AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #28201 Del Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, dillyduzit skrev: Fant fram kameraet igjen. Hehe. Var ikke du på mote.no før? Anonymkode: c6592...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. oktober 2016 #28202 Del Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Var ikke du på mote.no før? Anonymkode: c6592...d6a Neimen jøss, stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 14. oktober 2016 #28203 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) @dillyduzit Så vakker du er! Øynene dine, fantastiske, men så uttrykksfulle. Jeg ... ja, jeg elsket dette bildet. Ikke sånn bare fordi "å, så pen du er", men det bergtok meg på en måte, bildet. Det er kunstnerisk, nærmest poetisk. Alt det trenger er en tittel og det kan stilles ut i et galleri. Jeg tror jeg hadde fått ro i sjela og blitt knust på samme tid hvis jeg hadde hatt dette hengende på veggen. Har du drevet mye med foto? Fargene, lyset, skarp/uskarpt, det ble bare helt pokkers rett dette her. Jeg er supernysgjerrig på hva du tenkte på, eller hva du prøvde å uttrykke, og det hadde vært så spennende å vite hvilken tittel du ville valgt om du måtte. Haha, jeg har en anelse om at jeg går litt overboard nå, men jeg er regelrett bergtatt. Jeg ser for meg et galleri der dette er utstilt i stor skala, men din valgte tittel. Jeg opplever uttrykket som fokusert, målbevisst, unåelig, som at jeg ser på noen i et øyeblikk der de ikke aner at de kan bli sett. Og så står mennesker der og beundrer eller ikke beundrer, tenker det de tenker om dette bildet, når de er ferdig kanskje som jeg, etter å ha lagt så mye i det, men endt opp med følelsen av at iakttar noen som er borte i sin egen verden i sine egne tanker, så runder man hjørnet og på veggen rett foran seg er det et nytt bilde, også i stor skala, nesten helt likt bare at blikket har flyttet seg til å se rett inn i øynene på den besøkende. Og blikket kan være sint, flørtende, leende, bare ett eller annet, men som uansett hvilket humør, ville på en måte sagt "jeg ser deg nok". Herlighet, hva har du gjort med meg! Edit: Jeg tenkte litt videre og kom på et konsept. En utstilling som mikser bilder med kreative tekster. Den besøkende kunne enten velge å lese teksten først, lage seg et mentalt bilde av dette mennesket, erfare teksten som på sin måte poetisk og kunstnerisk, for så å se bildet som var knyttet opp mot teksten, vurdere hvordan deres egen oppfatning passet eller ikke passet med personen det var knyttet til. Alt fiksjon riktignok. Eller de kunne velge motsatt, se bildet først, få sitt inntrykk, for deretter å lese teksten. Tekstene hadde heller ikke trengt å være synlig knyttet til et spesifikt bilde, og de besøkende kunne fått muligheten til å leke med kreativiteten, kunne dette faktisk passet til denne personen (som billedlig) har et SÅ annerledes uttrykk enn personen det egentlig hører til? osv. De ville valgt selv om de ville se kunstnernes utgangspunkt. Og selve prosessen, man arbeidet sammen, begge gjorde halve utgangspunkt og deretter halve basert på det den andre kom med. Okeiokei, ferdig nå! Edit2: Kanskje utstillingen kunne hett "Jeg kunne vært deg". Endret 14. oktober 2016 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #28204 Del Skrevet 14. oktober 2016 2 timer siden, dillyduzit skrev: Fant fram kameraet igjen. Vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 14. oktober 2016 #28205 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Utrolig pen @dillyduzit og du er jo bare verdens beste og søteste @Rainstorm. Endret 14. oktober 2016 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. oktober 2016 #28206 Del Skrevet 14. oktober 2016 18 timer siden, Yme skrev: Jeg er den fineste KG-dama. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 14. oktober 2016 #28207 Del Skrevet 14. oktober 2016 3 timer siden, dillyduzit skrev: Fant fram kameraet igjen. Wow 😍 Så pen du er, og ikke minst for et vakkert bilde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. oktober 2016 #28208 Del Skrevet 14. oktober 2016 3 timer siden, Rainstorm skrev: @dillyduzit Så vakker du er! Øynene dine, fantastiske, men så uttrykksfulle. Jeg ... ja, jeg elsket dette bildet. Ikke sånn bare fordi "å, så pen du er", men det bergtok meg på en måte, bildet. Det er kunstnerisk, nærmest poetisk. Alt det trenger er en tittel og det kan stilles ut i et galleri. Jeg tror jeg hadde fått ro i sjela og blitt knust på samme tid hvis jeg hadde hatt dette hengende på veggen. Har du drevet mye med foto? Fargene, lyset, skarp/uskarpt, det ble bare helt pokkers rett dette her. Jeg er supernysgjerrig på hva du tenkte på, eller hva du prøvde å uttrykke, og det hadde vært så spennende å vite hvilken tittel du ville valgt om du måtte. Haha, jeg har en anelse om at jeg går litt overboard nå, men jeg er regelrett bergtatt. Jeg ser for meg et galleri der dette er utstilt i stor skala, men din valgte tittel. Jeg opplever uttrykket som fokusert, målbevisst, unåelig, som at jeg ser på noen i et øyeblikk der de ikke aner at de kan bli sett. Og så står mennesker der og beundrer eller ikke beundrer, tenker det de tenker om dette bildet, når de er ferdig kanskje som jeg, etter å ha lagt så mye i det, men endt opp med følelsen av at iakttar noen som er borte i sin egen verden i sine egne tanker, så runder man hjørnet og på veggen rett foran seg er det et nytt bilde, også i stor skala, nesten helt likt bare at blikket har flyttet seg til å se rett inn i øynene på den besøkende. Og blikket kan være sint, flørtende, leende, bare ett eller annet, men som uansett hvilket humør, ville på en måte sagt "jeg ser deg nok". Herlighet, hva har du gjort med meg! Edit: Jeg tenkte litt videre og kom på et konsept. En utstilling som mikser bilder med kreative tekster. Den besøkende kunne enten velge å lese teksten først, lage seg et mentalt bilde av dette mennesket, erfare teksten som på sin måte poetisk og kunstnerisk, for så å se bildet som var knyttet opp mot teksten, vurdere hvordan deres egen oppfatning passet eller ikke passet med personen det var knyttet til. Alt fiksjon riktignok. Eller de kunne velge motsatt, se bildet først, få sitt inntrykk, for deretter å lese teksten. Tekstene hadde heller ikke trengt å være synlig knyttet til et spesifikt bilde, og de besøkende kunne fått muligheten til å leke med kreativiteten, kunne dette faktisk passet til denne personen (som billedlig) har et SÅ annerledes uttrykk enn personen det egentlig hører til? osv. De ville valgt selv om de ville se kunstnernes utgangspunkt. Og selve prosessen, man arbeidet sammen, begge gjorde halve utgangspunkt og deretter halve basert på det den andre kom med. Okeiokei, ferdig nå! Edit2: Kanskje utstillingen kunne hett "Jeg kunne vært deg". Nå har jeg vel prøvd å skrive et godt nok svar i sikkert 2 timer, uten å helt få det til. "Stories aren't told about the ones unseen" Jeg har fått høre mye fint i livet, men dette topper alt, jeg vet faktisk ikke hvordan jeg kan svare en gang! For å svare på fotospørsmålet ditt, så er jeg utdannet fotograf med hovedvekt på portrett og dokumentar. Jeg skulle ønske jeg hadde et godt svar når det kommer til tanken bak bildet, men det helt ærlige svaret er vel at jeg ikke vet. Det å ta opp kameraet igjen har vært en stor byrde og for ca et år siden fikk jeg meg en stor knekk, etter å ha gjennomgått en svært tung fotografering med hissige personer. Orket rett og slett ikke å ta det opp, og mistet alt av motivasjon, og gikk ned i en dyp depresjon. Samboeren har støttet meg hele veien, og foreslått at jeg burde begynne smått, ta bilder av sminken, leke meg med kameraet og bare begynne igjen, nå som jeg har fått en frisk start. Dette er resultatet av det. Jeg har virkelig ikke ord, men jeg setter utrolig pris på kommentaren din <3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #28209 Del Skrevet 14. oktober 2016 Wow @dillyduzit nydelig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 14. oktober 2016 #28210 Del Skrevet 14. oktober 2016 3 minutter siden, dillyduzit skrev: Nå har jeg vel prøvd å skrive et godt nok svar i sikkert 2 timer, uten å helt få det til. "Stories aren't told about the ones unseen" Jeg har fått høre mye fint i livet, men dette topper alt, jeg vet faktisk ikke hvordan jeg kan svare en gang! For å svare på fotospørsmålet ditt, så er jeg utdannet fotograf med hovedvekt på portrett og dokumentar. Jeg skulle ønske jeg hadde et godt svar når det kommer til tanken bak bildet, men det helt ærlige svaret er vel at jeg ikke vet. Det å ta opp kameraet igjen har vært en stor byrde og for ca et år siden fikk jeg meg en stor knekk, etter å ha gjennomgått en svært tung fotografering med hissige personer. Orket rett og slett ikke å ta det opp, og mistet alt av motivasjon, og gikk ned i en dyp depresjon. Samboeren har støttet meg hele veien, og foreslått at jeg burde begynne smått, ta bilder av sminken, leke meg med kameraet og bare begynne igjen, nå som jeg har fått en frisk start. Dette er resultatet av det. Jeg har virkelig ikke ord, men jeg setter utrolig pris på kommentaren din <3 Pleier ikke kommentere her inne (men liker alle bilder som legges ut som jeg ser av prinsipp), men nå følte jeg litt for å skrive litt. Først av alt vil jeg rose @Rainstorm for et særdeles flott innlegg til deg. Deretter vil jeg få støtte opp om den positive kritikken som ble deg til del. Det bildet er vakkert. Ja, du er fin på bildet selv, for all del, men det er likevel den fototekniske kvaliteten på bildet som fasinerer meg mest. Men fordi jeg vet litt om å ha tunge stunder, og din fortelling om din vei tilbake, så vil jeg støtte deg med litt ekstra oppmuntring. Rainstrom er ikke alene om sine tanker. Du er flink fotograf! Lek mer! Finn veien tilbake og legg det vanskelige bak deg, eller i hvertfall rydd det vekk fra veien foran deg, slik at det ikke hindrer deg på veien videre. og fra meg. Dr. A. Kula 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #28211 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Digger filter på Snapchat @Jacklost og @Mysticgirl. Bildet blir borte snart, vær raske! Skuddåret kom tidlig. Endret 14. oktober 2016 av canacas Fjernet bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #28212 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Digger filter på Snapchat @Jacklost og @Mysticgirl. Bildet blir borte snart, vær raske! Skuddåret kom tidlig. Pen dame Setter pris på at du tagget meg Hadde jeg ikke visst alderen din ville jeg trodd du var rundt 24 som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #28213 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Jacklost skrev: Pen dame Setter pris på at du tagget meg Hadde jeg ikke visst alderen din ville jeg trodd du var rundt 24 som meg Filter vennen Jeg er en skrukkete gammel dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #28214 Del Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, canacas skrev: Filter vennen Jeg er en skrukkete gammel dame Det tviler jeg sterkt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. oktober 2016 #28215 Del Skrevet 14. oktober 2016 9 minutter siden, canacas skrev: Digger filter på Snapchat @Jacklost og @Mysticgirl. Bildet blir borte snart, vær raske! Skuddåret kom tidlig. Åhhh, gikk glipp av det. Så noe på tv Send på PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn1 Skrevet 14. oktober 2016 #28216 Del Skrevet 14. oktober 2016 Se på profilbildet. Så ser du hvor skjønn jeg er. 🙄😶😉😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #28217 Del Skrevet 14. oktober 2016 7 minutter siden, Mysticgirl skrev: Åhhh, gikk glipp av det. Så noe på tv Send på PM Pffff, bedre lykke neste gang! TV da, du burde visst bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. oktober 2016 #28218 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Pffff, bedre lykke neste gang! TV da, du burde visst bedre Ja jeg vet... Får begynne å bo her inne daglig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 14. oktober 2016 #28219 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, Mysticgirl skrev: Ja jeg vet... Får begynne å bo her inne daglig.. Eller finne ut en måte å tukle med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. oktober 2016 #28220 Del Skrevet 14. oktober 2016 3 minutter siden, Jacklost skrev: Eller finne ut en måte å tukle med tiden Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg