Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

...og du er ikke lite frekk - som vanlig. :tunge1:

Anonymous poster hash: 0ab19...5a7

Frekk fordi jeg synes ho så ut som ho var rundt 40? Tydeligvis negativt å være det for dere. Synes ho var en vakker dame jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og du er ikke lite frekk - som vanlig. :tunge1:

Enig AB. Om man ikke har noe fint å si, kan man heller være stille.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du som sa hun hadde rynker. lol

Anonymous poster hash: f9e98...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre-fuckings-gud. Ja, jeg synes ho så litt eldre ut enn ho er, og ja jeg synes ho er veldig vakker. Hva. Er. Problemet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du er ikke lite frekk - som vanlig.  :tunge1:

Er folk frekke fordi vi svarer på spørsmålet om hva VI synes når hun spør? Bare fordi Fame skriver under brukernavnet sitt, så skal hun få for at hun er frekk? Folk svarer på et spørsmål som Noz SELV spurte om! Herrejesus

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier du som sa hun hadde rynker. lol

Jeg sa jeg synes det er sjarmerende med folk som har sånne smilerynker i øyenkrokene. Det var positivt ment, fordi jeg synes personlig det er vakkert
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre-fuckings-gud. Ja, jeg synes ho så litt eldre ut enn ho er, og ja jeg synes ho er veldig vakker. Hva. Er. Problemet

Ro deg ned nå, du har selv sagt du ikke orker å diskutere med meg. Så hvorfor gjør du det nå da?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det så ut som om ho var rundt 40. Ser ikke helt hvorfor det er et problem

Jeg tror en del folk bør holde seg vekk fra å stille spørsmål om hvilken alder man tror man er i siden mange reagerer så fælt hvis alderen blir høyere enn det de tror selv. Vil si bildene var noe uheldige fordi hvis jeg ikke visste at Noz var 29 år hadde jeg glatt tatt henne for å være i midten av 40-årene eller i slutten. Man kommer ikke bort ifra at synlige rynker i pannen og øyenrynker påvirker den sosiale alderen ganske mye. Beklageligvis det samme med kortere hår. Nå kan til Noz' forsvar sies at offline ser hun sikkert mye bedre ut, og vil bli tatt for å være yngre.

Anonymous poster hash: ace2f...72f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Det kan vel ikke være sånn at man nødvendigvis er frekk og ufin fordi man sier (som svar på et direkte spørsmål fra den det gjelder) at man synes noen ser eldre ut enn de faktisk er. Dersom noen har vanskelig for å tro at noen oppriktig kan synes at en 29-åring ser 10 år eldre ut, i tillegg til å synes hun er vakker, så er det kanskje de som reagerer som er "ufine," som ikke engang tror at noen andre kan synes vedkommende er vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får vel prøve å få den tilbake på rett kjør i løpet av natta. Beklager sidestilt :bond:

Kløft er tøft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...