Gjest RaspberryPi Skrevet 20. oktober 2016 #28321 Del Skrevet 20. oktober 2016 ....dirty, dirty minds.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. oktober 2016 #28322 Del Skrevet 20. oktober 2016 2 minutter siden, RaspberryPi skrev: ....dirty, dirty minds.. Aw, trodde du hadde posta bilde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaspberryPi Skrevet 20. oktober 2016 #28323 Del Skrevet 20. oktober 2016 Akkurat nå, Jacklost skrev: Aw, trodde du hadde posta bilde nå I denne grisetråden? Nånei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. oktober 2016 #28324 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) 1 minutt siden, RaspberryPi skrev: I denne grisetråden? Nånei. Hva med i en tråd dedikert til deg? Endret 20. oktober 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaspberryPi Skrevet 20. oktober 2016 #28325 Del Skrevet 20. oktober 2016 Akkurat nå, Jacklost skrev: Hva med i en tråd dedikert til deg? Haha nei, ellers takk. Bare denne sara-personen begynner å poste igjen snart nå så glemmer dere meg alle mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 20. oktober 2016 #28326 Del Skrevet 20. oktober 2016 6 timer siden, Cyrus skrev: Bruh... Du må skylle øyet med saltvann etterpå. Trodde du var såpass rutinert ass 😐 Sexråd 101 med Cyrus og Katten. Takk for tipset på vegne av meg og alle andre som har hatt svie på øyet i timesvis. 3 timer siden, kisskissbangbang skrev: Stiller du med mensblod? Du eeer så ekkelt du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 20. oktober 2016 #28327 Del Skrevet 20. oktober 2016 9 timer siden, canacas skrev: Hei du, jeg så ikke bildene dine i natt. Det er egentlig greit, for jeg er sikker på at du er en nydelig jente uansett Skriver til deg nå fordi jeg egentlig er litt bekymret for deg. Ikke fordi jeg tror du ikke kan ta hånd om deg selv altså. Om jeg husker rett så er det såpass aldersforskjell mellom oss at jeg kunne vært mora di så det er sikkert bare morsinstinktet som hopper inn her. Lov meg at du tar vare på deg selv! takk. jeg trenger ikke å bli reddet fra meg selv. lover at jeg tar vare på meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. oktober 2016 #28328 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Rainstorm skrev: Sexråd 101 med Cyrus og Katten. Takk for tipset på vegne av meg og alle andre som har hatt svie på øyet i timesvis. Du eeer så ekkelt du! o.O Hva i huleste er det som skjer med denne tråden 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 20. oktober 2016 #28329 Del Skrevet 20. oktober 2016 7 minutter siden, Jacklost skrev: o.O Hva i huleste er det som skjer med denne tråden 😜 Haha! Ikke spør meg! Det var ikke JEG som anbefalte saltvann mot svie på øyet akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. oktober 2016 #28330 Del Skrevet 20. oktober 2016 Akkurat nå, Rainstorm skrev: Haha! Ikke spør meg! Det var ikke JEG som anbefalte saltvann mot svie på øyet akkurat! Jeg er bare glad jeg motsto fristelsen til å se det bildet Utifra reaksjonene her så var det er ekkelt syn 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 20. oktober 2016 #28331 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Hver bidige gang det er perversiteter involvert i denne tråden er det alltid *kremt* visse brukere involvert. Slår aldri feil Endret 20. oktober 2016 av toothfairy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 20. oktober 2016 #28332 Del Skrevet 20. oktober 2016 40 minutter siden, toothfairy skrev: Hver bidige gang det er perversiteter involvert i denne tråden er det alltid *kremt* visse personer involvert. Slår aldri feil Ja hører du det @kisskissbangbang. Hold det jævla mensblodet ditt for dæ sjæl!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 20. oktober 2016 #28333 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, Jacklost skrev: Jeg er bare glad jeg motsto fristelsen til å se det bildet Utifra reaksjonene her så var det er ekkelt syn 😬 Så du innrømmer at du ble fristet 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. oktober 2016 #28334 Del Skrevet 20. oktober 2016 Akkurat nå, Cyrus skrev: Så du innrømmer at du ble fristet 🙄 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. oktober 2016 #28335 Del Skrevet 20. oktober 2016 10 minutter siden, Cyrus skrev: Ja hører du det @kisskissbangbang. Hold det jævla mensblodet ditt for dæ sjæl!!! Det var ikke det du sa på PM. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 20. oktober 2016 #28336 Del Skrevet 20. oktober 2016 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Det var ikke det du sa på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludolek Skrevet 20. oktober 2016 #28337 Del Skrevet 20. oktober 2016 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Det var ikke det du sa på PM. Er det nå jeg skal fortelle den sanne historien(jeg kødder dessverre ikke) om en fyr ei venninne lå med som var rimelig out there i form av nærmest satanist/okkultist eller hva jeg skal kalle det:.......som tente på, og hadde samling hengende i taket av brukte....åh herregud jeg orker ikke gjengi det engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 20. oktober 2016 #28338 Del Skrevet 20. oktober 2016 16 minutter siden, Cyrus skrev: Ja hører du det @kisskissbangbang. Hold det jævla mensblodet ditt for dæ sjæl!!! Nåååw og jeg som trodde det var du som var dronningen i det kongelige pervotrekløveret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. oktober 2016 #28339 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 minutt siden, toothfairy skrev: Nåååw og jeg som trodde det var du som var dronningen i det kongelige pervotrekløveret Plot twist, det viser seg at det faktisk er meg som er lederen over det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. oktober 2016 #28340 Del Skrevet 20. oktober 2016 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg