Gjest Jacklost Skrevet 23. september 2016 #27941 Del Skrevet 23. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen her inne som tørr bruke navn eller bilde. Mange bruker ikke en gang sitt brukernavn. (Ikke jeg heller, joda men velger å være anonym bare for å underbygge mitt poeng) Anonymkode: 6e8b5...46d Mener du vi skal fortelle vårt virkelige navn? Det hadde jeg aldri turt 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 23. september 2016 #27942 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) fjernet Endret 23. september 2016 av saratool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. september 2016 #27943 Del Skrevet 23. september 2016 3 minutter siden, saratool skrev: Pen dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 23. september 2016 #27944 Del Skrevet 23. september 2016 4 minutter siden, saratool skrev: Ay ay ay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. september 2016 #27945 Del Skrevet 23. september 2016 Skulle posta det 4 min tidligere 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saratool Skrevet 23. september 2016 #27946 Del Skrevet 23. september 2016 12 minutter siden, Jacklost skrev: Pen dame 6 minutter siden, Miklo Velka skrev: Ay ay ay! takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 23. september 2016 #27947 Del Skrevet 23. september 2016 (endret) 11 minutter siden, Severus skrev: Skulle posta det 4 min tidligere Du er en herlig, ukunstlet jente med et smittende smil! Endret 23. september 2016 av Arabella 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #27948 Del Skrevet 23. september 2016 Den 18.9.2016 at 20.22, AnonymBruker skrev: omtrent sånn.. Anonymkode: e41e6...555 Pen dame, men wow... Altfor store briller! Joda, det er in med markerte innfatninger (eller, nå går moten mot runde), men det er aaaltfor mye luft mellom tinningen din og innfatningen. Jeg jobber med dette daglig og kjenner jeg får helt neller når jeg ser folk med briller som overhodet ikke passer ansiktsformen. Anonymkode: 740b9...1aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. september 2016 #27949 Del Skrevet 23. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pen dame, men wow... Altfor store briller! Joda, det er in med markerte innfatninger (eller, nå går moten mot runde), men det er aaaltfor mye luft mellom tinningen din og innfatningen. Jeg jobber med dette daglig og kjenner jeg får helt neller når jeg ser folk med briller som overhodet ikke passer ansiktsformen. Anonymkode: 740b9...1aa Folk må få bruke de brillene de vil uten at fremmede skal begynne å kommentere brillene dems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 23. september 2016 #27950 Del Skrevet 23. september 2016 9 minutter siden, Jacklost skrev: Folk må få bruke de brillene de vil uten at fremmede skal begynne å kommentere brillene dems Selvfølgelig kan folk gå med hva de vil, om det er briller eller klær eller hva det måtte være, men det er ikke så dumt å lytte til fagfolk, heller. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. september 2016 #27951 Del Skrevet 23. september 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pen dame, men wow... Altfor store briller! Joda, det er in med markerte innfatninger (eller, nå går moten mot runde), men det er aaaltfor mye luft mellom tinningen din og innfatningen. Jeg jobber med dette daglig og kjenner jeg får helt neller når jeg ser folk med briller som overhodet ikke passer ansiktsformen. Anonymkode: 740b9...1aa Mamma? Neida moren min jobber med det samme. Hun vil gjerne at jeg også skal ha kule briller, men jeg er kjedelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 24. september 2016 #27952 Del Skrevet 24. september 2016 2 timer siden, Severus skrev: Skulle posta det 4 min tidligere Du er så fin 😍 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pen dame, men wow... Altfor store briller! Joda, det er in med markerte innfatninger (eller, nå går moten mot runde), men det er aaaltfor mye luft mellom tinningen din og innfatningen. Jeg jobber med dette daglig og kjenner jeg får helt neller når jeg ser folk med briller som overhodet ikke passer ansiktsformen. Anonymkode: 740b9...1aa Å herregud da. Dummeste jeg har lest 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 24. september 2016 #27953 Del Skrevet 24. september 2016 3 timer siden, Jacklost skrev: Mener du vi skal fortelle vårt virkelige navn? Det hadde jeg aldri turt 😜 Jeg gikk på en smell der for en liten tid tilbake. Heldigvis ikke fått noen psykopater på døra ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 24. september 2016 #27954 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) 3 timer siden, Jacklost skrev: Mener du vi skal fortelle vårt virkelige navn? Det hadde jeg aldri turt 😜 Jeg ville aldri ha oppgitt mitt virkelige navn. Selv ved å vise bare fornavnet, kunne jeg bli oppsporet så lett som bare det. Vi er bare 15 som har det som eneste fornavn. Endret 24. september 2016 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #27955 Del Skrevet 24. september 2016 2 timer siden, Arabella skrev: Selvfølgelig kan folk gå med hva de vil, om det er briller eller klær eller hva det måtte være, men det er ikke så dumt å lytte til fagfolk, heller. Fagfolk er også individer med forskjellig smak. Anonymkode: eb3ce...111 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #27956 Del Skrevet 24. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pen dame, men wow... Altfor store briller! Joda, det er in med markerte innfatninger (eller, nå går moten mot runde), men det er aaaltfor mye luft mellom tinningen din og innfatningen. Jeg jobber med dette daglig og kjenner jeg får helt neller når jeg ser folk med briller som overhodet ikke passer ansiktsformen. Anonymkode: 740b9...1aa Synes de var kule til henne! Kule nettopp fordi de ikke var "korrekte"... Anonymkode: eb3ce...111 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #27957 Del Skrevet 24. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Pen dame, men wow... Altfor store briller! Joda, det er in med markerte innfatninger (eller, nå går moten mot runde), men det er aaaltfor mye luft mellom tinningen din og innfatningen. Jeg jobber med dette daglig og kjenner jeg får helt neller når jeg ser folk med briller som overhodet ikke passer ansiktsformen. Anonymkode: 740b9...1aa Syns ikke de var så ille jeg, og jeg tror de ser større ut enn de er pga vinkelen de er tatt i også. Men i forhold til ansiktsformen så kan hun fint ha denne type briller, og nå er oversized ganske på moten i tillegg. Er ikke noe som heter feil brille, for det er individuell stil. Syns det er smakløst av deg å kommentere slik til en tilfeldig person på et forum - om brillen var aldri så ille. Er noe annet når kunden står i butikk og ber om hjelp til å velge ut innfatning. Forøvrig så syns jeg det var ei kjempepen jente med tøffe briller og kul stil :-) Hilsen ei som også jobber med dette til daglig. Anonymkode: d1404...081 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2016 #27958 Del Skrevet 24. september 2016 Mye fokus på briller her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 24. september 2016 #27959 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Sminke og fiksa hår? Næh.. Sjå på fotografen? Næh Fokusere på hesten? Jess Endret 26. september 2016 av Daybreak 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 24. september 2016 #27960 Del Skrevet 24. september 2016 4 minutter siden, Daybreak skrev: Sminke og fiksa hår? Næh.. Sjå på fotografen? Næh Fokusere på hesten? Jess Naturlig skjønnhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg