Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?

danbanan

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, canacas skrev:

Har lagt ut bilde 4 ganger tror jeg. Totalt 3 forskjellige. Det er slik vi jevner ut snittet vettu, ved å delta. 

Du er i øvre sjikt. :) Jeg får nok tyn i andre tråder og vil ikke utsette meg for ytterligere latterliggjøring i en utseendetråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Arabella skrev:

Mange av dere menn faller nesegrus for falske bryster og snakker hånlig og stygt om "brukte" bryster. Andre eksempler? Du skrev "mange".

Ja, f.eks. den gangen ei jente la ut et 17.maibilde av seg selv og kjæresten, og du slakta henne fordi hun hadde en kjole med utringning på nasjonaldagen.

...og jeg kunne ha fortsatt.

Ja, "mange menn" sier mye rart. Jeg skjønner bare ikke hvorfor du skal la det går ut over de (kvinnene) som legger ut bilde av seg selv. Er det liksom en slags folkeopplysning du driver? Du responderer ofte godt på mennene som legger ut bilde av kroppen sin her. Gir det meg rett til å kritisere dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Arabella skrev:

Du er i øvre sjikt. :) Jeg får nok tyn i andre tråder og vil ikke utsette meg for ytterligere latterliggjøring i en utseendetråd.

Først og fremst er jeg rimelig medium, men takk for komplimentet :)

Øvrig forstår jeg argumentet ditt svært godt. Det er en som la ut bilde av seg selv (ikke i denne tråden) for deretter skryte av hvor mange damer han hadde feid over samtidig som han anklager kvinner for å være horer om de ikke har mindre enn 5 hakk i sengestolpen. Med tanke på at jeg hadde sett hvordan han ser ut, fikk vite hvor gammel han er og så hvordan han skrev - tar han ikke seriøst for fem faans øre. 

Jeg innser at jeg kanskje ikke burde skrevet dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rossin skrev:

Ja, f.eks. den gangen ei jente la ut et 17.maibilde av seg selv og kjæresten, og du slakta henne fordi hun hadde en kjole med utringning på nasjonaldagen.

...og jeg kunne ha fortsatt.

Ja, "mange menn" sier mye rart. Jeg skjønner bare ikke hvorfor du skal la det går ut over de (kvinnene) som legger ut bilde av seg selv. Er det liksom en slags folkeopplysning du driver? Du responderer ofte godt på mennene som legger ut bilde av kroppen sin her. Gir det meg rett til å kritisere dem?

Du har virkelig lagt meg for hat, du. Lagrer du alt jeg skriver som du oppfatter som negativt? Når det gjelder 17. mai-bildet, var jeg slett ikke alene om å synes den påkledningen var høyst upassende på nasjonaldagen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
14 minutter siden, canacas skrev:

Har lagt ut bilde 4 ganger tror jeg. Totalt 3 forskjellige. Det er slik vi jevner ut snittet vettu, ved å delta. 

Du er jo nydelig :rodmer: Du ser ung og pen ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
På 10/20/2016 den 23.15, Mysticgirl skrev:

Synd jeg gikk glipp av bilde, elsker bilder med sæd på :fnise:

det var meg det var sæd på ikke bildet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
2 timer siden, canacas skrev:

Først og fremst er jeg rimelig medium, men takk for komplimentet :)

Øvrig forstår jeg argumentet ditt svært godt. Det er en som la ut bilde av seg selv (ikke i denne tråden) for deretter skryte av hvor mange damer han hadde feid over samtidig som han anklager kvinner for å være horer om de ikke har mindre enn 5 hakk i sengestolpen. Med tanke på at jeg hadde sett hvordan han ser ut, fikk vite hvor gammel han er og så hvordan han skrev - tar han ikke seriøst for fem faans øre. 

Jeg innser at jeg kanskje ikke burde skrevet dette. 

Medium? Hvorfor snakker du ned på deg selv slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel stort sett de samme gamle fjesene i denne tråden heile tiden? :P

Anonymkode: ae25a...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du får legge ut du da om du har noe å komme med.

Anonymkode: b0011...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
10 minutter siden, Jacklost skrev:

Medium? Hvorfor snakker du ned på deg selv slik?

Selvinnsikt og greit nok syn :laugh: Glem nå det, selvtillit har jeg læll og jeg er happy slik jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får bidra med noe selv da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åneida. Det er stort sett mest fjaspjatt og utenomsnakk her. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
41 minutter siden, canacas skrev:

Selvinnsikt og greit nok syn :laugh: Glem nå det, selvtillit har jeg læll og jeg er happy slik jeg er :)

Bra du har god selvtillit :klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Arabella skrev:

Du har virkelig lagt meg for hat, du. Lagrer du alt jeg skriver som du oppfatter som negativt? Når det gjelder 17. mai-bildet, var jeg slett ikke alene om å synes den påkledningen var høyst upassende på nasjonaldagen.

Det handler ikke om å legge noen for hat. Du slenger dritt til de unge damene som legger ut bilder av seg, og når det påpekes, ber du om eksempler... Når du får eksempler, begynner du å bortforklare. Så går det en liten stund, en ny, pen jente, legger ut noe du ikke liker, og du slenger dritt igjen... Så blir det atter en gang påpekt, og du kommer med det samme "Hva? Jeg? Kan jeg få eksempler på det?".

Samtidig som du oppfører deg sånn mot de unge damene, oppfører du deg ganske grisete mot de ungen mennene, med seksfikserte meldinger og den slags. Hykleriet er så tykt at det kan skjæres med kniv... Kan du ikke bare slutte å kommentere stygt til jentene som legger ut? Du er en voksen dame, så dette burde ikke være vanskelig for deg.

Igjen, dette handler ikke om at du legges for hat. Det handler om at du oppfører deg dårlig mot jenter, til og med helt ned i tenårene. På tide å ta selvkritikken, og prøve å gjøre noe med denne karakterbristen din.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236
3 minutter siden, Yme skrev:

Det handler ikke om å legge noen for hat. Du slenger dritt til de unge damene som legger ut bilder av seg, og når det påpekes, ber du om eksempler... Når du får eksempler, begynner du å bortforklare. Så går det en liten stund, en ny, pen jente, legger ut noe du ikke liker, og du slenger dritt igjen... Så blir det atter en gang påpekt, og du kommer med det samme "Hva? Jeg? Kan jeg få eksempler på det?".

Samtidig som du oppfører deg sånn mot de unge damene, oppfører du deg ganske grisete mot de ungen mennene, med seksfikserte meldinger og den slags. Hykleriet er så tykt at det kan skjæres med kniv... Kan du ikke bare slutte å kommentere stygt til jentene som legger ut? Du er en voksen dame, så dette burde ikke være vanskelig for deg.

Igjen, dette handler ikke om at du legges for hat. Det handler om at du oppfører deg dårlig mot jenter, til og med helt ned i tenårene. På tide å ta selvkritikken, og prøve å gjøre noe med denne karakterbristen din.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bruker115236
4 timer siden, Liima skrev:

Her har dere meg!

Du er kjempe pen!

På 22.10.2016 den 3.10, Severus skrev:

Meg og gammel dachsen 

så herlig søt hund du har :hjerter:

På 20.10.2016 den 21.28, Miklo Velka skrev:

Ikke helt nytt, men følte bare at det var på tide at vi fikk se et bilde i tråden igjen.

Så kjekk du er!

På 20.10.2016 den 22.58, KristineS skrev:

Bidrar nok en gang med et "sminkeeksperiment-bilde" ^^,

Veldig kul halloween-sminke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Yme skrev:

Kunne ønske jeg kunne plusse dette hundre ganger 

Endret av Lady
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Yme skrev:

Spot on. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...