Gjest Bruker115236 Skrevet 17. september 2016 #27841 Del Skrevet 17. september 2016 15 minutter siden, Cyrus skrev: Får legge ut bilde så ikke vi kupper hele tråden med nonsens 😄 Meg. Akkurat nå. Du er en kjekk mann! Inntatt gamerposisjonen for natten? 5 minutter siden, Fotballflue skrev: For noen fine frøkner Takk det samme 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 17. september 2016 #27842 Del Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, ElizabethTaylor skrev: Du er en kjekk mann! Inntatt gamerposisjonen for natten? Takk Har gamet frem til nå, men jeg har barna i helgen så i morgen klokken 7 kaller plikten som ansvarlig forelder, så det blir snart kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 17. september 2016 #27843 Del Skrevet 17. september 2016 7 minutter siden, Cyrus skrev: Takk Har gamet frem til nå, men jeg har barna i helgen så i morgen klokken 7 kaller plikten som ansvarlig forelder, så det blir snart kvelden Gamer du på nå da? Og er du en gamer @ElizabethTaylor? Har ikke spilt på år og dager, men tok meg tiden til å stikke på Armorgames og bare spille en teit strategi spill for noen timer. Herregud så fort tiden gikk. Har lovet meg selv å spille Witcher 3 når jeg får litt bedre tid / lyst til å game igjen. Er kongen av å utsette ting, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 17. september 2016 #27844 Del Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, Uchiha Madbrah skrev: Gamer du på nå da? Og er du en gamer @ElizabethTaylor? Har ikke spilt på år og dager, men tok meg tiden til å stikke på Armorgames og bare spille en teit strategi spill for noen timer. Herregud så fort tiden gikk. Har lovet meg selv å spille Witcher 3 når jeg får litt bedre tid / lyst til å game igjen. Er kongen av å utsette ting, dessverre. I kveld ble det først en runde Magicka 2, som jeg spiller egentlig bare fordi jeg elsker den tullesvensken de prater Også har jeg kjørt gjennom Binding of Isaac 2 et par ganger. Jeg digger spill med randomgenererte brett. EVIG replay value!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 17. september 2016 #27845 Del Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: I kveld ble det først en runde Magicka 2, som jeg spiller egentlig bare fordi jeg elsker den tullesvensken de prater Også har jeg kjørt gjennom Binding of Isaac 2 et par ganger. Jeg digger spill med randomgenererte brett. EVIG replay value!! Heldig!! Enig med randomgenererte, men da må det faktisk være litt forskjell fra sted til sted. Personlig elsker jeg spill som Masseffect serien, Elder Scrolls (hovedsaklig Skyrim), STOR fan av black ops zombies, men liker ellers ikke skytespill lenger. Altså spill med en rik historie og hvor handlingene har noe å si = 10/10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. september 2016 #27846 Del Skrevet 17. september 2016 34 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Du er herlig søt, Severus. Et utrolig fint smil 😍 Tusen takk 29 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Viktig å kose seg i ny og ne. Søtt smil og fin drakt, selv om du heier på feil lag. Takk, hva som er rett leg? Please ikke si Feyenoord 25 minutter siden, Jacklost skrev: Er dere fulle eller? Vi er ikke full, bare beautiful 25 minutter siden, Fotballflue skrev: For noen fine frøkner Takker 20 minutter siden, Jacklost skrev: Du har et fint smil Takk til deg au. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 17. september 2016 #27847 Del Skrevet 17. september 2016 5 minutter siden, Severus skrev: Takk, hva som er rett leg? Please ikke si Feyenoord Haha, neida, er sikkert rett lag det du heier på! Jeg er egentlig en skikkelig fotball douchebag. Kunne ikke ha brydd meg mindre, men elsker å se på store og viktige kamper sammen med venner / familie, slik at jeg kan heie på det motsatte laget og bare prøve å irritere vennene / familien. Men når jeg var yngre elsket jeg FC København, etterfulgt av Bayern og United. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #27848 Del Skrevet 17. september 2016 24 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Du er en kjekk mann! Inntatt gamerposisjonen for natten? Takk det samme 😄 Hva liker du å spille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idasweet899 Skrevet 17. september 2016 #27849 Del Skrevet 17. september 2016 Flere bilder på profilen min her inne 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 17. september 2016 #27850 Del Skrevet 17. september 2016 18 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Gamer du på nå da? Og er du en gamer @ElizabethTaylor? @Jacklost Gamer svært lite. Men av og til blir det sims 3 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. september 2016 #27851 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) God morgen!? Endret 18. september 2016 av Fotballflue Jada jeg har pølsefingre 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 17. september 2016 #27852 Del Skrevet 17. september 2016 2 minutter siden, Fotballflue skrev: God morgen!? Oh my 😥 Det der var ikke et gæli morratryne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #27853 Del Skrevet 17. september 2016 3 minutter siden, Fotballflue skrev: God morgen!? Fortsatt den fineste flua jeg sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 17. september 2016 #27854 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) 9 minutter siden, Idasweet899 skrev: Flere bilder på profilen min her inne 4 minutter siden, Fotballflue skrev: God morgen!? Pen du er! Liker at vi har fått så mye liv i tråden her ikveld. Endret 17. september 2016 av Uchiha Madbrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. september 2016 #27855 Del Skrevet 17. september 2016 Et øyeblikk siden, Uchiha Madbrah skrev: Pen du er! Liker at vi har fått så mye liv i tråden her ikveld. Her blir det liv rai rai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. september 2016 #27856 Del Skrevet 17. september 2016 4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Oh my 😥 Det der var ikke et gæli morratryne 3 minutter siden, Jacklost skrev: Fortsatt den fineste flua jeg sett 3 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: Pen du er! Liker at vi har fått så mye liv i tråden her ikveld. Oh stop it, you tusen takk, dere er fine folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 17. september 2016 #27857 Del Skrevet 17. september 2016 11 minutter siden, Fotballflue skrev: God morgen!? Pølsefingre eller ikke. Hadde jeg våknet ved siden av det der hadde min første reaksjon vært å klappe meg sjæl på skulderen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. september 2016 #27858 Del Skrevet 17. september 2016 Åååh,så masse fintfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 17. september 2016 #27859 Del Skrevet 17. september 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Åååh,så masse fintfolk Få se på deg også da! Det er så lenge siden 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. september 2016 #27860 Del Skrevet 17. september 2016 9 minutter siden, Cyrus skrev: Pølsefingre eller ikke. Hadde jeg våknet ved siden av det der hadde min første reaksjon vært å klappe meg sjæl på skulderen 😄 Heehe. vet ikke hvordan jeg skal svare på denne! Tusen takk?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg