Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Nja ønsker det... Men... Alle gode ting er 3;

Set fortsatt bortimot 40 år ut?

Ikke 40, men synes fremdeles 35 er passende :) Endret av jurgy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Stikk?? Jeg sa jo på forrige side at hun var pen på bildet? Jeg mente ikke noe vondt med kommentaren min, mente bare at hun kanskje ser eldre ut enn hva hun selv tror. Snakker av erfaring, begynner selv å bli voksen men føler jeg ser lik ut som jeg gjorde da jeg var 22. Det er nok bare jeg som synes det.  :laugh:

Anonymous poster hash: f9e98...fc6

 

 

Sikter ikke til noen her nå, men møter oooooofte mennesker som sier at de ser ung ut for alderen (og gjerne forteller om at folk ofte tror de er så mye yngre), og det stemmer sjelden, altså, jeg har jo øyne jeg også. 

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Hvem som svarer her er ikke alltid like vanskelig å se nei :ler: .. Men jeg har ikke følt noen stikk jeg, er bare glad for å høre st jeg ikke ser ut som dn liten jentevalp lenger!

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa hun var 29 :)

 

Enig med deg. Det ser også ut som hun er 29 år. Hva skjer med at folk tror at folk i slutten av tyveårene skal se ut som fjortiser? 

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrefred så frekke folk er her inne da!

 

Hvis dere som skriver at Noz ser ut som i slutten av 30-årene og begynnelsen av 40-årene virkelig mener det så burde dere virkelig ha tatt en ny synskontroll hos optikeren! 

 

Altså, jeg er 38 og ser mye eldre ut en Noz!

Endret av skruf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerping folkens!! Noz, en av grunnene til at folk tror du ser eldre er ut du smiler skikkelig bredt og tar i som fører til rynker. Hadde det vært et bilde, uten at du gjør noe hadde du sikkert sett yngre ut ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred så frekke folk er her inne da!

 

Hvis dere som skriver at Noz er i slutten av 30-årene og begynnelsen av 40-årene virkelig mener det så burde dere virkelig ha tatt en ny synskontroll hos optikeren! 

 

Altså, jeg er 38 og ser mye eldre ut en Noz!

Hun spør jo hvor gammel folk tror hun ser ut? Skal vi ikke svare ærlig da eller? Greit at vi ikke mener det samme men ærligtalt. Ikke spør om du ikke tåler svar.

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun spør jo hvor gammel folk tror hun ser ut? Skal vi ikke svare ærlig da eller? Greit at vi ikke mener det samme men ærligtalt. Ikke spør om du ikke tåler svar.

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

 

Jo, men har sett tendensen til her i tråden at enkelte ab-ere er utrolig frekke. F.eks den terningskast-personen... Noen går virkelig inn for å være ekle.

 

Og som sagt, har man øyne i hodet og er eldre enn fjorten så ser man fort at Noz ikke er 40. Men såklart, hvis man er veldig ung så er jo alt over 20 eldgammelt, så da kan jeg skjønne at de gjetter så høyt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ba de to første ab'ene å gjette men takk skruf og søtpaien, men det går heeeelt fint :) Det verste synes jeg er om noen tror jjeg skriver som AB her :lol: (jf innlegg over her) bruker aaaaaaldri den knappen!

Nattinatt :natta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred så frekke folk er her inne da!

 

Hvis dere som skriver at Noz ser ut som i slutten av 30-årene og begynnelsen av 40-årene virkelig mener det så burde dere virkelig ha tatt en ny synskontroll hos optikeren! 

 

Altså, jeg er 38 og ser mye eldre ut en Noz!

 

 

Skjerping folkens!! Noz, en av grunnene til at folk tror du ser eldre er ut du smiler skikkelig bredt og tar i som fører til rynker. Hadde det vært et bilde, uten at du gjør noe hadde du sikkert sett yngre ut ;)

 

Hva? Hæ? Jeg har ikke sett noen frekke svar her. I blant forstår jeg ikke enkelt, til og med Noz skriver at hun ikke syns folk er frekke, og det syns ikke jeg heller.

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men har sett tendensen til her i tråden at enkelte ab-ere er utrolig frekke. F.eks den terningskast-personen... Noen går virkelig inn for å være ekle.

 

Og som sagt, har man øyne i hodet og er eldre enn fjorten så ser man fort at Noz ikke er 40. Men såklart, hvis man er veldig ung så er jo alt over 20 eldgammelt, så da kan jeg skjønne at de gjetter så høyt. 

Man spør ikke et spørsmål man ikke tåler svar på. Alle har ikke like meninger! 

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Man spør ikke et spørsmål man ikke tåler svar på. Alle har ikke like meninger! 

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

 

 

Greit det, men nå har ikke Noz reagert på svarene? (svarene som for øvrig ikke er frekke)! Er det virkelig frekt at noen tror du er litt eldre enn du er? En er ikke akkurat gammel når en er i tredveårene. 

Anonymous poster hash: e56ae...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man spør ikke et spørsmål man ikke tåler svar på. Alle har ikke like meninger! 

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

 

Men likevel så kan man være litt grei? Eller hva?

 

Jeg skjønner man kan være litt tøffere når man ikke poster under nick, men synes uansett man kan tenke litt realistisk. 

 

Men som jeg skrev: hvis ab´ere er typ 14 år så er man eldgammel i en alder av 29 og snart klar for overgangsalder og aldersheim, så da kan jeg forstå at de gjetter på type 40+... (de vil få seg en overraskelse etterhvert som alderen biter de i baken..)

 

Edit:

 

Man ser tydelig at en person er relativt ung, så å gjette på at vedkommende er over 40 er ganske frekt så absolutt. Med tanke på tidligere historikk av ab´ere i denne tråden så går det helt klart frem at de svarer for å såre (ta bare terningkastpersonen som et eksempel)

Endret av skruf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man spør ikke et spørsmål man ikke tåler svar på. Alle har ikke like meninger! 

Anonymous poster hash: f7f6b...ee5

 

Dessuten heter det å stille et spørsmål, ikke å spørre et spørsmål. Sånn for å være korrekt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessuten heter det å stille et spørsmål, ikke å spørre et spørsmål. Sånn for å være korrekt.

Jeg synes også det så ut som om ho var rundt 40. Ser ikke helt hvorfor det er et problem

Edit: veldig standard å gå på språket til folk når man taper diskusjoner :P

Endret av Fame
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nozzejenta, jeg synes bare det er pent og sjarmerende med både menn og kvinner som har smilerynker i øyenkrokene. Søt er du

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det så ut som om ho var rundt 40. Ser ikke helt hvorfor det er et problem

Edit: veldig standard å gå på språket til folk når man taper diskusjoner :P

 

...og du er ikke lite frekk - som vanlig.  :tunge1:

Anonymous poster hash: 0ab19...5a7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det så ut som om ho var rundt 40. Ser ikke helt hvorfor det er et problem

Edit: veldig standard å gå på språket til folk når man taper diskusjoner :P

Det virker mer som at hun vinner ;) Endret av Jacklost
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...