Gjest made4u Skrevet 1. oktober 2016 #28061 Del Skrevet 1. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 204dd...129 Hæ hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 1. oktober 2016 #28062 Del Skrevet 1. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: 204dd...129 Regner med han referer til filmen "The Girl Next Door", som er en skrekkfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 1. oktober 2016 #28063 Del Skrevet 1. oktober 2016 15 minutter siden, Jacklost skrev: Nice Fra jobb? Jess! Slik ser lørdagskvelden til en sliten skiftarbeider ut 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #28064 Del Skrevet 1. oktober 2016 7 minutter siden, made4u skrev: Hæ hva? 6 minutter siden, acetosella skrev: Regner med han referer til filmen "The Girl Next Door", som er en skrekkfilm. Ok. Kjenner ikke til filmen. Anonymkode: 204dd...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 1. oktober 2016 #28065 Del Skrevet 1. oktober 2016 Refererte ikke til noen film, sa bare at hun ikke så skremmende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 1. oktober 2016 #28066 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, made4u skrev: Refererte ikke til noen film, sa bare at hun ikke så skremmende ut... Men det i seg selv kan jo være skremmende nok. Dersom jeg hadde vært lettskremt, noe jeg ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #28067 Del Skrevet 1. oktober 2016 1 minutt siden, made4u skrev: Refererte ikke til noen film, sa bare at hun ikke så skremmende ut... Hvorfor sa du det da? Var det en naturlig ting å si, synes du? Anonymkode: 204dd...129 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 1. oktober 2016 #28068 Del Skrevet 1. oktober 2016 3 minutter siden, made4u skrev: Refererte ikke til noen film, sa bare at hun ikke så skremmende ut... Haha, da vet du at det kan tolkes som en referanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 1. oktober 2016 #28069 Del Skrevet 1. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sa du det da? Var det en naturlig ting å si, synes du? Anonymkode: 204dd...129 I mitt hode falt det seg helt naturlig å si ja, det bare poppet ut helt naturlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 1. oktober 2016 #28070 Del Skrevet 1. oktober 2016 6 minutter siden, acetosella skrev: Haha, da vet du at det kan tolkes som en referanse! Ville vært mer treffende med kompliment, ville det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The girl next door Skrevet 1. oktober 2016 #28071 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) 1 time siden, made4u skrev: Ikke skremmende, ikke en gang i en mørk bakgate hadde du maktet å skremme meg. Dont judge a book by its cover, kan hende jeg tilfeldigvis er fryktelig skremmende i en mørk bakgate. Btw, fint hvis du kan fjerne bildet fra siteringen. Endret 1. oktober 2016 av The girl next door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 1. oktober 2016 #28072 Del Skrevet 1. oktober 2016 20 minutter siden, The girl next door skrev: Dont judge a book by its cover, kan hende jeg tilfeldigvis er fryktelig skremmende i en mørk bakgate. Btw, fint hvis du kan fjerne bildet fra siteringen. Jeg er godtroende nok til å kunne bli lurt av bokomslag, tenker jo at det som er pakket inn i fint papir også er interessant innenfor - har gode erfaringer med at det kan stemme selv om jeg har opplevd skuffelser også. Beklager, men så god fantasi har jeg ikke, at jeg makter å se deg for meg som skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The girl next door Skrevet 1. oktober 2016 #28073 Del Skrevet 1. oktober 2016 Akkurat nå, made4u skrev: Jeg er godtroende nok til å kunne bli lurt av bokomslag, tenker jo at det som er pakket inn i fint papir også er interessant innenfor - har gode erfaringer med at det kan stemme selv om jeg har opplevd skuffelser også. Beklager, men så god fantasi har jeg ikke, at jeg makter å se deg for meg som skremmende... Virkeligheten overgår enhver fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 1. oktober 2016 #28074 Del Skrevet 1. oktober 2016 9 minutter siden, The girl next door skrev: Virkeligheten overgår enhver fantasi Jeg har alltid forsøkt å utforske det ja, noen ganger ute i feltet og andre ganger har jeg ikke hatt andre muligheter enn å kunne se for meg forsøkene i teorien... Er nysgjerrig anlagt fra naturens side, hva er dog mer spennende enn å utforske det ukjente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 1. oktober 2016 #28075 Del Skrevet 1. oktober 2016 12 minutter siden, The girl next door skrev: Virkeligheten overgår enhver fantasi Og i min naive godtroenhet så tror jeg deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. oktober 2016 #28076 Del Skrevet 1. oktober 2016 2 timer siden, Cyrus skrev: Prøver å redde dagen din buddyboy 😄 hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 1. oktober 2016 #28077 Del Skrevet 1. oktober 2016 På 28.9.2016 den 21.11, Brofessor skrev: 23 timer siden, Katten.2.0 skrev: Gjett hvem som er nyskinna og skal gjøre Oslo utrygg denne lørdsgsnatta! Så på skyggen at jeg hadde bommet baki. Det er jo bare hipster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 1. oktober 2016 #28078 Del Skrevet 1. oktober 2016 26 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng Jeg venter fortsatt på den skjeggoppdateringa di Trenger noe å glo på mens jeg venter på at klokka skal bli sju så jeg kan dra hjem og legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 2. oktober 2016 #28079 Del Skrevet 2. oktober 2016 5 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg venter fortsatt på den skjeggoppdateringa di Trenger noe å glo på mens jeg venter på at klokka skal bli sju så jeg kan dra hjem og legge meg. Var hos barber nå i forrige uke så både skjegget og håret er fresht. Har også noen nylige bilder fra helgen, faktisk. Lover å laste opp og sende til deg i morra, heavenly blessed beauty. Og hufffda.... nattevakt på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 2. oktober 2016 #28080 Del Skrevet 2. oktober 2016 32 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Var hos barber nå i forrige uke så både skjegget og håret er fresht. Har også noen nylige bilder fra helgen, faktisk. Lover å laste opp og sende til deg i morra, heavenly blessed beauty. Og hufffda.... nattevakt på deg eller? Fresht skjegg og hår sier du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg