Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Nei så nydelig du er. Nå fikk jeg enda mer vondt i hjertet over hva du har opplevd :( klem

Anonymous poster hash: 79886...de5

Hva har hun opplevd?

Anonymous poster hash: db2d9...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har hun opplevd?Anonymous poster hash: db2d9...d12

Det verste man kan oppleve, å miste ett barn.

Men blir feil å ta opp det i denne tråden. Håper ikke det var ufint av meg å nevne det her, men har fulgt henne her på kg hele veien, og det var litt sterkt for meg å få ett ansikt på brukeren nå.

Håper det var greit for Sobril at jeg brakte det på bane, hun er en av de sterkeste menneskene jeg har vært borti, og det må ha vært tøft for henne å være så åpen som hun har vært.

Hun fortjener virkelig å være lykkelig, så jeg ble kjempeglad da jeg leste at hun skulle gifte seg. Og for en helt vidunderlig vakker brud hun var :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Det verste man kan oppleve, å miste ett barn.

Men blir feil å ta opp det i denne tråden. Håper ikke det var ufint av meg å nevne det her, men har fulgt henne her på kg hele veien, og det var litt sterkt for meg å få ett ansikt på brukeren nå.

Håper det var greit for Sobril at jeg brakte det på bane, hun er en av de sterkeste menneskene jeg har vært borti, og det må ha vært tøft for henne å være så åpen som hun har vært.

Hun fortjener virkelig å være lykkelig, så jeg ble kjempeglad da jeg leste at hun skulle gifte seg. Og for en helt vidunderlig vakker brud hun var :)

Uff så trist :( Sobril virker så hyggelig, det er helt grusomt at hun har måttet oppleve noe som er det verste et menneske kan oppleve :(

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så nydelig du er. Nå fikk jeg enda mer vondt i hjertet over hva du har opplevd :( klem

Ja for det å miste et barn er jo bare fryd og gammen dersom man ser ut som en burugle.

(Enig i at Sobril er nydelig btw)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det å miste et barn er jo bare fryd og gammen dersom man ser ut som en burugle.

Hehe. Tenkte litt det samme ;)

Er vel kanskje noen som ser en sårhet i bildet? Man finner ofte den hos folk som har mistet. I hvert fall når man VET.

"Åpenbaringen" av å se ansikt til en trist historie?

Men jeg takker for komplimentet, og tror ikke vedkommende mente at det er lettere å miste barn dersom man er mindre pen :)

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Enig i at Sobril er nydelig btw)

Uff mente det ikke sånn.

Ser at det ble en uheldig setning.

Var mere at jeg har klart å distansere meg litt fra den vonde historien hennes da det kun var en "anonym" bruker på ett forum, men nå som jeg så ansiktet hennes stakk det litt ekstra i hjertet.

Det var helt uavhengig av at hun var nydelig, hadde vært vondt uansett hvordan hun hadde sett ut.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff mente det ikke sånn.

Var mere at jeg har klart å distansere meg litt fra den vonde historien hennes da det kun var en "anonym" bruker på ett forum, men nå som jeg så ansiktet hennes stakk det litt ekstra i hjertet.

Det var helt uavhengig av at hun var nydelig, hadde vært vondt uansett hvordan hun hadde sett ut.

Se over. Og takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff mente det ikke sånn.

Jeg skjønner at du mente det godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...