Gjest Inggolf Skrevet 11. september 2015 #21061 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Severus (og skruf), takk for alt det fine dere har skrevet til meg. Dere er bestandig så flink til å stille opp for folk! Jeg har ikke tatt en eneste kommentar her som frekk, det er nok som en her skriver, at jeg muligens ikke ser like gammel ut offline. Men samme det! Tusen takk til alle dere andre også Og Severus, jeg synes du er ordentlig herlig! Du har så mange fine trekk og smilet ditt kan få en gråstein til å smile fornøyd! Liker spesielt dette julebordsbildet fordi det ser ut som at du er litt mer "rak i ryggen" om du skjønner hva jeg mener..Holdningen din og selvtilitten din ser ut til å fått et løft i tritt med sminken og det at du har pynta deg så fint! Og Sobril, jeg så bilde av deg i brudekjole, du er heeelt fantastisk vakker! Det gleder meg å se at du har stått brud Endret 11. september 2015 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. september 2015 #21062 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Jeg trodde også denne tråden var opprettet for KG's eksibisjonister, og for oss med behov for bekreftelser(?) Trådens tittel er hverken: "Hvilket terningkast vil du gi meg?", "Hvor gammel tror du jeg er?", "Ser jeg ut som en gutt eller jente?" Så de som ikke har noe pent å si, bør helst holde munnen lukket. Dessuten kan man alltid finne noe pent i de fleste. Etter å ha vært medlem i forumet noen år, så blir man også "kjent", og da er det moro å se ansiktet bak nicket Endret 11. september 2015 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #21063 Del Skrevet 11. september 2015 Litt enig, men synes kommentarene er skrevet på en forvridd "jeg var da ikke frekk" måte, når det helt klart skinner igjennom at hensikten var nettopp den. Når dét er sagt er det forskjell på å se voksen og gammel ut. Noen har et voksent utseende. For øvrig synes jeg Noz ser ut som alderen sin, og at hun er nydelig Du har alltid så mange positive ord å komme med, du er en flott bruker Severus (og skruf), takk for alt det fine dere har skrevet til meg. Dere er bestandig så flink til å stille opp for folk! Jeg har ikke tatt en eneste kommentar her som frekk, det er nok som en her skriver, at jeg muligens ikke ser like gammel ut offline. Men samme det! Tusen takk til alle dere andre også Og Severus, jeg synes du er ordentlig herlig! Du har så mange fine trekk og smilet ditt kan få en gråstein til å smile fornøyd! Liker spesielt dette julebordsbildet fordi det ser ut som at du er litt mer "rak i ryggen" om du skjønner hva jeg mener..Holdningen din og selvtilitten din ser ut til å fått et løft i tritt med sminken og det at du har pynta deg så fint! Og Sobril, jeg så bilde av deg i brudekjole, du er heeelt fantastisk vakker! Det gleder meg å se at du har stått brud Enig, det er umulig å ikke bli i godt humør av å se det smilet hennes :D Om bare jeg klarte å smile slik, jeg ser ut som en psykopat når jeg smiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 11. september 2015 #21064 Del Skrevet 11. september 2015 Du har alltid så mange positive ord å komme med, du er en flott bruker Takk skal du ha, men jeg har ikke alltid så kjempemye positivt å bidra med altså. Men det er jo hyggelig hvis jeg kommer med dét inntrykket også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. september 2015 #21065 Del Skrevet 11. september 2015 Jeg trodde også denne tråden var opprettet for KG's eksibisjonister, og for oss med behov for bekreftelser(?) Trådens tittel er hverken: "Hvilket terningkast vil du gi meg?", "Hvor gammel tror du jeg er?", "Ser jeg ut som en gutt eller jente?" Så de som ikke har noe pent å si, bør helst holde munnen lukket. Dessuten kan man alltid finne noe pent i de fleste. Etter å ha vært medlem i forumet noen år, så blir man også "kjent", og da er det moro å se ansiktet bak nicket Vi kommenterte bare alderen fordi ho spurte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #21066 Del Skrevet 11. september 2015 20150619_194502.jpg Får vel prøve å få den tilbake på rett kjør i løpet av natta. Beklager sidestilt terningkast 5 Anonymous poster hash: 690fc...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #21067 Del Skrevet 11. september 2015 Se her dere som trodde jeg var en gutt. Å skal jeg få være ærlig, så synes jeg at jeg har for feminine ansiktstrekk til å bli kalt gutt, å det selv uten sminke. terningkast 4 Anonymous poster hash: 690fc...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. september 2015 #21068 Del Skrevet 11. september 2015 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #21069 Del Skrevet 11. september 2015 Vex, jeg synes det korte håret rammer inn ansiktet ditt så bra! Tok meg en liten kunstnerisk frihet, håper det faller i smak Skjermbilde 2015-09-11 kl. 01.55.29.png Hun er mye finere med langt hår Anonymous poster hash: 690fc...cfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #21070 Del Skrevet 11. september 2015 terningkast 4 Anonymous poster hash: 690fc...cfa Gir du aldri opp Jan Thomas? Jeg gir ditt innlegg 1/10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #21071 Del Skrevet 11. september 2015 Hun er mye finere med langt hår Anonymous poster hash: 690fc...cfa Jeg synes hun ser fin ut hva enn slags hårsveis hun har og det virker som at jeg er langt i fra den eneste som synes det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #21072 Del Skrevet 11. september 2015 Dette innlegget her er bedre enn alle hans terningkast innlegg til sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 11. september 2015 #21073 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Siden smiling og rynker var så in nå😁😂 Endret 11. september 2015 av Lizliz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #21074 Del Skrevet 11. september 2015 For et vakkert utseende du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. september 2015 #21075 Del Skrevet 11. september 2015 Ryddet for hets, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #21076 Del Skrevet 11. september 2015 Hun er mye finere med langt hår Anonymous poster hash: 690fc...cfa Mener du Noe jeg er fullstendig uenig iAnonymous poster hash: cdf78...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #21077 Del Skrevet 11. september 2015 Dumt at samme bruker skal drive å gi terningskast til alle, jeg hadde faktisk tenkt til å poste et bilde av meg men jeg er ikke interessert i å bli rata... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #21078 Del Skrevet 11. september 2015 Dumt at samme bruker skal drive å gi terningskast til alle, jeg hadde faktisk tenkt til å poste et bilde av meg men jeg er ikke interessert i å bli rata... Terningkast 2Anonymous poster hash: 40ee3...899 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #21079 Del Skrevet 11. september 2015 Terningkast 2Anonymous poster hash: 40ee3...899 Basert på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 11. september 2015 #21080 Del Skrevet 11. september 2015 Don't feed the troll, Jacklost. Er bare å ignorere så slutter brukeren sikkert å gi terningkast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg