Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

attachicon.gif20150619_194502.jpg

Får vel prøve å få den tilbake på rett kjør i løpet av natta. Beklager sidestilt :bond:

 

Pen! Kunne du postet et bilde rett forfra? Synes du alltid gjør grimaser på bildene dine.. Er bare nysgjerrig  :jepp:

Anonymous poster hash: 192ba...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pen! Kunne du postet et bilde rett forfra? Synes du alltid gjør grimaser på bildene dine.. Er bare nysgjerrig :jepp:

Anonymous poster hash: 192ba...0a8

Det var jo bare et smil.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tumblr_nuhic3Ry7q1sks8qho1_1280.jpg

Se her dere som trodde jeg var en gutt. Å skal jeg få være ærlig, så synes jeg at jeg har for feminine ansiktstrekk til å bli kalt gutt, å det selv uten sminke.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo bare et smil.. :(

 

 

Jaja, men ta et uten grimase og uten klær nå, Fame. Man skal dele.

 

 

Se her dere som trodde jeg var en gutt. Å skal jeg få være ærlig, så synes jeg at jeg har for feminine ansiktstrekk til å bli kalt gutt, å det selv uten sminke.

 
Jeg kan ikke forstå at noen syns du ser ut som en gutt :klo:
Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo bare et smil.. :(

 

Neinei, ikke sånn ment!! Du er veldig fin, kom bare med et ønske  :icon_lol:

Anonymous poster hash: 192ba...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men ta et uten grimase og uten klær nå, Fame. Man skal dele.

Jeg kan ikke forstå at noen syns du ser ut som en gutt :klo:

Lawl. Får gjøre det neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kler langt hår Severus :) Fint bilde :)

Takk du er alltid hyggelig :blomst: jeg måtte klippe det fordi håret var ødelagt etter blekinger og farginger. Fant ut at jeg ville prøve å få min egen hårfarge tilbake isteden
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her dere som trodde jeg var en gutt. Å skal jeg få være ærlig, så synes jeg at jeg har for feminine ansiktstrekk til å bli kalt gutt, å det selv uten sminke.

Nydelig :) 

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Se her dere som trodde jeg var en gutt. Å skal jeg få være ærlig, så synes jeg at jeg har for feminine ansiktstrekk til å bli kalt gutt, å det selv uten sminke.

Pretty lady :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du er alltid hyggelig :blomst: jeg måtte klippe det fordi håret var ødelagt etter blekinger og farginger. Fant ut at jeg ville prøve å få min egen hårfarge tilbake isteden

Du kler veldig godt kort hår også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du er alltid hyggelig :blomst: jeg måtte klippe det fordi håret var ødelagt etter blekinger og farginger. Fant ut at jeg ville prøve å få min egen hårfarge tilbake isteden

Du ser flott ut på bildet men det er noe eget ved deg når du har håret kort, synes det kler deg kjempe bra. Det flotte ansiktet ditt kommer bedre frem :)

Anonymous poster hash: cdf78...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Se her dere som trodde jeg var en gutt. Å skal jeg få være ærlig, så synes jeg at jeg har for feminine ansiktstrekk til å bli kalt gutt, å det selv uten sminke.

 

Jeg fjernet bildet i quoten, visste ikke om du ville ha det tagget.

 

Uansett, jeg har fulgt med på denne tråden en stund for å tilfredsstille egen nysgjerrighet på brukerne her inne (ja, jeg er klar over at det mest sannsynlig høres veldig creepy ut).

 

Du er den som virkelig har skilt deg ut. Du er alltid blid på bildene dine, og jeg tror folk ser på deg som en de vil dra ned i gjørma med dem, fordi du er glad - det er ikke de. Ikke egentlig.

 

Ikke stopp med å legge ut bilder av deg selv, for kanskje det er flere her inne som blir oppmuntret av det blide ansiktet ditt! :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severus, du poster mange bilder her inne og på alle har du et veldig pent, ekte og varmt smil. En veldig fin utstråling. Synes faktisk du kler kort hår bedre, men det kan være fordi vi har fått sett deg med kort hår først, før langt.

Anonymous poster hash: ff695...045

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nydelig :)

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

 

Takk takk

 

Pretty lady :)

Tusen takk

 

Du kler veldig godt kort hår også :)

Takk, du har et fint smil selv. Å flettene dine var kjempesøte

 

Du ser flott ut på bildet men det er noe eget ved deg når du har håret kort, synes det kler deg kjempe bra. Det flotte ansiktet ditt kommer bedre frem :)

Anonymous poster hash: cdf78...276

Tusen takk AB

 

Vex, jeg synes det korte håret rammer inn ansiktet ditt så bra! Tok meg en liten kunstnerisk frihet, håper det faller i smak :)

 

attachicon.gifSkjermbilde 2015-09-11 kl. 01.55.29.png

Takk så mye

 

Jeg fjernet bildet i quoten, visste ikke om du ville ha det tagget.

 

Uansett, jeg har fulgt med på denne tråden en stund for å tilfredsstille egen nysgjerrighet på brukerne her inne (ja, jeg er klar over at det mest sannsynlig høres veldig creepy ut).

 

Du er den som virkelig har skilt deg ut. Du er alltid blid på bildene dine, og jeg tror folk ser på deg som en de vil dra ned i gjørma med dem, fordi du er glad - det er ikke de. Ikke egentlig.

 

Ikke stopp med å legge ut bilder av deg selv, for kanskje det er flere her inne som blir oppmuntret av det blide ansiktet ditt! :)

Takk, vel om jeg ikke smiler på bilder så ser jeg så sur ut. Man skulle tro jeg hadde solgt smør uten å få betaling

 

Severus, du poster mange bilder her inne og på alle har du et veldig pent, ekte og varmt smil. En veldig fin utstråling. Synes faktisk du kler kort hår bedre, men det kan være fordi vi har fått sett deg med kort hår først, før langt.

Anonymous poster hash: ff695...045

Takk AB. Hele familen sier også jeg kler kort best.

Her er blomster til alle :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:  :blomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ikke være sånn at man nødvendigvis er frekk og ufin fordi man sier (som svar på et direkte spørsmål fra den det gjelder) at man synes noen ser eldre ut enn de faktisk er. Dersom noen har vanskelig for å tro at noen oppriktig kan synes at en 29-åring ser 10 år eldre ut, i tillegg til å synes hun er vakker, så er det kanskje de som reagerer som er "ufine," som ikke engang tror at noen andre kan synes vedkommende er vakker.

Litt enig, men synes kommentarene er skrevet på en forvridd "jeg var da ikke frekk" måte, når det helt klart skinner igjennom at hensikten var nettopp den.

Når dét er sagt er det forskjell på å se voksen og gammel ut. Noen har et voksent utseende.

For øvrig synes jeg Noz ser ut som alderen sin, og at hun er nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...