Gjest 123Sol Skrevet 7. september 2016 #27721 Del Skrevet 7. september 2016 1 time siden, dronningvinter skrev: ok, skal først nevnes at jeg er verdens mest usikre på mitt eget utseende men jeg farget håret i dag, likte det sjukt godt hos frisøren, men nå er jeg litt "shit what have i done??" - derfor spør jeg dere, som ikke er vant til å se meg med en annen hårfarge. Er det ok? Innafor? Du er jo kjempenydelig! Håret syns jeg ble litt for oransj for min smak. Du hadde kledd en kaldere blondfarge mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #27722 Del Skrevet 8. september 2016 2 timer siden, dronningvinter skrev: Haha, takk for ærlige tilbakemeldinger! ble litt grining her så skal nok få farga det om. (var forresten meningen at det skulle være en blek peach-farge, ikke blondt!) Synes det ble kjempefint jeg! Ingen grunn til å være lei seg hvertfall! Synes ikke du skal farge det om med en gang, vent til sjokket har lagt seg og gi det en ordentlig sjanse først. Anonymkode: e4f6f...4e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. september 2016 #27723 Del Skrevet 8. september 2016 Ryddet for identifisering av bruker og svar til dette. Tekola, forumansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #27724 Del Skrevet 8. september 2016 14 timer siden, dronningvinter skrev: ok, skal først nevnes at jeg er verdens mest usikre på mitt eget utseende men jeg farget håret i dag, likte det sjukt godt hos frisøren, men nå er jeg litt "shit what have i done??" - derfor spør jeg dere, som ikke er vant til å se meg med en annen hårfarge. Er det ok? Innafor? Veldig fint, syns jeg. Du kler det. ☺ ..and those eyes. 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 8. september 2016 #27725 Del Skrevet 8. september 2016 Tusen takk for alle som tok seg tid til mitt litt teite spørsmål! Har roa meg litt ned i dag, men farger det nok tilbake til rødt i helga om jeg ikke blir mer fornøyd etter en vask - det har jeg hatt før og alltid vært fornøyd med, så ingen krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 8. september 2016 #27726 Del Skrevet 8. september 2016 1 minutt siden, dronningvinter skrev: Tusen takk for alle som tok seg tid til mitt litt teite spørsmål! Har roa meg litt ned i dag, men farger det nok tilbake til rødt i helga om jeg ikke blir mer fornøyd etter en vask - det har jeg hatt før og alltid vært fornøyd med, så ingen krise! Du må ikke legge bilde her hvis det går så innpå deg. Du er en flott jente 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. september 2016 #27727 Del Skrevet 8. september 2016 Slik ser jeg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2016 #27728 Del Skrevet 8. september 2016 1 minutt siden, Aragorn II Elessar skrev: Slik ser jeg ut Kjekk ung mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2016 #27729 Del Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, dronningvinter skrev: Tusen takk for alle som tok seg tid til mitt litt teite spørsmål! Har roa meg litt ned i dag, men farger det nok tilbake til rødt i helga om jeg ikke blir mer fornøyd etter en vask - det har jeg hatt før og alltid vært fornøyd med, så ingen krise! Du er veldig vakker synes jeg i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #27730 Del Skrevet 8. september 2016 39 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev: Slik ser jeg ut My long lost twin! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #27731 Del Skrevet 8. september 2016 2 timer siden, dronningvinter skrev: Tusen takk for alle som tok seg tid til mitt litt teite spørsmål! Har roa meg litt ned i dag, men farger det nok tilbake til rødt i helga om jeg ikke blir mer fornøyd etter en vask - det har jeg hatt før og alltid vært fornøyd med, så ingen krise! Jeg likte håret, jeg. Alle skal jo ha så kaldt blondt hele tiden, det er gøy med noe annerledes! Om noe ville jeg kanskje prøvd en toner over, for å få enda mer pastellfarge (revlon har en fin som skal bli mer fersken enn oransj, på en måte), men det er jo flisespikkeri. Ikke farg det tilbake før du har gitt det en sjanse hvertfall :-) Anonymkode: c9420...c45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 8. september 2016 #27732 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte håret, jeg. Alle skal jo ha så kaldt blondt hele tiden, det er gøy med noe annerledes! Om noe ville jeg kanskje prøvd en toner over, for å få enda mer pastellfarge (revlon har en fin som skal bli mer fersken enn oransj, på en måte), men det er jo flisespikkeri. Ikke farg det tilbake før du har gitt det en sjanse hvertfall :-) Anonymkode: c9420...c45 Kult! Veit du hvor jeg ev. kan kjøpe den toneren/fargen? Endret 8. september 2016 av dronningvinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #27733 Del Skrevet 8. september 2016 48 minutter siden, dronningvinter skrev: Kult! Veit du hvor jeg ev. kan kjøpe den toneren/fargen? Tror de har hos frisør, og på typisk eleven.no, bilvakker osv. Søk på revlon professional fondant color, fargen heter peach. Så blander du den med White for å få pastell :-) Anonymkode: c9420...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #27734 Del Skrevet 8. september 2016 23 timer siden, Quatre skrev: Dette er alt jeg tør... Lovely Anonymkode: 49d9b...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. september 2016 #27735 Del Skrevet 9. september 2016 14 timer siden, dronningvinter skrev: Tusen takk for alle som tok seg tid til mitt litt teite spørsmål! Har roa meg litt ned i dag, men farger det nok tilbake til rødt i helga om jeg ikke blir mer fornøyd etter en vask - det har jeg hatt før og alltid vært fornøyd med, så ingen krise! Rødt hår er alltid best, men du kan ha det sånn som på bildene også. Det var litt cherry blond, og det ser man så lite av, og da blir det ekstra kult! Også kledde du det veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronningvinter Skrevet 10. september 2016 #27736 Del Skrevet 10. september 2016 (tenkte jeg skulle vise hva jeg endte opp med - brunette! takk for alle fine ord og tips, enda en gang.) 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2016 #27737 Del Skrevet 10. september 2016 21 minutter siden, dronningvinter skrev: (tenkte jeg skulle vise hva jeg endte opp med - brunette! takk for alle fine ord og tips, enda en gang.) Du ser veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 10. september 2016 #27738 Del Skrevet 10. september 2016 25 minutter siden, dronningvinter skrev: (tenkte jeg skulle vise hva jeg endte opp med - brunette! takk for alle fine ord og tips, enda en gang.) Det ble kjempefint! Men jeg syns også du var helskjønn med det oransje 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 10. september 2016 #27739 Del Skrevet 10. september 2016 1 time siden, dronningvinter skrev: (tenkte jeg skulle vise hva jeg endte opp med - brunette! takk for alle fine ord og tips, enda en gang.) Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1Cecilie Skrevet 11. september 2016 #27740 Del Skrevet 11. september 2016 Ser ut som det jeg er under 18 tydligvis, fordi jeg blir tatt som barn på buss hele tiden, men er 22 år c: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg