette julebordsbildet fordi det ser ut som at du er litt mer "rak i ryggen" om du skjønner hva jeg mener..Holdningen din og selvtilitten din ser ut til å fått et løft i tritt med sminken og det at du har pynta deg så fint!

Og Sobril, jeg så bilde av deg i brudekjole, du er heeelt fantastisk vakker!

Det gleder meg å se at du har stått brud :klemmer:

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde også denne tråden var opprettet for KG's eksibisjonister, og for oss med behov for bekreftelser(?) :P

Trådens tittel er hverken: "Hvilket terningkast vil du gi meg?", "Hvor gammel tror du jeg er?", "Ser jeg ut som en gutt eller jente?"

Så de som ikke har noe pent å si, bør helst holde munnen lukket. Dessuten kan man alltid finne noe pent i de fleste.

Etter å ha vært medlem i forumet noen år, så blir man også "kjent", og da er det moro å se ansiktet bak nicket :)

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig, men synes kommentarene er skrevet på en forvridd "jeg var da ikke frekk" måte, når det helt klart skinner igjennom at hensikten var nettopp den.

Når dét er sagt er det forskjell på å se voksen og gammel ut. Noen har et voksent utseende.

For øvrig synes jeg Noz ser ut som alderen sin, og at hun er nydelig :)

Du har alltid så mange positive ord å komme med, du er en flott bruker :)

Severus (og skruf), takk for alt det fine dere har skrevet til meg. Dere er  bestandig så flink til å stille opp for folk!

Jeg har ikke tatt en eneste kommentar her som frekk, det er nok som en her skriver, at jeg muligens ikke ser like gammel ut offline. Men samme det!

Tusen takk til alle dere andre også :blomst:

Og Severus, jeg synes du er ordentlig herlig! Du har så mange fine trekk og smilet ditt kan få en gråstein til å smile fornøyd! Liker spesielt dette julebordsbildet fordi det ser ut som at du er litt mer "rak i ryggen" om du skjønner hva jeg mener..Holdningen din og selvtilitten din ser ut til å fått et løft i tritt med sminken og det at du har pynta deg så fint!

Og Sobril, jeg så bilde av deg i brudekjole, du er heeelt fantastisk vakker!

Det gleder meg å se at du har stått brud :klemmer:

Enig, det er umulig å ikke bli i godt humør av å se det smilet hennes :D Om bare jeg klarte å smile slik, jeg ser ut som en psykopat når jeg smiler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alltid så mange positive ord å komme med, du er en flott bruker :)

Takk skal du ha, men jeg har ikke alltid så kjempemye positivt å bidra med altså. Men det er jo hyggelig hvis jeg kommer med dét inntrykket også :nigo::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også denne tråden var opprettet for KG's eksibisjonister, og for oss med behov for bekreftelser(?) :P

Trådens tittel er hverken: "Hvilket terningkast vil du gi meg?", "Hvor gammel tror du jeg er?", "Ser jeg ut som en gutt eller jente?"

Så de som ikke har noe pent å si, bør helst holde munnen lukket. Dessuten kan man alltid finne noe pent i de fleste.

Etter å ha vært medlem i forumet noen år, så blir man også "kjent", og da er det moro å se ansiktet bak nicket :)

Vi kommenterte bare alderen fordi ho spurte. :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tumblr_nuhic3Ry7q1sks8qho1_1280.jpg

Se her dere som trodde jeg var en gutt. Å skal jeg få være ærlig, så synes jeg at jeg har for feminine ansiktstrekk til å bli kalt gutt, å det selv uten sminke.

terningkast 4

Anonymous poster hash: 690fc...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mye finere med langt hår Anonymous poster hash: 690fc...cfa

Jeg synes hun ser fin ut hva enn slags hårsveis hun har og det virker som at jeg er langt i fra den eneste som synes det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er mye finere med langt hår Anonymous poster hash: 690fc...cfa

Mener du :)

Noe jeg er fullstendig uenig i

Anonymous poster hash: cdf78...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dumt at samme bruker skal drive å gi terningskast til alle, jeg hadde faktisk tenkt til å poste et bilde av meg men jeg er ikke interessert i å bli rata...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at samme bruker skal drive å gi terningskast til alle, jeg hadde faktisk tenkt til å poste et bilde av meg men jeg er ikke interessert i å bli rata...

Terningkast 2

Anonymous poster hash: 40ee3...899

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...