Gjest Daryl Dixon Skrevet 14. oktober 2016 #28221 Del Skrevet 14. oktober 2016 @dillyduzit Du er slående vakker! Intet mindre! Og veldig naturlig og feminin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 14. oktober 2016 #28222 Del Skrevet 14. oktober 2016 29 minutter siden, canacas skrev: Digger filter på Snapchat @Jacklost og @Mysticgirl. Bildet blir borte snart, vær raske! Skuddåret kom tidlig. HEY! Jeg ville også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 14. oktober 2016 #28223 Del Skrevet 14. oktober 2016 5 timer siden, dillyduzit skrev: Fant fram kameraet igjen. Wow! Du er vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #28224 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) 16 minutter siden, Jacklost skrev: Eller finne ut en måte å tukle med tiden 12 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja En siste sjanse 1 minutt Endret 14. oktober 2016 av canacas minuttet gikk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #28225 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, canacas skrev: En siste sjanse 1 minutt Jeg synes fortsatt at du ser ut som at du er i 20 årene, vakre damen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. oktober 2016 #28226 Del Skrevet 14. oktober 2016 5 minutter siden, canacas skrev: En siste sjanse 1 minutt Endelig fikk jeg se deg . Du er jo nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #28227 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Mysticgirl skrev: Endelig fikk jeg se deg . Du er jo nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. oktober 2016 #28228 Del Skrevet 14. oktober 2016 Sier meg enig med resten av flokken, dilly, finling! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #28229 Del Skrevet 14. oktober 2016 11 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg synes fortsatt at du ser ut som at du er i 20 årene, vakre damen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #28230 Del Skrevet 14. oktober 2016 Flott dame Canacas Anonymkode: 5a839...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #28231 Del Skrevet 14. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Var ikke du på mote.no før? Anonymkode: c6592...d6a åååååh, mote.no!!!! memoriees Anonymkode: 6eeba...f49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 14. oktober 2016 #28232 Del Skrevet 14. oktober 2016 6 timer siden, dillyduzit skrev: Fant fram kameraet igjen. For et bilde! Veldig pen. 6 timer siden, Rainstorm skrev: @dillyduzit Så vakker du er! Øynene dine, fantastiske, men så uttrykksfulle. Jeg ... ja, jeg elsket dette bildet. Ikke sånn bare fordi "å, så pen du er", men det bergtok meg på en måte, bildet. Det er kunstnerisk, nærmest poetisk. Alt det trenger er en tittel og det kan stilles ut i et galleri. Jeg tror jeg hadde fått ro i sjela og blitt knust på samme tid hvis jeg hadde hatt dette hengende på veggen. Har du drevet mye med foto? Fargene, lyset, skarp/uskarpt, det ble bare helt pokkers rett dette her. Jeg er supernysgjerrig på hva du tenkte på, eller hva du prøvde å uttrykke, og det hadde vært så spennende å vite hvilken tittel du ville valgt om du måtte. Haha, jeg har en anelse om at jeg går litt overboard nå, men jeg er regelrett bergtatt. Jeg ser for meg et galleri der dette er utstilt i stor skala, men din valgte tittel. Jeg opplever uttrykket som fokusert, målbevisst, unåelig, som at jeg ser på noen i et øyeblikk der de ikke aner at de kan bli sett. Og så står mennesker der og beundrer eller ikke beundrer, tenker det de tenker om dette bildet, når de er ferdig kanskje som jeg, etter å ha lagt så mye i det, men endt opp med følelsen av at iakttar noen som er borte i sin egen verden i sine egne tanker, så runder man hjørnet og på veggen rett foran seg er det et nytt bilde, også i stor skala, nesten helt likt bare at blikket har flyttet seg til å se rett inn i øynene på den besøkende. Og blikket kan være sint, flørtende, leende, bare ett eller annet, men som uansett hvilket humør, ville på en måte sagt "jeg ser deg nok". Herlighet, hva har du gjort med meg! Edit: Jeg tenkte litt videre og kom på et konsept. En utstilling som mikser bilder med kreative tekster. Den besøkende kunne enten velge å lese teksten først, lage seg et mentalt bilde av dette mennesket, erfare teksten som på sin måte poetisk og kunstnerisk, for så å se bildet som var knyttet opp mot teksten, vurdere hvordan deres egen oppfatning passet eller ikke passet med personen det var knyttet til. Alt fiksjon riktignok. Eller de kunne velge motsatt, se bildet først, få sitt inntrykk, for deretter å lese teksten. Tekstene hadde heller ikke trengt å være synlig knyttet til et spesifikt bilde, og de besøkende kunne fått muligheten til å leke med kreativiteten, kunne dette faktisk passet til denne personen (som billedlig) har et SÅ annerledes uttrykk enn personen det egentlig hører til? osv. De ville valgt selv om de ville se kunstnernes utgangspunkt. Og selve prosessen, man arbeidet sammen, begge gjorde halve utgangspunkt og deretter halve basert på det den andre kom med. Okeiokei, ferdig nå! Edit2: Kanskje utstillingen kunne hett "Jeg kunne vært deg". Man kan ikke gjøre annet enn å like deg, Rainstorm! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 15. oktober 2016 #28233 Del Skrevet 15. oktober 2016 På 14.10.2016 den 14.19, dillyduzit skrev: Fant fram kameraet igjen. Herregud så nydelig du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 16. oktober 2016 #28234 Del Skrevet 16. oktober 2016 På 13.10.2016 den 23.31, Severus skrev: Kan bekrefte, Yme er super hot Jeg har så fruktbare fødehofter ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 17. oktober 2016 #28235 Del Skrevet 17. oktober 2016 På 10/12/2016 den 23.35, Yme skrev: Jeg syns det er gøy å se hvordan folk ser ut, av en eller annen grunn. Veit egentlig ikke helt hva det kommer av. Hvorfor liker folk å vise bilder? det tenkte jeg ikke på. det er litt morsomt å se hvem som gjemmer seg bak navnene liksom. jeg liker å vise frem bilder fordi det er spennende å høre hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. oktober 2016 #28236 Del Skrevet 17. oktober 2016 Det er stille her i ukedagene gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #28237 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hele forumet her, er vel egentlig ganske stille for tiden? Anonymkode: ae25a...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. oktober 2016 #28238 Del Skrevet 17. oktober 2016 Husker at det var masse krangling her nesten hver dag Men nå skjer det så og si aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 18. oktober 2016 #28239 Del Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Har blitt alt for stille her ja, @Jacklost. Her er en liten sminkefri-selfie 😘 Har nesten sluttet helt å bruke sminke i hverdagen nå, og merker at huden min er mye freshere. Endret 19. oktober 2016 av Bruker115236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 18. oktober 2016 #28240 Del Skrevet 18. oktober 2016 På 14.10.2016 den 14.19, dillyduzit skrev: Fant fram kameraet igjen. Utrolig pen! Enig med kommentaren til Rainstorm 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg