Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl
5 timer siden, Liima skrev:

Her har dere meg!

14805532_10154527979435528_162756239_n.jpg

Nydelig jente :kghjerte:

2 timer siden, saratool skrev:

det var meg det var sæd på ikke bildet :fnise:

Fint med sæd over naken hud :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, vi vokste opp sammen, hun er 12 år allerede

tumblr_ofednwoEWM1sks8qho3_1280.jpg

55 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

så herlig søt hund du har :hjerter:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
14 minutter siden, Severus skrev:

Takk, vi vokste opp sammen, hun er 12 år allerede

tumblr_ofednwoEWM1sks8qho3_1280.jpg

:rodmer: nydelig! Dachs er min favoritt, hadde en selv da jeg vokste opp. Døde når jeg var 18 og savner han fortsatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ludolek
7 timer siden, Rossin skrev:

Dette er å slenge dritt:

...etter at en bruker har lagt ut bilde av brystene sine.

Jeg er helt enig i at det er mye negative kommentarer fra Arabella til tider, og selvsagt er det jo ikke nødvendig å snakke nedsettende til noen som har valgt å ta korrigerende kirurgi. 

Samtidig tenker jeg at dersom en velger å legge ut bilder hvor den kroppsdelen(det være seg muskler som kommer av anabole steroider, silikonbryster, eller noe annet) så må man ta i betraktning at det kan kommenteres i en offentlig tråd på et offentlig forum.

Jeg støtter ikke nødvendigvis ordlyden her, men om jeg legger ut bilde med falske øyevipper og filter - og noen gir meg komplimenter for vippene og bra hud- hvorpå andre påpeker at det ikke er ekte så...tja. Det er er jo ikke superhyggelig, men det er jo heller ikke feil fremstilling av virkeligheten. 

Ja, vedkommende og andre AB`er kan uttrykke seg muggent - men altså; velger en legge ut puppebilde av silikonpupper så må en nesten forvente at noen ser det og kan komme til å kommentere det. Men det er jo ikke dermed sagt at man ikke kan være hyggelig, selv om jeg har litt vanskelig for å se hvordan man skulle klart det.

Nå tar jeg selvsagt forbehold om at det ikke var silikon i det tilfellet, men det så veldig sånn ut og puppene var jo unektelig godt i fokus på en unaturlig måte(med unaturlig mener jeg ikke feil, bare at man selvsagt ser det selv og at det er quite obvious)

Legger du ut bilder av pikken din etter du har brukt penispumpe får vel du og kommentarer :P Legger jeg ut bilde av underlivet mitt etter brasiliansk voksing er det jo ingen som klikker om det blir påpekt og at noen ihuga hårelskere påpeker at kvinner er født med kjønnshår. 

Som sagt: det er fint å mane til hyggelig tone. Men samtidig er det noe merkelig med verden om silikonpupper er blitt så utbredt og vanlig at det ikke er lov å identifisere det som unaturlig - noe det jo uavhengig av preferanser ER. Akkurat som fettsuging, operasjon av kjønnslepper, bolemuskler og restylane er helt og fullstendig unaturlig. Det er ikke dermed sagt at jeg aldri kunne gjort det selv og vært helt OK og fornøyd med det. Men naturlig meg er det jo aldri.

Endret av Ludolek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder? :nigo: 

Jeg burde skrive oppgave, så det gjør jeg selvfølgelig ikke. Brukte hele ungdomstida mi på å hate fjeset mitt i profil, og aldri våge å gå med håret i hestehale. Har fortsatt lit tendenser, så.. eksponeringsterapi! 

jwkdkjohnrgfs.jpg

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
6 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg burde skrive oppgave, så det gjør jeg selvfølgelig ikke. Brukte hele ungdomstida mi på å hate fjeset mitt i profil, og aldri våge å gå med håret i hestehale. Har fortsatt lit tendenser, så.. eksponeringsterapi! 

Du ser nydelig ut :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

jwkdkjohnrgfs.jpg

Hadde lett tatt deg med ut på en Ægir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Hva var det du ikke likte med profilen din? Du er pen

Anonymkode: 688aa...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Du er så fin, kisskiss :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Vakker!

Anonymkode: 512e9...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
26 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Du er nydelig asså! 😍

Hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl
27 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Nydelig :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

jwkdkjohnrgfs.jpg

Jeg ber om tillatelse til å ramme inn det bildet og henge det på veggen. Som fasit til hvordan en ansiktsprofil skal se ut 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ludolek skrev:

Jeg er helt enig i at det er mye negative kommentarer fra Arabella til tider, og selvsagt er det jo ikke nødvendig å snakke nedsettende til noen som har valgt å ta korrigerende kirurgi. 

Samtidig tenker jeg at dersom en velger å legge ut bilder hvor den kroppsdelen(det være seg muskler som kommer av anabole steroider, silikonbryster, eller noe annet) så må man ta i betraktning at det kan kommenteres i en offentlig tråd på et offentlig forum.

Jeg støtter ikke nødvendigvis ordlyden her, men om jeg legger ut bilde med falske øyevipper og filter - og noen gir meg komplimenter for vippene og bra hud- hvorpå andre påpeker at det ikke er ekte så...tja. Det er er jo ikke superhyggelig, men det er jo heller ikke feil fremstilling av virkeligheten. 

Ja, vedkommende og andre AB`er kan uttrykke seg muggent - men altså; velger en legge ut puppebilde av silikonpupper så må en nesten forvente at noen ser det og kan komme til å kommentere det. Men det er jo ikke dermed sagt at man ikke kan være hyggelig, selv om jeg har litt vanskelig for å se hvordan man skulle klart det.

Nå tar jeg selvsagt forbehold om at det ikke var silikon i det tilfellet, men det så veldig sånn ut og puppene var jo unektelig godt i fokus på en unaturlig måte(med unaturlig mener jeg ikke feil, bare at man selvsagt ser det selv og at det er quite obvious)

Legger du ut bilder av pikken din etter du har brukt penispumpe får vel du og kommentarer :P Legger jeg ut bilde av underlivet mitt etter brasiliansk voksing er det jo ingen som klikker om det blir påpekt og at noen ihuga hårelskere påpeker at kvinner er født med kjønnshår. 

Som sagt: det er fint å mane til hyggelig tone. Men samtidig er det noe merkelig med verden om silikonpupper er blitt så utbredt og vanlig at det ikke er lov å identifisere det som unaturlig - noe det jo uavhengig av preferanser ER. Akkurat som fettsuging, operasjon av kjønnslepper, bolemuskler og restylane er helt og fullstendig unaturlig. Det er ikke dermed sagt at jeg aldri kunne gjort det selv og vært helt OK og fornøyd med det. Men naturlig meg er det jo aldri.

Synes faktisk man kan holde seg god til å komme med slike kommentarer uansett om person har silikon eller ikke. Folk får tenke hva de vil, men du må ikke si alt du tenker. Det er ikke nødvendig å påpeke hva personen har gjort med kropp og utseende. Arabella kom med en kommentar i den andre tråden,  at brukeren ikke hadde fått så mange likes og positive kommentarer fra menn hvis hun ikke hadde silikon. En utrolig unødvendig og smålig kommentar. Selv om personen har silikon, restylane, løsvipper, falske negler er wathever, så er det ingen grunn til å påpeke det på en negativ måte. Alle er forskjellige og godta heller det :) 

Anonymkode: 557ea...d65

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...