Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 18. september 2016 #27881 Del Skrevet 18. september 2016 4 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Altså, at Elisabeth, Cyrus har lagt ut bilde her igjen (etter en stund) også begynte KKBB å kommentere og da manglet vi egentlig kun dere (de jeg tagget + silfen seff) før tråden ble 10/10 would print to my grandchildren and show them. Aaaaah, ja men da må jeg jo poste et bilde da. ☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 18. september 2016 #27882 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) 40 minutter siden, Jacklost skrev: Jeg sliter med veldig dårlig selvbilde og selvtillit, derfor skulle jeg ønsket å bytte utseende med Cyrus fordi han ser ganske kjekk ut (No gay intention) Er vel ikke vanlig å tenke slik når man sliter såpass med selvtilliten.. Klart du skulle ønske å bytte utseende med ham, men det er noe veldig annet å ytre at man "ville gjort/gitt alt" for det. I så fall så kan jeg jo si at utseende til Cyrus venter på deg i neste reinkarnasjon, og siden du ville gitt alt så ville du jo også gitt livet ditt for det, skjønner? Og det ville du jo ikke, håper jeg. Du gjør deg selv svært sårbar med å tenke sånn. Og med å snakke om det på den måten så påvirker man andre mennesker, og yngre mennesker kan være svært lettpåvirkelig og en slik måte å snakke på er bare destruktiv for deg selv, og kan også være det for andre. Måten man snakker om ting påvirker hvordan man føler om ting. Mange tenker at kun virkeligheten påvirker narrativet, men sannheten er at narrativet også påvirker virkeligheten. Det er klart det er vanlig å tenke slik når man sliter med selvfølelsen, men "å ville gjøre alt for" er bare en overdrivelse. Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, til og med mennesker med god selvfølelse vil ofte tenke at de "skulle ønske seg" ting som andre har. Som du sier: helt vanlig, men ikke si at du "ville gitt alt" for det. Som Uchicha Madbrah sier så er det faktisk ting du kan begynne med. Du vil gjøre alt for det? Hva med å begynne å gjøre noe? Begynn i det små, og gjør det fordi du selv ønsker det, ikke fordi du tror at det er slik du får verdi for verden, for den verdien har du allerede. Endret 18. september 2016 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 18. september 2016 #27883 Del Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, Zumo de Melocotón skrev: Aaaaah, ja men da må jeg jo poste et bilde da. ☺️👍 Tror ikke tråden er klar for din skjønnhet ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #27884 Del Skrevet 18. september 2016 2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Jaaaa! Kan være litt treig med ordforrådet (som man tydeligvis ser ovenfor), men er ikke blind. Forstod jo hva du hintet til og mente når jeg først innså at jeg dummet meg litt ut. Men, men, sånn er livet. Den var til AB som pirket på deg Anonymkode: 53a69...728 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #27885 Del Skrevet 18. september 2016 7 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Ntååå. Takk skal du ha! Altså, at Elisabeth, Cyrus har lagt ut bilde her igjen (etter en stund) også begynte KKBB å kommentere og da manglet vi egentlig kun dere (de jeg tagget + silfen seff) før tråden ble 10/10 would print to my grandchildren and show them. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Wow. Synsk du. Takk for at du rettet på meg da nå vet jeg hvordan kan skriver kinnbeina. Today i learned something new. Og dette innlegget forklarer hvorfor ingen andre gidder å legge ut bilde her lengre. Gratulerer med å definere klikken og debatten som har vært her i tråden. Tråden var mye bedre før den ble kuppet. Anonymkode: c60b3...fb2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #27886 Del Skrevet 18. september 2016 7 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Wow. Synsk du. Takk for at du rettet på meg da nå vet jeg hvordan kan skriver kinnbeina. Today i learned something new. Hehe. Bare hyggelig! 2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Jaaaa! Kan være litt treig med ordforrådet (som man tydeligvis ser ovenfor), men er ikke blind. Forstod jo hva du hintet til og mente når jeg først innså at jeg dummet meg litt ut. Men, men, sånn er livet. Det du svarer på her var visst en spydig kommentar til meg. Anonymkode: 204dd...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 18. september 2016 #27887 Del Skrevet 18. september 2016 5 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Aaaaah, ja men da må jeg jo poste et bilde da. ☺️👍 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 18. september 2016 #27888 Del Skrevet 18. september 2016 6 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Tror ikke tråden er klar for din skjønnhet ennå. Mottatt! Ikke en eneste smiley faktisk. Blodseriøst. 2 minutter siden, Fotballflue skrev: Ja! Fåkke lov av Uchi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 18. september 2016 #27889 Del Skrevet 18. september 2016 Et øyeblikk siden, Zumo de Melocotón skrev: Mottatt! Ikke en eneste smiley faktisk. Blodseriøst. Fåkke lov av Uchi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 18. september 2016 #27890 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og dette innlegget forklarer hvorfor ingen andre gidder å legge ut bilde her lengre. Gratulerer med å definere klikken og debatten som har vært her i tråden. Tråden var mye bedre før den ble kuppet. Anonymkode: c60b3...fb2 Sånn som jeg ser det så har tråden vært veldig stille en god stund, men aktiv med en gang en del kjente brukere (med kjente mener jeg brukere som ofte har lagt ut bilde her), slik som i natt. Også har jeg fått gleden av å se to flotte damer som jeg ikke har sett før. Kan ikke sånne som deg bare slutte å klage og sutre over alt? Begynner å bli litt lei idioter som bare skal pirke på ting og aldri bidra med noe selv. Også skal man selvfølgelig gjemme seg bak AB på et nettforum, hvor du allerede er veldig anonym fra å begynne med. Avslutter med dette før jeg legger meg. Endret 18. september 2016 av Uchiha Madbrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 18. september 2016 #27891 Del Skrevet 18. september 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Pølsefingre eller ikke. Hadde jeg våknet ved siden av det der hadde min første reaksjon vært å klappe meg sjæl på skulderen 😄 Pssss! Kan du pliis fjerne bildet fra siteringen? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 18. september 2016 #27892 Del Skrevet 18. september 2016 Schvejtt og jævlig. For gammal for byen, rett og slett. Men whiskey er så alt for godt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 18. september 2016 #27893 Del Skrevet 18. september 2016 @ElizabethTaylor Du et så vakker @Cyrus, @Uchiha Madbrah og @Katten.2.0: dere er alle kjekke karer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 18. september 2016 #27894 Del Skrevet 18. september 2016 3 timer siden, Fotballflue skrev: Pssss! Kan du pliis fjerne bildet fra siteringen? 😁 Dersom du har fjernet bildet så er det ingen som ser det med mindre de har lastet det ned selv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. september 2016 #27895 Del Skrevet 18. september 2016 7 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Huffda. Klem til deg, min gode mann! Det er selvfølgelig lov å mene at andre menn er kjekke og må si du har bra smak, siden jeg også har mancrush på Cyrus. Med det sagt så oppfordrer jeg deg til å jobbe med det du er misfornøyd med. Ikke fornøyd med skinnbeina / kroppen? Begynn med fysiske aktiviteter, slik som f.eks. jogging, styrke (gym / crossfit / mma), volleyball osv. Finnes tusenvis av aktiviteter - og det som er morsomt er at alle er sosiale (bortsett fra gym, der har man på musikk og fokuserer kun på seg selv, haha). Personlig kan jeg fortelle deg at det å begynne å trene styrke igjen ga meg tilbake selvtilliten jeg hadde før (og enda mer, egentlig), så vil anbefale det til deg på det sterkeste. Du føler deg bedre både fysisk og (det viktigste) mentalt. Kle deg ordentlig og bruk størrelser som passer deg / er stramt. Bruk tid til å være hos frisør ca en gang i måneden for å fikse på håret (og skjegget hvis du bestemmer deg for å spare). Sett litt innsats i det og jeg lover deg at du kommer til å både se og føle deg mye bedre ut. Lykke til! Du fortjener å føle deg bra! Jeg sa unnskyld på forhånd! Takk for fine ord 6 timer siden, Rainstorm skrev: Klart du skulle ønske å bytte utseende med ham, men det er noe veldig annet å ytre at man "ville gjort/gitt alt" for det. I så fall så kan jeg jo si at utseende til Cyrus venter på deg i neste reinkarnasjon, og siden du ville gitt alt så ville du jo også gitt livet ditt for det, skjønner? Og det ville du jo ikke, håper jeg. Du gjør deg selv svært sårbar med å tenke sånn. Og med å snakke om det på den måten så påvirker man andre mennesker, og yngre mennesker kan være svært lettpåvirkelig og en slik måte å snakke på er bare destruktiv for deg selv, og kan også være det for andre. Måten man snakker om ting påvirker hvordan man føler om ting. Mange tenker at kun virkeligheten påvirker narrativet, men sannheten er at narrativet også påvirker virkeligheten. Det er klart det er vanlig å tenke slik når man sliter med selvfølelsen, men "å ville gjøre alt for" er bare en overdrivelse. Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, til og med mennesker med god selvfølelse vil ofte tenke at de "skulle ønske seg" ting som andre har. Som du sier: helt vanlig, men ikke si at du "ville gitt alt" for det. Som Uchicha Madbrah sier så er det faktisk ting du kan begynne med. Du vil gjøre alt for det? Hva med å begynne å gjøre noe? Begynn i det små, og gjør det fordi du selv ønsker det, ikke fordi du tror at det er slik du får verdi for verden, for den verdien har du allerede. Du er en klok bruker Rainstorm Hadde aldri klart å fått frem et så langt og bra innlegg som det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. september 2016 #27896 Del Skrevet 18. september 2016 Sånn ser jeg ut, på en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 18. september 2016 #27897 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) 16 timer siden, Katten.2.0 skrev: Schvejtt og jævlig. For gammal for byen, rett og slett. Men whiskey er så alt for godt. 17 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Mottatt! Ikke en eneste smiley faktisk. Blodseriøst. Fåkke lov av Uchi. Hahahahah. Må bli flinkere med de emojiene. Av og til kan jeg spamme dem, mens andre ganger så bruker jeg ingen. first world lazy problems Endret 18. september 2016 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 18. september 2016 #27898 Del Skrevet 18. september 2016 Flere bilder takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. september 2016 #27899 Del Skrevet 18. september 2016 (endret) 11 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Jaaaaaaaaaaaa. Godfolka @ElizabethTaylor og @Cyrus er tilbake. Mangler bare @Pjokkeline, @Zumo de Melocotón (hahaha sorry for at jeg tagget deg her, vet jeg får kjeft nå), @Katten.2.0, @kisskissbangbang og @Mysticgirl (aldri sett ansiktet ditt før, faktisk!) så har vi hele heavenly blessed gjengen her igjen. Får vel laste opp selv, siden det er så god stemning her. Ble med filter denne gangen (må jo ha det en gang jeg også!), også er det morgenbilde, siden vi må fortsette trenden til @Fotballflue. PS Cyrus, bildet er noen uker gammelt, siden jeg faktisk ikke har tatt noen selfies på flere uker, men lover å komme tilbake til deg med skjegget (er litt lengre nå). Og ja, før AB kommer og rakker ned på meg for lakenvalget, ehhh... la oss bare si at jeg var litt uheldig med vaskemaskinen den kvelden. Altså jeg og @Zumo de Melocotón skal jo være mystiske og ikke vise oss Det optimale bildet nå er deg og @Cyrus sammen Endret 18. september 2016 av Mysticgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #27900 Del Skrevet 18. september 2016 Kanskje vi skulle begynne med ett slags bilde-krav i denne tråden? Ingen skal skrive kommentar, uten å samtidig legge ved bilde av seg selv samtidig... Anonymkode: edf30...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg