Gjest Ajax Skrevet 22. oktober 2016 #28381 Del Skrevet 22. oktober 2016 2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Fjernet skjegget for noen dager siden, da jeg klarte å dumme meg ut mens jeg trimmet og måtte fjerne alt. Føler meg så rar uten... meh... jaja, får vel begynne å spare igjen. Håper skjegg sparingen går bedre for deg, @Cyrus. Akkurat når jeg trodde du ikke klarte å se bedre ut så poster du et slikt bilde... Jeg skal innrømme at jeg er en smule skuffet over at du tok det, men slapp helt av. Jeg skal spare for oss begge 😎 Er det hårsparing som er neste på lista eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 22. oktober 2016 #28382 Del Skrevet 22. oktober 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Akkurat når jeg trodde du ikke klarte å se bedre ut så poster du et slikt bilde... Jeg skal innrømme at jeg er en smule skuffet over at du tok det, men slapp helt av. Jeg skal spare for oss begge 😎 Er det hårsparing som er neste på lista eller? Hahahahah. Sjarmen din. Merci bocoup <3 Hvis jeg skal få være helt ærlig så var jeg kjempe skuffet selv. Jeg ELSKER skjegg. Men drev å finpussa skjegget også klarte jeg å ta vekk litt for mye og det ble usymmetrisk, så jeg bare fjernet alt. Men skal begynne å spare igjen med en gang og siden jeg har pakistanske gener tar det sikkert bare noen timer før jeg rocker skjegg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. oktober 2016 #28383 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 16 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Fjernet skjegget for noen dager siden, da jeg klarte å dumme meg ut mens jeg trimmet og måtte fjerne alt. Føler meg så rar uten... meh... jaja, får vel begynne å spare igjen. Håper skjegg sparingen går bedre for deg, @Cyrus. Nice Du ser ut som en helt annen person nå, rart hvor mye man kan forandre seg ved å fjerne skjegg eller endre hårsveis Kjekt å se deg tilbake, du var borte i flere uker Endret 22. oktober 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. oktober 2016 #28384 Del Skrevet 22. oktober 2016 15 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Fjernet skjegget for noen dager siden, da jeg klarte å dumme meg ut mens jeg trimmet og måtte fjerne alt. Føler meg så rar uten... meh... jaja, får vel begynne å spare igjen. Håper skjegg sparingen går bedre for deg, @Cyrus. Du er så kjekk, jeg blir målløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 22. oktober 2016 #28385 Del Skrevet 22. oktober 2016 14 timer siden, RaspberryPi skrev: Kos dere med 5 minutter med dobbelthakeselfie (Sånn...da var oppmerksomhetsbehovet mitt tilfredsstilt ) Jeg gikk glipp av dobbelhakeselfie 😔😔😔😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 22. oktober 2016 #28386 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt. Spørsmål til moderering tas på pm til moderator eller på ris og ros. Daenerys, adm. Endret 22. oktober 2016 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 22. oktober 2016 #28387 Del Skrevet 22. oktober 2016 22 minutter siden, Jacklost skrev: Nice Du ser ut som en helt annen person nå, rart hvor mye man kan forandre seg ved å fjerne skjegg eller endre hårsveis Kjekt å se deg tilbake, du var borte i flere uker Haha, ja. Ser så ung ut. Men hår / skjegg / klesstil kan påvirke utseendet stort. Ja, litt hektisk for tiden, så er veldig lite på KG. Blir bedre nærmere ferien da. 22 minutter siden, Mysticgirl skrev: Du er så kjekk, jeg blir målløs Åååååh. Tusen takk fineste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 22. oktober 2016 #28388 Del Skrevet 22. oktober 2016 1 time siden, Uchiha Madbrah skrev: Fjernet skjegget for noen dager siden, da jeg klarte å dumme meg ut mens jeg trimmet og måtte fjerne alt. Føler meg så rar uten... meh... jaja, får vel begynne å spare igjen. Håper skjegg sparingen går bedre for deg, @Cyrus. Du er ikke bare kjekk. Du er vakker-nydelig-kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. oktober 2016 #28389 Del Skrevet 22. oktober 2016 1 time siden, Uchiha Madbrah skrev: Fjernet skjegget for noen dager siden, da jeg klarte å dumme meg ut mens jeg trimmet og måtte fjerne alt. Føler meg så rar uten... meh... jaja, får vel begynne å spare igjen. Håper skjegg sparingen går bedre for deg, @Cyrus. Skjegg er alltid bedre, men du er passeli' heit uten og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaspberryPi Skrevet 22. oktober 2016 #28390 Del Skrevet 22. oktober 2016 1 time siden, Lady skrev: Jeg gikk glipp av dobbelhakeselfie 😔😔😔😔 Haha søta Du gikk ikke glipp av stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. oktober 2016 #28391 Del Skrevet 22. oktober 2016 6 minutter siden, RaspberryPi skrev: Haha søta Du gikk ikke glipp av stort Dumt å poste så sent når mange av oss har lagt seg /: Jeg var veldig nysgjerrig på hvordan du ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaspberryPi Skrevet 22. oktober 2016 #28392 Del Skrevet 22. oktober 2016 15 minutter siden, Jacklost skrev: Dumt å poste så sent når mange av oss har lagt seg /: Jeg var veldig nysgjerrig på hvordan du ser ut Tror det var rundt midnatt. Det er da vel ikke så sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. oktober 2016 #28393 Del Skrevet 22. oktober 2016 Akkurat nå, RaspberryPi skrev: Tror det var rundt midnatt. Det er da vel ikke så sent Kommer det en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 22. oktober 2016 #28394 Del Skrevet 22. oktober 2016 På 7.10.2016 den 1.07, Silfen skrev: Snasen sveis etter å ha rullet rundt i lyngen med en jack russel med adhd. Så flott og sporty du er! Og du har et så godt et smil! Du er så gledestrålende når du smiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 22. oktober 2016 #28395 Del Skrevet 22. oktober 2016 2 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Fjernet skjegget for noen dager siden, da jeg klarte å dumme meg ut mens jeg trimmet og måtte fjerne alt. Føler meg så rar uten... meh... jaja, får vel begynne å spare igjen. Håper skjegg sparingen går bedre for deg, @Cyrus. Åhh, du er kjekk! De øynene, og den munnen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 22. oktober 2016 #28396 Del Skrevet 22. oktober 2016 På 20.10.2016 den 21.28, Miklo Velka skrev: Ikke helt nytt, men følte bare at det var på tide at vi fikk se et bilde i tråden igjen. Du er en sånn rå hunk som vi damene liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. oktober 2016 #28397 Del Skrevet 22. oktober 2016 Med alle komplimentene mennene får her så lurer jeg på om jeg burde gro skjegg med, virker som damer digger det utifra alle å du er så heit osv innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. oktober 2016 #28398 Del Skrevet 22. oktober 2016 5 minutter siden, Majott skrev: Du er en sånn rå hunk som vi damene liker! Du mener dere liker menn med skjegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 22. oktober 2016 #28399 Del Skrevet 22. oktober 2016 16 minutter siden, Jacklost skrev: Med alle komplimentene mennene får her så lurer jeg på om jeg burde gro skjegg med, virker som damer digger det utifra alle å du er så heit osv innleggene Jeg foretrekker menn uten skjegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 22. oktober 2016 #28400 Del Skrevet 22. oktober 2016 11 minutter siden, Jacklost skrev: Du mener dere liker menn med skjegg? Liker menn både med og uten skjegg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg